چادر بازی بادی با طرح ارتشی

intex 48620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی بادی کودک با طرح ارتشی برای کودکان و خردسالان یکی از با کیفیت ترین چادر های بازی بوده که قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. محصولی که از جنس پارچه شمعی برزنتی ساخته شده و پایه های آن نیز از نوع PVC بادی می باشد. این محصول به دلیل داشتن بدنه با کیفیت قابل استفاده در هوای باز نیز خواهد بود و به خوبی نور آفتاب را دفع خواهد کرد.

چادر بازی کودک و سرگرمی کودکان با طرح ارتشی محصولی از شرکت intex. چادری ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی  و همچنین قسمت هایی از PVC باد شو با ابعاد (طول: 152 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 147 سانتی متر) که محصولی مناسب سنین بالای 3 سال را به ارمغان می آورد. این چادر بازی توسط باد به صورت خودکار راه اندازی شده به همین دلیل یک پمپ باد نیز همزاه آن قرار داده شده است. محصولی که وزنی معادل 6 کیلوگرم داشته به همین دلیل می توان به راحتی در هر مکانی حمل و نقل کرد

 نوع خانگی ، سفری
 طول 152 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 147 سانتی متر
 وزن 6 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها PVC بادشو
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای سایه بان
 قابل استفاده برای محل خواب خردسالان
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

چادر بازی بادی با طرح ارتشی

یکی از چادر های با کیفیت بازی که به تازگی روانه بازار شده است چادر بازی بادی با طرح ارتشی می باشد. این کالا کیفیت فوق العاده بالایی دارد و در بدو ورود به بازار فروش فوق العاده بالایی را به خود اختصاص داد که اکثریت ان متعلق به پسران بوده است. اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می کنیم قبل از خرید این مطلب را مطالعه کنید تا با خصوصیات کامل این چادر بازی اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که این کالا ارگونومی ساخت مربعی شکلی دارد که کناره ها و گوشه های ان به صورت گرد طراحی شده است که باعث شده تا از یک نواختی و هم چنین سادگی خارج شود. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول از پایه هایی شکل گرفته است که دارای قطر مناسبی بوده و به صورت مقاوم این محصول را سر پا نگه داشته است. پایه ها و ستون های اصلی این محصول همگی از رنگ یکدست مشکی ساخته شده اند. در رابطه با بدنه اصلی این محصول هم باید به این نکته اشاره نمود که طرح این کالا ارتشی می باشد که از رنگ های سبز ، قهوه ای ، سفید ، مشکی و ... در تولید ان کمک گرفته شده است و به صورت فوق العاده زیبا و چشم نواز ساخته شده است. هم چنین در قسمت جلویی این کالا یک عدد درب ورود نیز قرار گرفته است که به صورت مستطیلی بوده و کودک شما به سادگی می تواند به داخل این چادر وارد شود. این محصول از نورگیری خوبی هم بهره می برد که جزو خصوصیات خوب طراحی این کالا به حساب می اید.

جنس بدنه

یکی از مسائلی که همیشه در خرید یک محصول تاثیر فوق العاده زیادی داشته است جنس بدنه یک محصول است که باعث شده تا خانواده ها بتوانند با توجه به این اصل مهم اقدام به خرید یک کالا کنند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این چادر بازی بدنه و رویه اصلی ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی دارد که بسیار با کیفیت است. هم چنین پایه های این کالا هم از نوع PVC باد شو ساخته شده است. در کنار این موارد باید به کف این چادر بازی هم اشاره نمود که از نوع پارچه شمعی تک لایه ساخته شده است.

ابعاد و وزن

از دیگر خصوصیات این چادر ابعاد و وزن ان است که باید به ان هم توجه ویژه ای کرد. در همین خصوص باید گفت که طول این چادر بازی 152 سانتی متر ، عرض ان هم 152 سانتی متر و ارتفاعش 147 سانتی متر است. این ابعاد به گونه ای طراحی شده که کودک شما به سادگی می تواند در داخل این چادر به بازی پرداخته و حتی به صورت ایستاده هم در داخل ان تردد کند. علاوه بر این ها این محصول تنها 6 کیلو گرم وزن دارد که شما می توانید به سادگی این محصول را جا به جا کرده و در بهترین مکان ممکن از ان استفاده نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول احتیاج به یک عدد پمپ باد دارید چون ستون های این محصول به صورت بادی بوده و باید در ابتدا ان ها را باد کنید تا بتوانید رویه و پارچه اصلی این مخصول را بر روی ان مستقر سازید. در همین خصوص باید گفت که پس از تهیه یک عدد پمپ باد و باد کردن ستون های این محصول شما نیاز دارید تا ان ها را به درستی در کنار هم قرار دهید. پس از انجام این کار نیز باید بدنه اصلی این محصول و در واقع پارچه و رویه این کالا را بر روی ان قرار دهید تا بتوانید از ان استفاده کنید. مجموع این کار ها کمتر از 10 دقیقه زمان شما را خواهد گرفت وبه سادگی هر چه تمام تر انجام می گیرد. علاوه بر این ها اگر در هر یک از مراحل نصب این کالا به مشکل خوردید می توانید به سادگی به دفترچه راهنما این محصول مراجعه کرده و با مطالعه مجدد ان این محصول را نصب و راه اندازی کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید حواستان باشد که پایه های بادی و بدنه اصلی این محصول پاره نشود. هم چنین وارد کردن فشار زیاد و یا پریدن و جامپینگ هم بر روی بدنه و پایه های این محصول باعث وارد شدن اسیب جدی به این کالا خواهد شد.

جمع بندی

چادر بازی بادی کودک با طرح ارتشی محصولی با کیفیت است که مناسب کودکان بوده و از ان می توانید به عنوان محل خواب کودک خود هم استفاده کنید چون مکانی نرم و لطیف را برای کودک شما فراهم می کند. علاوه بر این ها این محصول دارای سایه بان می باشد که فوق العاده با کیفیت است. پیشنهاد می کنیم هم اکنون و پس از مطالعه کامل این مطلب این چادر بازی فوق العاده را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...