چادر بازی کودک طرح دریایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح دریایی از سری چادر های بازی بسیار جذاب و کاربردی برای کودکان می باشد که به دلیل دارا بودن فضای کافی کودک شما می تواند علاوه بر بازی کردن در این چادر برای خوابیدن نیز از آن استفاده نماید. این محصول به صورت مخروطی شکل طراحی شده که از ارتفاع مناسبی به جهت بازی و تفریح کودکان برخوردار می باشد و چند کودک به صورت هم زمان قادر به استفاده از آن خواهند بود. بر روی بدنه این محصول طرح های فانتزی و دریایی نقش بسته که در حین استفاده، حس آرامش و نیز شادابی را به کودک شما القا خواهد نمود. بدنه این محصول از جنس پلی استر در نظر گرفته شده است تا علاوه بر دارا بودن خاصیت ضد آبی شما بتوانید به راحتی آن را مورد شستشو قرار دهید. همچنین از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و به سادگی دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد. وزن این چادر بازی زیبا بسیار اندک و در حدود 1.5 کیلو گرم بوده که کودک شما قادر به جا به جایی آن خواهد بود. برای تهیه این محصول زیبا و جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
بدنه فنری، عصایی
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 رنگ دارای چهار رنگ زیبا
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل

چادر بازی کودک طرح دریایی از سری چادر های بازی می باشد که با دارا بودن طرح های زیبا و فانتزی بر روی بدنه توانسته توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. این محصول دارای درب و پنجره بوده که موجب تهویه داخل چادر بازی خواهد شد. این محصول به گونه ای طراحی شده که علاوه بر منزل، قابل استفاده در فضای باز نیز می باشد. در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید چادر بازی کودک همراهی می نماییم...

 


همانطور که می دانید شکل ظاهری و نوع طراحی محصولات برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا می بایست این محصولات متناسب با روحیه لطیف و حساس کودکان طراحی و تولید شوند. به همین جهت این محصول به گونه ای طراحی شده که بر روی بدنه دارای اشکال فانتزی و جذاب بوده که کودک شما می تواند بدون خستگی ساعت ها در آن به تفریح و سرگرمی پرداخته و در عین حال به دلیل دارا بودن رنگ بدنه آبی آرامش بخش، برای خوابیدن نیز آن را مورد استفاده قرار دهد. برای این محصول یک درب در نظر گرفته شده است که علاوه بر ورود و خروج کودک می‌تواند به تهویه چادر نیز کمک نماید که در دو طرف با استفاده از دو گیره می توان آن را باز نگه داشت. همچنین یک پنجره کوچک بر بالای این محصول در نظر گرفته شده است تا در هنگام بسته بودن درب همچنان تهویه انجام شده و نیز داخل چادر از نور کافی برخوردار باشد. 

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی و زیبایی محصولات می بایست به کیفیت و طول عمر آن نیست توجه نشان داد به همین منظور روی این محصول از جنس پلی استر در نظر گرفته شده است که از ضخامت مطلوبی برخوردار بوده و به سادگی در حین استفاده و جابجایی دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد. همچنین روی کاملا ضد آب بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد و کودک شما می تواند علاوه بر منزل در فضای باز نیز آن را بدون هیچ گونه نگرانی مورد استفاده قرار داده و لذت ببرد. سازه های این محصول نیز فلزی بوده تا علاوه بر دارا بودن وزن اندک، از استحکام مناسبی در برابر ضربه برخوردار باشد. 

ابعاد و وزن

از دیگر نکات حائز اهمیت که می بایست در حین خریداری محصولات به آن توجه نمود ابعاد و وزن محصول مورد نظر می‌باشد. زیرا محصولی با سایز و وزن مناسب را می توان در هر فضایی مورد استفاده قرار داد. به همین جهت خطر این محصول در حدود 100 سانتی‌متر و ارتفاع آن در حدود 130 سانتی‌متر در نظر گرفته شده است تا علاوه بر دارا بودن فضای کافی برای بازی و خوابیدن کودک شما در کمترین فضای ممکن جای گیرد. همچنین وزن این محصول بسیار اندک بوده و در حدود یک و نیم کیلوگرم می باشد که با استفاده از این ویژگی کودک شما می تواند به راحتی آن را جابجا نموده و در مکان مورد نظر خود قرار دهد. با توجه به این ابعاد می‌توان دریافت که چند کودک به طور همزمان قادر به استفاده از این چادر بازی خواهند بود. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

همان طور که می دانید علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصولات نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر مستقیمی بر طول عمر محصول خواهد داشت. به همین جهت و به منظور افزایش طول عمر این محصول می بایست از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت های بسیار بالا خودداری نمایید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

جمع بندی

 چادر بازی کودک طرح دریایی از سری چادر های بازی می باشد که به دلیل نوع طراحی خود توانسته در کمترین مدت زمان ممکن در لیست پرفروش‌ترین چادر های بازی قرار گیرد. این محصول دارای قابلیت جمع شدن در ابعاد بسیار کوچک بوده که این امر موجب شده تا شما به سادگی آن را حمل و جابجا نمایید و در صورت عدم نیاز نیز آن را در کوچک ترین جای ممکن جای دهید. با استفاده از این محصول می توانید محیطی آرام و در عین حال زیبا برای تفریح و همچنین استراحت کودک خود به ارمغان آورید. برای تهیه این محصول زیبا و کاربردی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...