چادر بازی عصایی توری کودک

محصول20003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک مدل عصایی توری یکی از سری چادر های بازی سبک و کمجا تولید شده برای سنین کودکان و حتی خردسالان بوده و قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک نیز خواهد بود. این محصول بدنه ای از جنس پارچه پلی استر و توری بوده که امکان تهویه هوا را به راحتی فراهم می سازد. این چادر دارای یک درب بزرگ بوده و به دلیل داشتن پایه های جدا از بدنه از قابلیت راه اندازی عصایی برخوردار خواهد بود. این کالا به دلیل داشتن حجم و وزن کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی خواهد بود.

  • طول: 91 سانتی متر
  • عرض: 91 سانتی متر
  • ارتفاع: 91 سانتی متر
  • جنس بدنه از پلی استر و تور
  • جنس پایه ها از فایبرگلاس
  • قابلیت راه اندازی عصایی
  • مناسب کودکان و خردسالان
  • دارای درب بزرگ
  • کد محصول: 20003

چادر بازی عصایی توری کودک

چادر بازی کودک عصایی توری کودک یکی از محصولاتی است که شرکت تهران اینتکس ان را به تازگی روانه بازار کرده است. این محصول از نظر شکل و شمایل شباهت زیادی به چادر های مسافرتی دارد و از رنگ های شادی هم در طراحی ان بهره برده شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم .

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول ارگونومی ساخت مربعی شکلی دارد. این بدین معناست که تمام ابعاد این محصول به صورت هم اندازه تولید گردیده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که بدنه این محصول به دو بخش تقسیم می گردد. دو سمت این محصول به صورت توری و شفاف طراحی و تولید گردیده است که در فصول گرم سال باعث می شود تا به راحتی بتوانید کودک خود را در داخل این محصول خوابانده و نگران ورود حشرات مضر به داخل چادر نباشید. بخش دیگر این چادر انتهای ان است که به صورت مات و یکدست ابی رنگ طراحی گردیده است. هم چنین بخش جلویی این محصول هم درب ورود این کالا بوده که بسیار بزرگ و عظیم تولید شده است. هم چنین قسمت بالایی این درب هم قرمز رنگ بوده و در داخل ان خورشید زرد رنگی هم در فواصل معین و گوناگون کشیده شده است. هم چنین کف این چادر بازی هم به صورت ساده و یکدست زرد رنگ طراحی و تولید شده است. تمام این موارد نشان از خلاقیت در تولید این محصول دارد.



جنس بدنه

این چادر بازی در کنار طراحی فوق العاده اش ، بدنه ای مقاوم هم دارد که باعث شده تا یک کالای با کیفیت را شاهد باشیم. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای از جنس پلی استر و توری دارد که فوق العاده با کیفیت است و به راحتی اسیب نمی بیند. هم چنین پایه های این محصول هم به صورت فایبرگلاس طراحی گردیده اند که انعطاف پذیری قابل قبولی دارد.

ابعاد و وزن

همان طور که در بخش طراحی این محصول به ان اشاره کردیم این چادر بازی ساخته شده در طول و عرض مشابه 91 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم دقیقا 91 سانتی متر است که باعث شده تا یک چادر مربعی شکل را شاهد باشیم. هم چنین این محصول تنها 1 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به وسایل و انجام کار های پیچیده ای نخواهید داشت. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا و محتویاتش را در ابتدا بر روی زمین قرار داده و سپس اقدام به نصب پایه های این کالا کنید. سپس در گام بعدی و پس از اتصال و اماده سازی پایه ها و ستون های این محصول باید رویه اصلی این چادر بازی را بر روی ان قرار داده و به راحتی اقدام به سر پا کردن این محصول کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید از سوراخ کردن قسمت های توری و همچنین بدنه این محصول جدا خودداری کنید تا اسیب جدی نبیند. هم چنین سعی کنید تا وسایل داغ و سوزان را هم از کنار این محصول دور نمایید.

جمع بندی

چادر بازی عصایی توری کودک یک محصول خاص و دیدنی است که مناسب برای استفاده و بازی کودکان بالای 3 سال است. این محصول بدنه ای توری دارد که به عنوان محل خواب کودک هم می توانید از ان استفاده نمایید. هم چنین راه اندازی این کالا هم در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. این کالا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...