چادر بازی فنری طرح قلعه کودک

۵۴۵۴۵

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی فنری طرح قلعه کودک از زیبا ترین و شیک ترین چادر های بازی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه پلی استر می باشد. این چادر از فریم های فلزی منعطف به شکل سرخود بهره مند بوده که به صورت فنری راه اندازی و جمع می شود. محصولی که دارای دو پنجره توری روی بدنه بوده و درب آن نیز به صورت پرده باز و بسته می شود. این کالا می تواند گزینه بسیار خوبی برای تفریحات توپی کودکان نیز در منزل و حتی فضای باز در شرایط جوی آرام باشد. کالایی که به همراه خود یک ساک حمل گرد نیز داشته تا به راحتی آن را در هر مکان مورد نظری حمل کنید.

نوع خانگی
 قطر 124 سانتی متر
 ارتفاع 127 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فلزی منعطف
 جنس کف پارچه پلی استر
 شرکت سازنده GreEco
 سایر ویژگی ها مناسب سنین کودکان
 دارای بدنه نور گیر
 دارای دو پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی فنری طرح قلعه کودک

چادر بازی فنری کودک طرح قلعه کودک را می توان به جرات از نوستالژی ترین و در عین حال با کیفیت ترین چادر های بازی کودکان دانست که ظاهری فوق العاده زیبا دارد. این کالا طراحی شده و شبیه سازی شده قلعه می باشد که بیشتر این محصول را می توان در انیمیشن ها و فیلم ها مشاهده کرد. همین امر باعث شده تا این کالا بسیار پر فروش شود. اگر قصد خرید این کالا را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا به صورت کامل جزئیات این محصول را برای شما شرح دهیم.........

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین نکته در این بخش نوع ارگونومی ساخت این کالاست که به صورت استوانه ای و گرد طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها در قسمت بعد باید به رنگ بندی بخش های مختلف این محصول اشاره کنیم. بدنه اصلی و بخش های داخلی این محصول به صورت یکدست ابی رنگ طراحی شده است که فوق العاده زیباست. لبه های پایینی این محصول که بر روی زمین قرار می گیرند نیز به صورت یکدست سبز رنگ طراحی شده است. هم چنین بخش بالایی این محصول و بین حد فاصل سقف و بدنه اصلی یک لایه قرار گرفته است که به صورت شیار دار بوده و ساخته شده از رنگ قرمز می باشد که در داخل ان خطوط و هم چنین نقطه های سفید رنگ نیز قرار گرفته است. سقف این محصول هم یکدست سبز رنگ بوده و در بالای سقف نیز یک عدد پرچم و تاج قرمز رنگ با همان نقاط و خطوط سفید قرار گرفته است که این قلعه را طبیعی تر جلوه داده است. در بخش های کناری این محصول هم دو عدد پنجره دارای توری نیز تعبیه شده که صورتی رنگ است و به صورت گرد بر روی این چادر قرار گرفته اند. هم چنین درب اصلی این محصول هم از جلو باز شده و از دو طرف دو عدد بند قرار گرفته که می توان با استفاده از این ها درب را به صورت کامل باز نگه داشت.

جنس بدنه

یکی از نقاط قوت این محصول جنس بدنه ان است که فوق العاده مقاوم بوده و از کیفیت بی نظیری بهره مند است. در همین ارتباط باید گفت که این کالا ساخته شده از بدنه ای از نوع پارچه پلی استر می باشد که بسیار با کیفیت است. هم چنین پایه های این محصول نیز به صورت فلزی منعطف پیاده سازی شده اند که ان ها هم از استحکام قابل قبولی برخوردار هستند. کف این چادر بازی هم به تبعیت از رویه این محصول ساخته شده از همان نوع پارچه پلی استر است.

ابعاد و وزن

این چادر بازی کودک تنها 1.4 کیلو گرم وزن دارد. این بدین معناست که شما به سادگی می توانید این محصول را با خود حمل و جا به جا کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین در رابطه با ابعاد این محصول هم باید عنوان کرد که قطر این محصول 124 و ارتفاع ان 127 سانتی متر است که کودکان شما می توانند به صورت ایستاده هم در داخل این محصول قرار گرفته و به بازی و تفریح بپردازند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت فنری طراحی و تولید شده است. این بدین معناست که برای راه اندازی ان تنها نیاز به 5 دقیقه و یا شاید کمتر از ان زمان نیاز است. در همین ارتباط باید گفت که این کالا را شما در ابتدا باید بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی پایه ها و ستون های این کالا را از داخل نقاطی که بر روی این چادر قرار دارد و دوخته شده است رد کرده و به هم متصل کنید. پس از اتصال این ستون ها مشاهده می کنید که رفته رفته این چادر شکل کامل را به خود می گیرد. پس از ان نیز می توانید به سادگی ان را بر روی زمین به صورت استاده قرار داده و از ان استفاده کنید. جمع اوری این محصول هم همان مدت زمان کوتاه به طول می انجامد و به سادگی می توانید همانند نصب این محصول ان را جمع کنید. برای مراقبت از این محصول هم می توانید در زمان هایی که احتیاج به این کالا ندارید به سادگی ان را باز کرده و جمع اوری کنید. هم چنین هرگونه وسایلی که امکان اتش گرفتن این چادر را دارد یا وسایلو اشیاهایی که می توانند باعث سوراخ شدن و اسیب زدن به این چادر شوند را از کنار ان دور کنید. با رعایت این نکات نیازی به هیچ وسیله ای برای ترمیم نداشته و چندین سال بدون کوچکترین افت کیفیتی می توانید از این محصول استفاده کنید.

جمع بندی

چادر بازی فنری طرح قلعه کودک یک محصول بسیار با کیفیت و جداب می باشد که دارای بدنه ای نورگیر بوده و دو پنجره نیز دارد. این محصول مناسب برای بازی و تفریح کودکان بوده و می توانید از ان در هر مکانی استفاده کنید. هم چنین بدنه مقاوم و با کیفیت این محصول هم از نقاط قوت این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول با کیفیت را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...