چادر بازی قلعه کودک ارزان

c2015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک قلعه محصولی بسیار با کیفیت و زیبا با طرح قلعه، دارای دیواره های آجری شکل و سقف قرمز رنگ، به همراه یک پنجره توری و یک ورودی. بدنه این چادر از دو حلقه فنری ساخته شده که با استفاده از ستون هایی که در بسته بندی وجود دارد می توانید چادر را طبق دستور العمل ذکر شده در دفترچه راهنما نصب کنید. در نظر داشته باشید که این چادر از نصب آسان بهره مند می باشد و در کمتر از 3 دقیقه می توانید آن را راه اندازی کنید 

چادر بازی کودک ابزاری فوق العاده کاربردی می باشد و می تواند برای کودکان در زمان های بسیاری مفید واقع شود. این دسته از محصولات همواره کیفیت بسیار خوبی را ارائه می دهند و می توانند ابزار بازی و یا در مواقعی کاربردی بسیار خوبی برای کودکان باشند. از این رو شرکت های مختلفی نظیر اینتکس و بست وی تا کنون به تولید و عرضه محصولات خود روی آورده اند و کالا های فوق العاده با کیفیتی را روانه بازار کرده اند. شرکت های دیگری نیز هستند که در میان کمپانی های معروف ساخت چادر بازی کودکان نیستند اما محصولات آنها فوق العاده مقرون به صرفه و زیباست که می تواند برای کودک شما یک گزینه بسیار خوب به حساب آید. یکی از این چادر های بازی نوع جدید آن با طرح قلعه می باشد که بدون شک نظر فرزندتان را به خود جلب خواهد کرد. این محصول با ابعاد فوق العاده کوچکی که در بسته بندی دارد و با نصب آسان به سرعت آماده استفاده شده و حتی می تواند در مسافرت ها نیز همراه شما باشد. در ادامه با بررسی این کالای ارزشمند همراه ما باشید. 

نوع خانگی ، سفری
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
بدنه فنری، عصایی
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده مای کیز
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل

ظاهر اولین چیزی است که در مورد هر محصولی با آن سر و کار داریم از این رو زیبایی کالا تا حد بسیاری می تواند حائز اهمیت باشد. این محصول نیز با طراحی بسیار متفاوت و زیبایی نمایش داده شده است که باعث می شود بتوان آن را گزینه مناسبی برای خرید دانست. از نظر عده کثیری ظاهر این محصول بر مبنای سلایق پسرانه طراحی شده است اما از سوی شرکت سازنده این کالا هم پسرانه و هم دخترانه می باشد و برای آن تمایزی قائل نشده است. قسمت بالای چادر که حالتی مخروطی دارد قرمز رنگ می باشد و دیواره آن با رنگ خاستری و حالت آجری که در قسمت های بالای آن حالت قلعه دارند به صورت گرد طراحی شده است که فوق العاده زیبا بوده و می تواند نظر شما را جلب کند. درب چادر بازی کودک نیز حالت نیم دایره داشته و با رویه قرمز رنگی که به بالای آن متصل شده است می توان این قسمت را پوشاند. نکته مثبت در مورد این محصول توری های روی پنجره می باشد که در صورت خوابیدن کودک می توان او را از خطر نیش زدن حشرات مصون نگه دارد.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه چادر های بازی کودکان معمولا ازمواد مختلفی تشکیل می شوند که هر کدام از آنها مزیت هایی را در مقایسه با سایر مواد دارند. برخی از چادر ها دیواره وینیل یا پی وی سی دارند که بدون پایه نگه دارنده و بازی می باشد، برخی حالتی فنری دارند و با لایه های پارچه شمعی ساخته می شوند. برخی که برای مسافرت استفاده می شوند با جنس برزنتی همراه هستند، این چادر به صورت ترکیبی و با ساخت مشابه چادر های قدیمی روانه بازار شده است، بدنه این چادر از دیواره با پارچه شمعی که مقاومت بسیار خوبی در برابر آب دارد ساخته شده است، استحکام آن نیز توسط دو حلقه فلزی در پایین و نقطه اتصال دیواره و سقف، به علاوه پایه هایی برای مقاومت دیواره بر قرار می شود که این مواد از بهترین و با کیفیت ترین های بازار ساخته و به بازار عرضه شده است. از این رو می توان این محصول را یکی از مرغوب ترین محصولات در این گروه کالا با قیمتی بسیار مناسب دانست که تا کنون توانسته رقابت خوبی را در میان سایر شرکت ها ایجاد کند.

ابعاد و وزن

محصولات ساخته شده در این دسته معمولا پرتابل هستند و می توان آنها را به سادگی در محل های مختلفی حمل و استفاده کرد. چادر بازی قلعه کودک نیز از این قائده مستثنی نبوده و این محصول شگفت انگیز یکی از چادر های بازی کودکان می باشد که به صورت پرتابل طراحی و تولید شده است. این محصول تنها 1.5 کیلوگرم وزن داشته و به سادگی می توان آن را جابجا و حمل کرد. ابعاد بسته بندی آن نیز بسیار کوچک بوده و می توان آن را در کوله پشتی نیز قرار داده و در زمان مورد نیاز استفاده کرد. ابعاد نصب شده چادر نیز برابر با 100 سانتی متر قطر و ارتفاع 130 سانتی متر می شود که برای بازی دو تا سه کودک به صورت همزمان کاملا مناسب می باشد. 

روص نصب

برای راه اندازی این محصول در ابتدا باید فضای مناسبی را داشته باشید که اندازه قرار گیری چادر باشد. این فضا باید مربعی با هر ضلع 110 تا 120 سانتی متری باشد تا بتوانید آن را به سادگی و بدون مشکل در محل قرار دهید. ابتدا بدنه چادر را بر روی زمین قرار داده و دو حلقه گرد را درون آن قرار دهید. سپس با اتصال پایه های ان از قسمت زیرین و پایه در قسمت بالایی می توانید دیواره های آن را نصب کنید. برای سر هم کردن سقف نیز باید همین روال را مطابق با آنچه در دفترچه راهنما ذکر شده است انجام دهید. برای راحتی بیشتر شما می توانید در زمان خرید از همکاران ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ناشناس

سلام خوبی قطع چوبی داخل شو شکستن برامون میفرستی باتشکر

185 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...