چادر بازی کودک آبی سرخپوستی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک آبی سرخپوستی یکی دیگر از بهترین انواع چادر های بازی کودک بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این چادر بازی از جنس بدنه پلی استر تولید شده که کاملا ضد اب بوده و دوام بالایی دارد. این روکش بدنه می تواند در برابر شرایط اب و هوایی مختلف کاملا مقاوم و ایمن باقی بماند به همین دلیل یک گزینه مناسب برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک به شمار می رود. رنگ بدنه محصول ابی بوده که بر روی ان طرح های رنگارنگی به چشم می خورد. این طرح های زیبا با توجه به روحیات کودکانه در نظر گرفته شده است. وزن بدنه چادر بازی کودک تنها 800 گرم بوده تا به راحتی حمل و جا به جا شود. سازه های محصول از نوع عصایی بوده که به راحتی راه اندازی خواهد شد. بر روی بدنه چادر بازی کودک یک درب بزرگ برای رفت و امد و تعداد 2 عدد پنجره تعبیه شده است. این نوع طراحی بدنه موجب گردش ازادانه هوا و نورگیری فضای بازی کودک می شود. اگر قصد خرید چادر بازی کودک را برای فرزند بالاتر از 3 سال خود دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 وزن 800 گرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها pvc فشرده
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک آبی سرخپوستی

چادر بازی کودک آبی سرخپوستی محصولی زیبا برای استفاده کودکان و خرد سالان بوده که ظاهری ساده و در عین زیبا داشته و رنگ بدنه شادی دارد. در ارتباط با طراحی بدنه محصول اصل اول رعایت سادگی و در نهایت طراحی شاد و بر اساس روحیات کودکانه بوده تا مصرف کننده در زمان خرید بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد. این چادر طراحی بدنه پرتابل داشته و به راحتی حمل می شود. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل و معرفی همه جانبه چادر بازی کودک بپردازیم. پس برای انتخاب چادر بازی بر اساس روحیات فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.

نوع طراحی و ساختار محصول

از جمله نکات اساسی و اولیه در زمان خرید توجه به ظاهر و نحوه طراحی بدنه هر محصول به شمار می رود. زیرا مصرف کنندگان مخصوصا در رده سنی کودک در نگاه اول جذب ظاهر محصولی شده تا ان را انتخاب کنند. از طرفی محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه شاد و نواورانه بر اساس روحیات ان ها دارد. شرکت اینتکس با رعایت این موارد چادر بازی کودک آبی سرخپوستی برای استفاده کودکان و خرد سالان تولید کرده است. این چادر بازی ارگونومی ساخت بدنه با نشیمنگاه مربع شکل داشته که بدنه ای کاملا مخروطی دارد. در ابتدای چادر بازی یک درب مثلثی بزرگ تعبیه شده تا کودک بتواند به راحتی به محل بازی خود رفت و امد داشته باشد. این درب از طریق دو عدد بند به سمت دو طرف جمع اوری می شود. بر روی دیواره محصول تعداد 2 عدد پنجره نیز تعبیه شده است. این نوع طراحی بدنه باعث شده تا محیط بازی فرزند شما از نور کافی و همچنین گردش ازادانه هوا برخوردار باشد. رنگ بدنه محصول ابی انتخاب شده که در میان اکثر کودکان محبوبیت بالایی دارد. بر روی بدنه ابی رنگ چادر بازی کودک چندین طرح زرد هندسی شکل و در بخش بالای ان پرچم های کوچک رنگی تعبیه شده که به زیبایی محصول اضافه می کنند. شما می توانید برای محل خواب فرزند خود چادر بازی کودک آبی سرخپوستی را انتخاب نمایید.

کیفیت و جنس بدنه

پارامتر دوم و مهم در زمان خرید و انتخاب هر محصول جنس بدنه ان به شمار می رود. زیرا کیفیت جنس بدنه موجب طول عمر بالای محصول و حفظ استحکام بدنه ان در طول زمان خواهد شد. به همین دلیل شرکت سازنده این چادر بازی کودک بدنه محصول را از بهترین نوع پلی استر طراحی و تولید کرده است. این جنس بدنه ضداب بوده و کاملا بادوام می باشد. ستون و پایه های محصول را نیز از نوع پی وی سی فشرده تولید کرده اند. این جنس وزنی کم با ساختار انعطاف پذیر داشته که طول عمر بالایی دارد. پس فرزند شما می تواند علاوه بر محیط داخلی منزل از این چادر بازی در فضاهای باز نیز استفاده کند. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر طور این چادر بازی کودک ندارد.

نحوه راه اندازی

تمام مصرف کنندگان در زمان خرید چادر بازی در نهایت جذب کالایی شده که به راحتی حمل و در کمترین زمان ممکن راه اندازی شود. این چادر بازی نیز یک دفترچه راهنمای همراه داشته که راه اندازی محصول را به صورت تصویری برای شما شرح می دهد. در داخل بسته بندی محصول یک روکش بدنه و پایه های چادر بازی قرار دارد. ابتدا ان ها را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای صاف باز کنید. سپس سازه ها را به کمک دفترچه راهنما به یکدیگر متصل کرده در نهایت روکش بدنه را بر روی ان قرار دهید. در مرحله اخر روکش بدنه را در بخش داخلی از طریق محکم کردن بند ها اتصال به پایه ها کاملا وصل کنید.

مراقبت و نگهداری محصول

برای حفظ کیفیت و طول عمر این چادر بازی نیاز به رعایت تعدادی نکات ساده و در عین حال مهم وجود دارد. روکش بدنه محصول کاملا قابل اشتعال بوده پس برای حفظ بدنه و ایمین کودک از نزدیک کردن حرارت بالا و یا شعله اتش به این روکش بدنه جدا بپرهیزید. ستون های محصول منعطف بوده اما برای سالم نگه داشتن ان ها لازم بوده از زدن ضربه به ان ها و یا پرش بر روی ان ها جلوگیری شود. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه خودداری کنید. با رعایت این نکات ساده فرزند شما می تواند سال ها از داشتن این چادر بازی لذت ببرد.

جمع بندی

چادر بازی کودک آبی سرخپوستی محصولی زیبا با قیمت ارزان و کیفیت بالا بوده که توسط نمایندگی مرکزی اینتکس طراحی شده است. اگر قصد خرید چادر بازی را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...