چادر بازی کودک با ارتفاع بلند اینتکس

25484

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با ارتفاع بلند اینتکس چادر بازی کودک با طرح قلعه محصولی جدید از شرکت اینتکس میباشد که به تازگی تولید شده است و مورد استقبال بسیاری از کودکان قرار گرفته است.از دلایل این استقبال و فروش بالا میتوان در جنبه ی اول به طراحی آن اشاره کرد که به زیبایی شکل گرفته است.طرح کلی این محصول مخروطی شکل میباشد و این مورد باعث شده که این چادر بازی قطر کمی داشته باشد اما ارتفاع آن فوق العاده بلند میباشد و همین موضوع باعث یکی دیگر از جذابیت های این محصول شده.اندازه بلند این محصول باعث شده که در سفر های کمی به مشکل بر خورید اما به راحتی میتوانید در منزل آن را استفاده کنید.این چادر بازی بدون نیاز به هیچ میخ و یا طناب های نگه دارنده نیازی ندارد و تنها کافی است که پایه های آن را محکم کنید.جنس بدنه این چادر بازی به گونه ای میباشد که قابل شست و شو بوده و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است.هنگام پارگی نیز میتوانید از بسته ی تعمیراتی همراه آن برای تعمیر قسمت پاره شده اقدام کنید.همچنین جابجایی آن با کیف مخصوصی که دارد به راحتی قابل انجام است و در حالت بسته بندی به دلیل خاصیت انعطاف پذیری که دارد به فضای زیادی را اشغال نمیکند.همچنین درب ورودی بزرگی که برای این محصول در نظر گرفته شده که ورود و خروج به آن به سادگی انجام میگیرد.همچنین پنجره های کوچکی در اطراف آن تعبیه شده اند که نور کافی به داخل چادر برسد.

 نوع خانگی 
 طول 60 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ و توری
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
 

چادر بازی کودک با ارتفاع بلند اینتکس محصولی جدید بوده که به تازگی به بازار عرضه شد. این چادر بازی به توجه به ارتفاع بالای خود و طراحی بدنه زیبا در کنار کیفیت عالی خود توانست در مدت کوتاهی طرفداران فراوانی را به دست بیاورد. این چادر با قابلیت حمل اسان یکی از نمونه های عالی در میان سایر چادر های بازی کودک است. این مطلب به تشریح کامل محصول می پردازد. پس اگر قصد خرید یک چادر بازی کودک را دارد تا انتها ما را همراهی کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که جهت استفاده کودکان تولید می شود در بخش طراحی نیاز به رعایت نکات ظریفی داشته تا مورد استقبال این قشر از جامعه واقع شود. نمونه های عظیم چادر بازی با طرح قلعه در چند سال اخیر توانست علاقه بسیاری از کودکان را به خود جلب کند. به همین دلیل در فرایند طراحی ارگونومی این چادر بازی نیز از یک گزینه نوستالژی به شکل قلعه در فضای مخروطی استفاده شده است. سقف مخروط شکل و پرچم های ان به این فضا کمک بزرگی می کنند. این چادر بازی دارای یک درب بزرگ و کشیده که پیرو ارتفاع بالای محصول بوده می شود. این درب توسط دو عدد بند از دو طرف قابل جمع شدن است. در بخش بالایی این محصول نیز پنجره ای قرار داده شده که برای تهویه هوای داخلی از ان استفاده می شود. البته توری این قسمت از ورود حشرات به محوطه بازی جلوگیری می کند. رنگ این محصول نیز ترکیبی چشم نواز از ابی و زرد است.

جنس بدنه

از جمله نکات مثبت این محصول می توان به جنس بدنه با کیفیت ان اشاره کرد که طول عمر فوق العاده ای به این کالا می بخشد. این محصول با بدنه از جنس پلی استر و کف یک لایه از جنس وینیل ساخته می شود. این جنس علاوه بر نرمی از خود مقاومت بالایی نیز نشان می دهد و در مواقع نیاز قابل شست و شو با دستمال مرطوب نیز هستند. سازه های فریمی محصول نیز از فایبرگلاس انتخاب می شود. فایبر گلاس قابلیت انعطاف پذیری بالا در کنار سبکی وزن را دارا می باشد.

ابعاد و وزن

محصولات مورد استفاده کودکان جهت حفظ امنیت ان ها در هنگام بازی باید وزنی پایین داشته باشند. به همین دلیل این محصول با وزنی در رنج تنها 1.5 کیلوگرم تولید شده است. این چادر بازی با کفی دایره ای شکل به شعاع 60 سانتی متر و ارتفاعی معادل 130 سانتی متر می باشد. توجه داشته باشید ابعاد محصول در هنگام بسته بندی بسیار کوچک بوده تا شما برای حمل و نقل ان دچادر مشکل نشوید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این چادر بازی نیاز به زمانی در حدود 2 دقیقه دارد. زیرا سازه های این کالا از دو نوع ساخته شده اند. سازه های بخش کف و سقف ان از نوع فنری بوده که سریع حالت می گیرد. اما ستون های محصول از نوع عصایی بوده که در بخش داخلی متصل می شود. برای حفاظت از این محصول لازم بوده تا از وارد حرکت فشار سنگین و اجسام نوک تیز خود داری کنید. در این صورت شما شاهد طول عمر بالای این محصول می توانید باشید.

جمع بندی

چادر بازی کودک با ارتفاع بلند اینتکس محصولی جذاب بوده که در طراحی ان نکات مثبتی از جماه ارتفاع و وجود تهویه در نظر گرفته شده است. این چادر بازی جهت استفاده در فضای باز نیز توصیه می شود. زیرا بدنه ان ضد اب است. نمایندگی اینتکس این چادر بازی را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به بازار عرضه می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...