چادر بازی کودک با طرح توت فرنگی

57485

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح توت فرنگی محصولی زیبا و متفاوت از کمپانی مشهور اینتکس بوده که در سال جدید میلادی به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول دارای مخاطب مصرف کننده کودک بوده به همین دلیل برای طراحی بدنه توجه ویژه به روحیات ان ها می شود. این محصول دارای رنگ بدنه ای صورتی با طرح کاملی از میوه محبوب کودکان یعنی توت فرنگی می باشد. برای تولید بدنه این محصولاز مرغوب ترین نوع پلی استر با نرمی و دوام بالا استفاده شده است. سازه های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمر بالا می باشد. این سازه های از نوع فنری بوده به همین دلیل به روکش بدنه متصل هستند. این نوع طراحی موجب معرفی محصولی با ساختاری پرتابل و ضداب شده است. به همین دلیل می تواندی از این محصول به عنوان چادر مسافرتی کودک استفاده نمایید. بر روی بدنه این محصول یک درب بزرگ برای رفت و امد اسان کودک وجود داشته که از طریق یک بند به سمت بالا جمع اوری می شود. بر رویدیواره های کناری نیز دو عدد پنجره شبکه ای مجهز به توری برای گردش ازدانه هوا در موطه بازی کودک تعبیه شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند بالاتر از 2 سال خود خریداری نمایید.

نوع خانگی 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک با طرح توت فرنگی

چادر بازی کودک با طرح توت فرنگی محصولی اسثنایی با ساختار ظاهری جذاب بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال توسط طراحان شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است. این محصول از ارگونومی ظاهری متناسب با روحیات کودکانه و طول عمری بالا برخوردار می باشد. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساختار محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید چادر بازی استاندارد متناسب با علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به رعایت استاندارد های موجود داشته تا محصول ارائه شده ایمنی افراد را در زمان استفاده تضمین کند. از سوی دیگر ظاهر محصول از طراحی شاد و نواورانه منطبق با روحیات این گروه از مصرف کنندگان باشد. شرکت اینتکس با رعایت این نکات اساسی توانسته چادر بازی کودک با طرح توت فرنگی را به بازار معرفی کند. این محصول از ارگونومی ساخت مستطیل شکل برخوردار بوده که لبه های ان از انحنایی زیبایی تشکیل شده است. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ برای رفت و امد اسان کودکان به فضای بازی تعبیه شده که از طریق یک بند به سمت بالا جمع اوری می شود. در دو سمت دیواره این محصول شاهد پنجره های شبکه ای هستیم که مجهز به توری هستند. این توری ها از ورود حشرات به داخل محصول اجتناب خواهد کرد. این ساختار موجب شده در داخل این چادر بازی گردش هوا ازادانه انجام شده و نورگیری کافی داشته باشد. بدنه این محصول برگرفته از ارگونومی میوه محبوب توت فرنگی بوده که دارای یک لبخند زیبا است. در بخش سقف محصول می توانید برگ های این توت فرنگی را مشاهده نمایید. این محصول با ساختاری استاندارد برای کودکان بالاتر از 2 سال مناسب بوده و می توانید به عنوان محل خواب فرزند خود نیز از ان استفاده کنید.

جنس بدنه افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکت اینتکس نیز در همین راستا بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پلی استر با دوام بسیار بالا تولید کرده است. کف این محصول از نوع وینیل تک لایه بوده تا از نفوذ اب به داخل محصول اجتناب شود. برای تولید سازه های این محصول از فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمر بالا استفاده شده است. این ساختار ضداب بوده و طول عمر بالایی داشته به همین دلیل یک گزینه مناسب برای استفاده در فضای باز توصیه می شود. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن این محصول با توجه به وزن بدنه 3 کیلوگرمی خود و حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول از طولی برابر 100 سانتی متر و عرضی معادل 80 سانتی متر تشکیل می شود. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح برگ های سقف بالغ بر 100 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای سازه هایی از نوع فنری بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن و به سادگی راه اندازی می شود. زیرا رویه این محصول کاملا متصل به سازه های ان است. تنها کافی ست بعد از دریافت محصول ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. خواهید دید این کالا بدون دخالت دست قابل استفاده می باشد. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی سازه های ان و یا فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی : چادر بازی کودک با طرح توت فرنگی محصولی جدید با طراحی بدنه ای کودکانه بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...