چادر بازی کودک گل دار

۵۴۵۶۵۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک گل دار یکی از محصولاتی است که طراحی و نقوش زیبایی را بر روی خود دارا می باشد و همین امر هم باعث شده تا در نگاه اول بسیاری از مشتریان مجذوب این محصول گردند. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای خصوصیات فوق العاده ای است که در همین رابطه می توان به درب ورود و خروج بزرگ ان اشاره کرد که دارای توری بوده و از وسط به کناره ها باز خواهد شد. هم چنین دارا بودن پنجره های توری دار در تمام سمت های این محصول نیز از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود که هم در فصل تابستان فضای داخل را خنک کرده و هم نورگیر بودن این محصول را نشان می دهد. در کنار این موارد باید به رنگ بندی و طرح های استفاده شده بر روی این چادر بازی هم اشاره نمود که زیبایی فوق العاده ای را دارا هستند. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که سقف این کالا یکدست صورتی بوده و دارای چین های جذابی در بخش پایینی خود می باشد. هم چنین بدنه اصلی این محصول سفید رنگ بوده و دارای گل هایی زیبایی در ابعاد مختلف می باشد. تمام این موارد باعث شده تا این کالا بسیار زیبا و جذاب شود.

نوع خانگی ، سفری
 طول 114 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک گل دار

این روز ها اکثرا چادر های بازی حالت نوستالژیک را به خود گرفته اند و از طرح های ساده و در عین حال خاطره انگیز در طراحی و ساخت ان ها استفاده می شود. چادر بازی کودک گل دار نیز یکی از همین محصولات است که با ظاهر زیبای خود باعث شده تا یک کالای شکیل را در اختیار داشته باشید. در ادامه نیز سعی داریم تا به صورت کامل این محصول را از تمام جهات مورد بررسی قرار دهیم تا با ابعاد مختلف و خصوصیات گوناگون این محصول اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی صورت گرفته برای این محصول به شکل خانه های ویلایی می باشد که این عامل باعث شده تا از این حیث یک محصول شکیل را شاهد باشیم. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای بخش های مختلفی است که یکی از این بخش ها سقف این محصول می باشد. این قسمت نیز به صورت یکدست صورتی رنگ طراحی و تولید شده است که در بخش پایینی ان نیز چین های نیم دایره ای شکل صورتی نیز دیده می شود. بخش جلویی این محصول دو عدد پنجره مستطیلی شکل و درب ورود اصلی این کالا دیده می شود که تمامی این قسمت ها دارای توری و پارچه محافظ بوده و باعث می شود تا در هوای گرم با باز کردن این قسمت ها از ورود حشرات مضر به داخل جلوگیری شود. هم چنین این درب نیز از وسط باز شده و عبور و مرور نیز بسیار ساده خواهد بود. در دو سمت دیگر این محصول هم پنجره هایی دیده می شود که همه این موارد باعث شده تا این کالا به یک محصول کاملا نورگیر تبدیل گردد. بر روی بدنه اصلی این محصول هم گل هایی در رنگ ها و ابعاد گوناگون به چشم می خورد که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است.

جنس بدنه

این محصول رویه ای ساخته شده از نوع پارچه شمعی برزنتی در اختیار دارد که این مدل یکی از مقاوم ترین نمونه ها در بین چادر های مسافرتی خواهد بود. هم چنین کف این کالا از نوع پارچه شمعی تک لایه و پایه های ان نیز از نوع فایبرگلاس می باشد. این جنس ها قطعا باعث اطمینان خاطر و خیال راحتی شما عزیزان در هنگام خرید این محصول خواهد شد که از محصول خریداری شده خود اطمینان حاصل خواهید نمود.

ابعاد و وزن

مسئله مهم بعدی در خصوص این کالا ابعاد این محصول است که دارای طول 114 سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و همین طور ارتفاع 102 سانتی متر خواهد بود.این ابعاد به صورت استاندارد طراحی و تولید شده است که خیال شما را بسیار راحتخواهد نمئد. هم چنین وزن کم این محصول نیز یکی از ویژگی های خوب و خاص این کالا خواهد بود که تنها 1 کیلو گرم پس از راه اندازی وزن دارد و در مقایسه با محصولات مشابه بسیار سبک وزن تر و پرتابل تر خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

قطعا در کنار ویژگی هایی که تا به این جای کار در مورد ان ها صحبت کردیم ویژگی ها و مزایای خوب دیگر این محصول را هم می توانید به نصب و راه اندازی اسان و همین طور نحوه مراقبت ساده از این کالا در نظر گرفت. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای خصوصیات نصب و راه اندازی ساده خواهدبود که شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی این کالا را از داخل بسته بندی خارج کرده و تنها با قرار دادن ان در فضای مد نظر خود به راحتی از این چادر بازی استفاده نمایید. هم چنین برای مراقبت از این کالا هم باید از فشار وارد کردن به بخش پایه ها و ستون ها ف عدم ضربه زدن و سوراخ کردن بخش های مختلف این محصول و هم چنین مراقبت از این کالا در برابر سایش و حرارت نیز کاری کنید که هیچ گونه اسیبی به این محصول وارد نشود.

جمع بندی

چادر بازی کودک گل دار یک محصول فوق العاده با دارا بودن خصوصیات خوب و ضخامت مناسب است که از نظر جنس بدنه یک کالای بسیار مقاوم به شمار خواهد رفت. هم چنین این محصول مناسب برای کودکان می باشد که نصب ان ساده بوده و به صورت کاملا نورگیر روانه بازار شده است. شما نیز می توانید این کالا را از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...