چادر بازی کودک با طرح میوه فروشی

۲۵۵۵۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح ميوه فروشی از سری محصولات چادر های بازی کودک  شرکت اينتکس ميباشد که طراحی خلاقانه ای داشته و باعث استقبال زياد والدين و کودکان از آن شده است.يکی از اين دلايل ظاهر جذاب آن است که به شکل يک ميوه فروشی طراحی شده و دنگ های به کار رفته در آن بسيار زيبا و شاد هستند که اين مسئله باعث شده تا کودکان احساس خستگی نکنند. اين محصول به شکل مربعی شکل بوده و اين موضوع سبب ميشود که در محيط منزل بتوانيد به راحتی از آن استفاده کنيد و جای مناسبی برای آن پيدا کنيد. ابعاد مناسب اين محصول برای استفاده سه نفر در نظر گرفته شده است و در منزل فضای زيادی را اشغال نخواهد و از نظر فضا مشکلی نخواهی داشت.

اين محصول دارای سقف بلندی ميباشد که کودکان بتوانند در آن به راحتی حرکت کنند. اين چادر بازی دارای درب ورودی بزرگ و پنجره ای در کناره يی خود ميباشد که قابل بازو بسته شدن ميباشد. همچنين بالای پنجره يک سايه بان وجود دارد که بسيار جالب ميباشد. اين کلبه ی بازی را علاوه بر منزل ميتوانيد در پارک ها هم مورد استفاده قرار دهيد. بدنه محکم اين چادر بازی بچه گانه باعث شده که در برابر فشار و ضربه هايی که ممکن است به آن وارد شود بسيار مقاوم است و نيازی به نگرانی درباره آن نداريد.

نوع خانگی ، سفری
 طول 100 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
کیفیت بالای بدنه
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک با طرح میوه فروشی از منحصر به فرد ترین چادر های بازی طراحی شده در بازار است که فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را با قیمت استثنایی برای فروش گذاشته است . چادر های بازی وسیله ای سرگرم کننده و بسیار جذاب برای کودکان بوده که می توانند با استفاده از ان ها در کنار دوستان خود ساعات خوشی را رقم بزنند . هر چادری با توجه به نوع طراحی ، ابعاد ، جنس و ... ویژگی های متفاوتی نیز دارند که می توانید با در نظر داشتن آن ها خرید چادر بازی کودک خود را انجام دهید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر چادر بازی کودک با طرح میوه فروشی شما را با خصوصیات و ویژگی های محصول آشنا کنیم .

همانطور که گفته شد چادر های بازی متنوع هستند و ویژگی های مختلفی دارند از این رو توصیه می شود در هنگام خرید اینترنتی چادر بازی کودک ، به مشخصات درج شده در رابطه با محصول دقت کنید و آن ها را مطالعه کنید . به عنوان مثال ابعاد چادر های بازی متنوع است و هر محصولی با توجه به متراژی که دارد برای سنین خاصی قابل استفاده است ، بنابراین شما می توانید چادر های بزرگ و یا کوچکی را بر اساس سن کودک خود انتخاب کنید . چادر بازی کودک با طرح میوه فروشی دارای طول 1 متری و عرض 79 سانتی متری است . ارتفاع آن نیز 110 سانتی متر می باشد که این اجازه را به کودک می دهد تا بتواند در داخل چادر به راحتی بنشیند و حتی بایستد .

با توجه به نامی که این چادر بازی دارد ، طرح بدنه چادر بازی به صورت مغازه میوه فروشی است که کودک می تواند در داخل آن میوه های خود را به دوستان و خانواده بفروشد . بدین منظور در قسمت مجاور چادر بازی کودک دربی بزرگ طراحی شده است که کودک از آن طریق بتواند وارد چادر شده یا از آن خارج شود . در قسمت جلو محصول نیز پنجره ای به صورت پیشخوان طراحی شده است که از آن طریق مشتری ها می توانند میوه های خود را دریافت کنند . لازم به ذکر است که درب و قسمت پیشخوان چادر قابلیت باز شدن و یا جمع شدن است که کودک می تواند در صورت دلخواه آن را باز کرده و یا بسته نگه دارد . در قسمت پشت محصول نیز پنجره ای تعبیه شده است که به کودک اجازه می دهد تا به اطراف خود دید کافی داشته باشد .

وجود درب و پنجره های متعدد در چادر می تواند سبب نورگیری بهتر چادر و همچنین تهویه هوای بهتر شود ، بنابراین وجود درب و پنجره ها می تواند بسیار موثر و کاربردی باشد . قسمت بیرونی دیواره های چادر بازی با طراحی میوه و مغازه ساخته شده است که جلوه واقعی تر و زیبا تری را به محصول بخشیده است . این محصول برای جنسیت خاصی طراحی نشده است و چه بسا پسران و دختران می توانند از آن به خوبی استفاده کنند . برای ساخت چادر بازی کودک با طرح میوه فروشی از دو قسمت بدنه و پایه تشکیل شده است که تنها بیننده می تواند بدنه را ببیند و پایه ها در زیر آن قرار دارد . برای استفاده از چادر بازی نیاز است تا آن را راه اندازی کنید چرا که در ابتدا محصول به صورت بسته بندی و قطعات جدا شده برای شما ارسال می شود .

در قسمت جلو چادر بازی سایبانی طراحی شده است که می تواند از کودک در برابر نور خورشید محافظت کند . وجود چنین سایبانی می تواند در فضاهای باز بسیار کاربردی باشد .  در کنار محصول دفترچه راهنمایی وجود دارد که با مطالعه آن می توانید چادر بازی خود را به درستی راه اندازی کنید . شاید راه اندازی این چادر برای کودکان کمی دشوار باشد بنابراین نیاز است تا آن ها را در این کار کمک کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول و قیمت آن با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...