چادر بازی کودک با طرح چادر دزان دریایی

45415

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح دزدان دریایی یکی از موضوع های جالب برای کودکان میباشن و هر وسیله ای با طرح دزدان دریایی بدون شک مورد علاقه آن ها واقع خواهد شد.شرکت اینتکس این بار چادر بازی با طرح چادر دزدان دریای را برای کودکان تولید کرده که مورد توجه و رضایت بسیاری از کودکان  و والدین قرار گرفته است.زیرا علاوه بر طراحی زیبای به کار رفته در آن دارای جنس فوق العاده با کیفیت از نوع پلی استر بوده و با داشتن این چادر بازی تا سالها دیگر نیازی به خرید چادر بازی برا فرزندان نخواهی بود.این چادربازی برای استفاده در محیط  منزل ساخته شده و در صورت درست استفاده کردن میتوانید آن را در پارک ها هم مورد استفاده قرار دهید. جنس این چادر بازی از نوع پلی استر بوده در برابر ضربه و فشارهایی که ممکن است به آن وارد شود بسیار مقاوم عمل میکند و مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.جنس به کار رفته در ساخت این چادر بازی باعث شده بتوانید آن را بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود بشویید و یا با دستمال آن را تمیز کنید.ابعاد این محصول بسیار مناسب اندازه گیری شده است و میتوانید در هر نقطه از منزل که مایل بودید آن را برپا کرده و از آن استفاده کنید.این امکان با توجه به وزن بسیار کم محصول به شما اجازه حمل و نقل ساده تر آن را به شما میدهد و درمسافرت های خانوادگی کوتاه مدت میتوانید به سادگی آن را جابجا کرده و با خود حمل کنید.علاوه بر این ویژگی ها به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارد ،آن را به سادگی بسته بندی که و در کیف مخصوص قرار داده و با خود حمل کنید.حجم این چادر بازی در حال بسته بندی بسیار کوچک شده و هنگام جابجایی مشکلی ایجاد نمیکند.

نوع خانگی 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک با طرح چادر دزان دریایی

چادر بازی کودک با طرح چادر دزان دریایی را می توان به جرات یکی از خلاقانه ترین و جذاب ترین چادر های بازی کودکان دانست که کیفیت و طراحی فوق العاده ای دارد. این محصول با بهره گیری از طرح دزدان دریایی و شکل و شمایلی جذابش بسیار مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای امر به این نکته باید توجه کنید که ارگونومی ساخت این محصول به صورت استوانه ای می باشد. هم چنین سقف این محصول هم ظاهری مثلثی شکل دارد که بسیار زیباست. در همین خصوص باید عنوان کرد که این سقف از دو رنگ مشکی و قرمز طراحی شده است که یکی در میان قرار گرفته و بر روی ان نماد دزدان دریایی هم به چشم می خورد. هم چنین بر روی بالا ترین قسمت سقف این محصول هم یک عدد پرچم وجود دارد که به زیبایی هر چه بیشتر این محصول کمک شایانی کرده است. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول هم ساخته شده از رنگ قهوه ای می باشد که تقریبا شبیه به تنه درخت بوده و دارای خطوط عمودی مشکی رنگی است. هم چنین بر روی این بدنه صندوق جواهرات هم به چشم می خورد. علاوه بر این ها درب و پنجره این محصول هم ساخته شده از رنگ مشکی بوده و کیفیت بالایی دارد. نکته دیگر در خصوص درب این محصول باز شدن ان از وسط به سمت کناره هاست که با استفاده از یک بند به راحتی می توان ان را نگه داشت.

.جنس بدنه : چادر بازی کودک با طرح چادر دزان دریایی ساخته شده از بدنه ای با جنس پلی استر و کتان می باشد. این کالا هم چنین پایه های مقاومی از نوع فایبرگلاس دارد که بسیار با کیفیت و دیدنی است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول کف ان است که از نوع وینیل تک لایه طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن : این چادر بازی ساخته شده در طول 100 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض این محصول هم 60 سانتی متر و ارتفاع این کالا نیز 100 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به وزن این کالا هم اشاره کرد که تنها 3 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری : برای راه اندازی این محصول شما می بایست در ابتدا اقدام به نصب پایه های نگهدارنده این کالا کنید. پس از اتصال این پایه ها به یکدیگر شما می توانید رویه اصلی این محصول را بر روی ان قرار دهید تا شکل و شمایل کامل را به خود بگیرد. هم چنین در انتها نیز می توانید درب این محصول را باز کرده و کودک را در داخل ان قرار دهید تا به بازی و تفریخ بپردازد. علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول نیز می توانید در ابتدا اشیا نوک تیز و هم چنین وسایل داغ را هم از کنار این چادر بازی دور کنید تا اسیب جدی نبیند. هم چنین می توانید ان را در جایی ثابت قرار دهید تا نگران جا به جایی ان نباشید.

جمع بندی

چادر بازی کودک با طرح چادر دزان دریایی محصولی فوق العاده دیدنی است که دارای کیفیت بالای بدنه بوده و بدون نیاز به هیچ گونه وسیله ای می توانید ان را نصب کنید. هم چنین این محصول دارای درب و پنجره نیز می باشد که بسیار زیباست. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...