چادر بازی کودک توری طرح دار سبز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک توری طرح دار سبز یک محصول باکیفیت و زیبا از شرکت اینتکس بوده که با ساختاری متفاوت در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ارگونومی ساخت ترکیبی از دو نوع محصول چادر بازی و پشه بند بوده در فضای باز و سرپوشیده قابل استفاده می باشد. توجه داشته باشید ساختار در نظر گرفته شده برای این محصول قابل استفاده در رده سنی کودک و خردسال است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی و توری استفاده شده که از نرمی و انعطاف پذیری بالا و استحکام بسیار زیاد برخوردار می باشد. سازه های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس با وزن کم و طول عمر بسیار بالا است. این ساختار را می توانید در شرایط اب و هوایی مختلف استفاده نمایید. این محصول در بخش ابتدایی خود دارای یک درب برای تردد اسان کودک یوده که از طریق یک بند به سمت بالا جمع اوری می شود. بدنه توری این محصول مانع از ورود حشرات به محوطه بازی کودک خواهد شد. این ساختار موجب نورگیر بودن فضای بازی کودک و همچنین گردش ازادانه هوا می شود. بدنه این محصول کاملا سبز رنگ بوده که بر روی ان تصاویر بسیار زیبا و رنگارنگی منطبق با روحیات کودکانه وجود دارد. برای خرید این محصول بادوام می توانید به نمایندگی اینتکس مراججعه نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 40 سانتی متر
 عرض 40 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه شمعی و تور
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی
 رنگبندی 
 رده سنی کودکان
 سایر ویژگی ها قابل استفاده به عنوان چادر توپ
 بدنه ای توری با تهیه مناسب
 دارای کفی ضد آب
 دارای درب زیپ دار
دارای 20 عدد توپ رنگی پلاستیکی بدون پلیسه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی کودک توری طرح دار سبز

چادر بازی کودک توری طرح دار سبز محصولی زیبا و متفاوت از شرکت بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول از طراحی بدنه ای منحصر به فرد و منطبق با روحیات کودکانه برخوردار بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دللی توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحللی کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید چادر بازی متناسب با روحیات فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای نواورانه و شاد داشته تا با علایق این گروه از مصرف کنندگان همسو شود. از سوی دیگر بدنه محصول با رعایت استاندارد های جهانی توانایی حفظ ایمنی کودکان را در زمان استفاده داشته باشد. شرکت اینتکس با اتکا به این نکات اساسی توانسته چادر بازی کودک توری طرح دار سبز را به بازار عرضه کند. این محصول ساختاری مربع شکل داشته و کناره های ان از انحنای زیبایی برخوردار می باشد. بدنه این محصول کاملا سفید رنگ بوده و بر روی ان اشکال متنوع با رنگبندی شادی بر اساس علایق کودکان به چشم می خورد. بخش کف و سقف این محصول کاملا سبز رنگ و زیبا می باشد. طراحی بدنه این محصول تلفیقی از چادر بازی و پشه بند کودک بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول دارای یک درب استاندارد برای رفت و امد اسان کودک بوده که در بخش ابتدایی ان تعبیه شده و از طریق یک بند به سمت بالا جمع اوری می شود. دیواره های کناری محصول از نوع پشه بند بوده تا از ورود حشرات به محوطه بازی اجتناب شده و این فضا از نورگیری کافی برخوردار باشد. می توانید از این محصول به عنوان چادر توپ کودک و یا محل خواب فرزند خود استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان شرکت اینتکس بدنه این محصول را از جنش پارچه شمعی و توری با نرمی و دوام بالا تولید کرده است. کف این محصول از نوع پارچه شمعی بوده تا از ورود اب به داخل چادر اجتناب شود. برای تولید سازه های محصول از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس با وزنی کم و انعطاف پذیری و طول عمری بالا استفاده شده است. این ساختار بادوام را می توانید در فضای باز نیز با اسودگی خاطر استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 600 گرمی خود و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر به شمار می رود. این محصول با توجه به بدنه مربع شکل خود دارای طول و عرضی یکسان و برابر 40 سانتی متر است. ارتفاع 38 سانتی متری این محصول از بخش کف تا بالای سقف ان می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

 این محصول دارای سازه های فنری بوده به همین دلیل پایه های ان به طور کامل به روکش بدنه متصل هستند. پس در کمترین زمان ممکن این چادر بازی راه اندازی خواهد شد. تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. خواهید دید که این محصول بدون دخالت دست اماده استفاده می باشد. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی سازه های ان و یا فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک توری طرح دار سبز محصولی با طراحی بدنه ای شاد و کودکانه بوده که ساختاری پرتابل دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...