چادر بازی کودک دخترانه سبز

8555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک دخترانه سبز از زیبا ترین چادر های بازی مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که در رنگ های مختلفی تولید شده است. محصولی که جنس بدنه ای ساخته شده از نوع پارچه پلی استر و PVC دارد. این چادر بازی طراحی مربعی و مشابه قلعه داشته و دارای سه درب بزرگ با روکش های توری می باشد. این محصول نه تنها به عنوان چادر بازی بلکه به عنوان چادری بای خواب کودکانت و خردسالان در منزل و حتی فضای باز نیز گزینه مناسبی خواهد بود. پایه های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس بوده که با ساختار عصایی راه اندازی و جمع می شود.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 140 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 وزن 3.5 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه پلی استر و PVC
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه پلی استر
 شرکت سازنده Hengfey
 سایر ویژگی ها مناسب سنین کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای سه درب بزرگ
 راه اندازی عصایی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی کودک دخترانه سبز از نمونه چادر های بازی سایز متوسط فروشگاه اینتکس است که با توجه به ابعادی که دارد برای سنین کودک و خردسال 2 الی 5 سال مناسب می باشد . از ویژگی های بسیار خوب این چادر بازی به نسبت سایز چادر های بازی این است که کودکان می توانند از آن به عنوان بستری ایده آل برای خوابیدن استفاده کنند . استفاده از چادر بازی در اتاق خواب کودک ، پذیرایی و حتی در حیاط میسر است ، بنابراین با توجه به علاقه کودکان می توانید محصول را در محل دلخواه آنان راه اندازی کنید . در ادامه شما را بیشتر با چادر بازی کودک دخترانه سبز آشنا خواهیم کرد .

این چادر بازی در واقع به صورت شش ضلعی ساخته شده است که شامل 6 ستون است که میان هر ستون را پرده های توری تشکیل داده اند . با توجه به رنگبندی چادر بازی و همچنین طراحی آن ، می توان گفت که چادر بازی بیشتر برای دختران مناسب تر خواهد بود . اما در حالت کلی پسران نیز می توانند از چادر استفاده نمایند . کودکان می توانند با استفاده از این خانه های کوچک به بازی و تفریحات کودکانه در کنار دوستان خود بپردازند و ساعات خوشی را رقم بزنند . برای استفاده چادر ها نیاز است تا آن ها را راه اندازی کنید ، پس در ابتدا چادر به صورت راه اندازی شده برای شما ارسال نمی شود ، بلکه آن را در بسته بندی شیک و کوچک قرار داده می شوند .

بسته بندی کوچک چادر های بازی و همچنین وزن کم آن ها موجب شده است تا به راحتی بتوانید چادر ها را به راحتی حمل کنید . کودکان نیز می توانند به سهولت چادر بازی خود را حمل کند . چنین ویژگی به شما اجازه می دهد تا در سفر ها نیز بتوانید چادر های بازی را با قرار دادن در صندوق عقب ماشین حمل کنید و در سفر از آن استفاده نمایید . طراحی چادر بازی کودک دخترانه سبز به صورت دو تکه یعنی سازه و بدنه تشکیل شده است که نیاز است در ابتدا سازه را نصب کرده و سپس بدنه را به آن متصل کنید تا راه اندازی شود .

فریم این چادر متشکل از چند میله فایبرگلاسی می باشد که می توان آن را با استفاده از اتصالاتی که در کنار محصول ارسال می شود به یکدیگر وصل کنید . در کنار محصول دفترچه راهنمایی قرار دارد که با مطالعه آن می توانید به راحتی چادر بازی کودک را راه اندازی کنید . شاید راه اندازی چادر برای کودکان کمی سخت باشد ، اما با چند بار راهنمایی بزرگ تر ها ، آن ها نیز بتوانند چادر بازی خود را به تنهایی حتی راه اندازی و استفاده کنند . شما می توانید به صورت دائمی چادر را راه اندازی کرده و حتی آن را جمع نکنید ، اما در صورتی که قصد ندارید فضایی توسط چادر بازی اشغال شود می توانید پس از هر بار استفاده آن را جمع آوری کنید .

برای ساخت بدنه این چادر بازی زیبا و دوست داشتنی از پلی استر و پارچه تولی استفاده شده است . قسمت های سبز رنگ چادر بازی در واقع از جنس پارچه شمعی پلی استر ساخته شده است ، این جنس کاملا در برابر رطوبت مقاوم است و عایق در برابر نور خورشید می باشد ، از این رو در محیط های باز نیز می توانید چادر استفاده کنید . عایق بودن در برابر نور خورشید و آب بدین معناست که محدودیتی در استفاده از چادر وجود ندارد . برای پایه های محصول نیز همانطور که گفته شد از فایبرگلاس استفاده شده است این جنس طول عمر بسیار بالایی دارد و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است از این رو بر اثر ضربه آسیبی به آن وارد نمی شود چرا که تقریبا انعطاف پذیر است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...