چادر بازی کودک دخترانه طرح خانه بست وی

bestway 37895

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
730,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک دخترانه طرح خانه بست وی یکی دیگر از نمونه های زیبای چادر بازی کودک بوده که با ساختاری پرتابل و امکان حمل و نصبی اسان در سال جدید میلادی توسط این شرکت بزرگ طراحی و به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که سقفی شیروانی دارد. بر روی سقف این محصول از نمای کاشی کاری استفاده شده که به زیبایی ان می افزاید. بدنه این محصول با طرح یک خانه زیبای روستایی طراحی شده که می توانید بر روی ان نرده های ایوان و گل های رنگارنگی را مشاهده نمایید. این نوع طراحی بدنه مناسب علایق دخترانه بوده و در مسان ان ها به محبوبیت بالایی دست یافته است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پلی استر با سازه هایی از نوع فایبرگلاس استفاده می شود. این ساختار طول عمری بالا داشته و کاملا ضداب می باشد. به همین دلیل می توانید از ان به راحتی در فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. در بخش ابتدایی این محصول یک درب مستطیل شکل برای تردد اسان کودکان تعبیه شده و بر روی دو دیواره کناری ان دو عدد پنجره مجهز به توری قرار دارد. این ساختار موجب نورگیری فضای بازی کودک می شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوع خانگی 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

 

چادر بازی کودک دخترانه طرح خانه بست وی

چادر بازی کودک دخترانه طرح خانه بست وی یک نمونه زیبا با ساختاری منحصر به فرد بوده که توسط این شرکت بزرگ طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طول عمری بالا بوده که طراحی بدنه ای فانتزی و کودکانه دارد. به همین دلیل در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب می خواهیم تا با نقد و بررسی تمام ابعاد محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید چادر بازی کودک مناسب برای فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای فانتزی و نواورانه داشته که شادی بالایی را در کودک ایجاد کند. از سوی دیگر این گروه از محصولات نیاز به ارگونومی ساختی بر اساس استاندارد های جهانی داشته تا ایمنی کودک را در زمان استفاده تضمین کند. با اتکا به این موارد چادر بازی کودک دخترانه طرح خانه بست وی طراحی و به بازار معرفی می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که سقفی شیروانی دارد. این نوع طراحی سقف از تجمع اب باران در این قسمت اجتناب می کند. در بخش ابتدایی این محصول یک عدد درب بزرگ مستطیل شکل برای رفت و امد اسان کودک تعبیه شده که از طریق یک بند به سمت بالا جمع اوری می شود. در دو سمت دیواره های ان دو عدد پنجره مجهز به توری طراحی شده تا مانع از نفوذ حشرات به فضای بازی کودکان شود. این نوع طراحی بدنه موجب گردش ازادانه هوا و نورگیری کافی در بخش داخلی محصول شده است. بدنه این محصول دارای رنگ صورتی بوده و طراحی مانند خانه های روستایی دارد. بر روی بدنه ان می توانید نرده های ایوان و گل های رنگارنگی را مشاهده نمایید. این محصول با طراحی بدنه ای استاندارد قابل استفاده به عنوان محل خواب فرزند شما نیز می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید با دنبال محصولی با کیفیت بوده تا در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. بر همین اساس شرکت بست وی بدنه این محصول را از نوع پلی استر با نرمی و دوام بالا تولید می کند. سازه های این محصول از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمری بالا می باشد. کف این محصول از نوع پارچه شمعی بوده تا از نفوذ اب به فضای بازی کودکان اجتناب شود. این ساختار دوامی بالا داشته و کاملا ضداب می باشد. به همین دلیل قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده با تمام شرایط اب و هوایی است.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 3 کیلوگرمی خود و امکان حمل اسان یک گزینه مناسب برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک به شمار می رود. ابعاد مستطیل شکل محصول شامل طولی برابر 100 سانتی متر با عرضی معادل 60 سانتی متر می باشد. ارتفاع 100 سانتی متری محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بوده که رفت و امد را برای کودکان اسان تر می کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از دفترچه راهنمای محصول سازه های عصایی ان را در محل های مناسبی از روکس بدنه قرار دهید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه جدا بپرهیزید. همچنین از وارد کردن ضربه به سازه های محصول خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک دخترانه طرح خانه بست وی محصولی با امکان حمل و نصب اسان بوده که طراحی بدنه ای زیبا و دوامی بالا دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...