چادر بازی کودک ساده گل دار

5541

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک ساده گل دار یکی از محصولاتی است که در عین سادگی از جذابیت خاصی هم برخوردار است. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول دارای بدنه صورتی رنگ و هم چنین سقف یکدست ابی می باشد. البته گفتنی است که بر روی بدنه این محصول چندین گل در ابعاد گوناگون و رنگ های شاد صورتی ، زرد و قرمز نیز دیده می شود که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. در قسمت جلویی این محصول نیز به صورت تمام قد درب ورود بزرگی به چشم می خورد که دارای توری بوده و می توانید ان را از وسط به کناره ها باز نمایید تا هوا به صورت کامل در داخل این محصول به جریان بیفتد. هم چنین در داخل این چادر و در بخش کف این محصول نیز طرح هایی وجود دارد که از سادگی این محصول کاسته است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به بدنه مقاوم ، پایه های مستحکم و هم چنین راه اندازی ساده و سریع این محصول تعلق می گیرد که تمام این موارد ویژگی های خوب این محصول را به رخ رقیبان کشیده و می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوع خانگی 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک ساده گل دار

یکی از چادر های بازی ساده و در عین حال زیبایی که این روزها مشتریان زیادی را به دست اورده است چادر بازی کودک ساده گل دار می باشد که به دلیل همین طرح و نقش جذاب و همین طور خصوصیات خوبی که دارد این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این چادر بازی برای کودکان و خردسالان فوق العاده مناسب بوده و یک فضای خوب را در اختیار ان ها قرار خواهد داد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به زیبایی ظاهری و هم چنین سادگی در طراحی این کالا اشاره نمود که مهم ترین و حساس ترین بخش این چادر بازی به شمار خواهد رفت. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای ظاهری شبیه به خانه می باشد که در واقع تمام خصوصیات یک ملک رادارا می باشد. در بخش جلویی این محصول یک عدد درب ورود قرار گرفته است که با استفاده از پارچه توری بسته شده و می توانید شما این بخش را نیز با استفاده از ریسمان های اویزان شده از دو بخش کناری این محصول به راحتی بسته و از ان استفاده نمایید. در دو سمت دیگر این محصول نیز دو عدد پنجره نیز قرار دارد که این بخش هم خود دارای توری محافظ بوده و از ورود حشرات به داخل جلوگیری می کند. البته این بخش به نور گیر بودن این محصول هم کمک بسیار زیادی کرده است که یک نقطه قوت فوق العاده این محصول به شمار می رود. هم چنین بدنه اصلی این کالا صورتی رنگ بوده و سقف این محصول هم از رنگ یکدست ابی تشکیل شده است. هم چنین دارا بودن گل های رنگی و همین طور خورشید بر روی بخش های مختلف این محصول هم از زیبایی های این محصول جذاب به شمار خواهد رفت.

جنس بدنه

این محصول دیدنی از رویه ای با جنس پلی استر ساخته شده استکه در ان کتان هم به کار رفته است. این ترکیب باعث شده تا یک محصول بسیار مستحکم و با مقاومت خوب را شاهد باشیم. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که پایه های این کالا فوق العاده انعطاف پذیر بوده و از نوع فایبر گلاس ساخته شده است. کف این محصول نیز از نوع وینیل تک لایه تولید و عرضه شده است که همین عامل نیز سبب شده تا با خیال راحت از بابت جنس این محصول اطمینان حاصل نمایید.

ابعاد و وزن

این چادر بازی دارای طول و ارتفاع 100 سانتی متر و هم چنین عرض 60 سانتی متر خواهد بود که این ابعاد برای کودکان بسیار مناسب بوده و می توانند با خیال راحت به صورت ایستاده در داخل این چادر بازی به استراحت بپردازند. هم چنین وزن کلی این محصول نز تنها 3 کیلو گرم بوده و بسته بندی این محصول هم در ابعاد 5.5 در 23.5 در 52 سانتی متر تولید و عرضه شده است که قبل از نصب و راه اندازی هم می توانید به سادگی این محصول را با خود حمل و نقل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

از ویژگی های خوب این محصول می توان به نصب و راه اندازی ساده این کالا اشاره نمود که باعث شده تا در مدت زمان بسیار کوتاهی و بدون نیاز به هیچ گونه وسیله ای به سادگی این کالا را راه اندازی کرده و در اختیار فرزند خود قرار دهید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای پایه های نگهدارنده نیز می باشد که می توانید به سادگی و پس از خارج کردن این کالا از داخل بسته بندی این محصول را راه اندازی نمایید. نکته مهم در خصوص این محصول این است که شما می توانید در تمام شرایط جوی و اب و هوایی از این محصول استفاده کرده و نگران افت کیفیت و یا تغییر رنگ و ظاهر این محصول نباشید. هم چنین پارچه این محصول به صورت ضد اب طراحی شده است که در شرایط بارانی هم می توانید بدون نگرانی از این چادر بازی استفاده کنید.

جمع بندی

چادر بازی کودک ساده گل دار یک محصول فوق العاده شکیل و زیباست که مناسب برای کودکان بالای دو سال بوده و به صورت کاملا نورگیر طراحی و تولید شده است. هم چنین از این محصول می توانید در داخل منزل و یا هر فضای دیگری استفاده نموده و از ان لذت ببرید. این کالا در کنار خود دفترچه راهنما را هم دارا می باشد که از ویژگی های مهم این محصول جهت اموزش نصب و راهنمایی کامل مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...