چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دخترانه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دخترانه محصولی با کیفیت با ظاهری زیبا بوده که برای کودکان بالای 2 سال توسط شرکت اینتکس در سال جدید میلادی به بازار عرضه گردیده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی با نشیمنگاه مربع شکل و بدنه ای هرمی ساخته می شود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین پارچه پلی استر استفاده شده که ساختاری با استحکام بالا و ضد اب دارد. پایه های این محصول از جنس فایبرگلاس با وزنی کم و مقاومت بالا است. با توجه به جنس و پایه های مستحکم این محصول میتوانید ان را در فضای باز و سفر همراه خود ببرید. به دلیل اینکه تابش مستقیم نور خورشید و همچنین شرایط جوی بد باعث افت کیفیت بدنه این محصول نخواهد شد. این محصول در قسمت رو به روی خود دارای یک درب با سایز متناسب برای تردد اسان کودک شما به داخل و بیرون است. در قسمت انتهایی این کالای شگفت انگیز یک پنجره تعبیه شده که باعث به گردش در امدن هوا در ان می شود. همچنین یک طوری هم وجود دارد که از ورود حشرات مزاحم به داخل جلوگیری می کند. این محصول دارای رنگ بدنه صورتی است که متناسب با روحیات دختران طراحی شده است. روی بدنه این محصول ابر و رنگین کمان انیمیشنی وجود دارد که زیبایی ان را دو چندان می کند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را تهیه نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 156 سانتی متر
 وزن4 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دخترانه

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دخترانه از جمله محصولات زیبا و بادوام تولید شده از سوی نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده رده سنی 2 الی 16 سال در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. ظاهر انتخاب شده برای این محصول به گونه ای بوده که منطبق با روحیات کودکانه دختران واقع شده به همین دلیل به محوبیت بالایی دست یافته است. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی جامع ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول جذاب و خرید چادر بازی مناسب با نیاز فرزند خود پیشنهاد میکنیم تا انتها ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مصرف کنندگان در زمان انتخاب محصول مورد نیاز خود همواره به دنبال نواوری بوده و از کلیشه های موجود در بازار اجتناب می کنند. از سوی دیگر محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای مطابق با روحیات ان ها داشته تا مورد علاقه کودک قرار گیرد. و در نهایت محصول تولیدی باید ضامن ایمنی کودک در زمان بازی باشد. با اتکا به این نکات اساسی شرکت اینتکس چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دخترانه تولید و به بازار عرضه می کند. این محصول دارای ارگونومی ساختی با نشیمنگاه مربع شکل بوده که بدنه ای مخروطی دارد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ مثلثی برای ورود و خروج اسان کودکان تعبیه شده که از طریق دو عدد بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. بر روی دو دیواره کناری محصول دو عدد پنجره مجهز به توری طراحی شده تا فضای بازی کودکان نورگیر شده که تهویه هوا به راحتی انجام شود. توری این قسمت از ورود حشرات به فضای داخلی چادر بازی اجتنای خواهد کرد. بدنه این محصول منطبق با روحیات دخترانه در دو طیف صورتی طراحی شده که در بخش بالایی ان تصاویر رنگین کمان زیبایی نقش بسته است. شما می توانید از این محصول به عنوان محل خواب فرزند خود استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد همواره به مرغوبیت جنس بدنه تاکید ویژه دارند. زیرا در صورت کیفیت جنس بدنه بوده که دگیر دغدغه ای بابت طول عمر ان نخواهند داشت. بر همین اساس و برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم شرکت اینتکس این محصول را با بدنه ای از جنس پلی استر با وزن ک و دوام و انعطاف پذیری بالا تولید کرده است. کف این محصول از نوع پارچه برزنتی بوده تا از ورود اب به داخل چادر بازی جلوگیری کند. برای تولید سازه های محصول از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس استفاده شده که وزن کم طول عمر بالا دارد. این ساختار با توجه به استحکام بالا و ضداب بوده قابل استفاده در فضای باز می باشد. زیرا قرار داشتن در معرض تابش نور خورشید و یا بارندگی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

از جمله نکات مثبت این محصول امکان استفاده از ان به عنوان چادر مسافرتی کودک بوده زیرا شما می توانید به راحتی این محصول 4 کیلوگرمی را حمل نمایید. این محصول با توجه به نشیمنگاه مربع شکل خود دارای طول و عرضی یکسان و برابر 100 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 156 سانتی متر عنوان شده است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول مراحل راه اندازی اسانی داشته و در کمترین زمان ممکن قابل استفاده می شود. در همین راستا ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس پایه ها ان را مطابق با دفترچه راهنمای محصول به یکدیگر متصل سازید. در مرحله اخر روکش بدنه را بر روی سازه قرار داده تا کودک به راحتی از محصول استفاده کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه ان بپرهیزید. همچنین از وارد کردن ضربه و فشار سنگین به پایه های ان جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دخترانه محصولی با ظاهری شاد و شکیل بوده که ساختاری پرتابل و ضداب دارد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شمار های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...