چادر بازی کودک سرخپوستی طرح کاکتوس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح کاکتوس کالایی با کیفیت با ظاهری شکیل بوده که برای استفاده کودکان بالای دو سال توسط شرکت اینتکس در سال جدید میلادی توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی با نشیمنگاه مربع شکل و بدنه ای هرمی ساخته میشود. برای تولید بدنه ی این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه ی شمعی برزنتی استفاده شده که ساختاری ضد اب و با استحکام بالا دارد. سازه های این محصول از نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمری بسیار بالا می باشد. با توجه به جنس ساختار بدنه این محصول شما می توانید ان را در سفر و فضای باز همراه خود ببرید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی و همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید موجب افت کیفیت بدنه ی این محصول نخواهد شد. این محصول در قسمت ابتدایی خود دارای یک درب بزرگ برای تردد اسان کودک میباشد. در قسمت انتهایی محصول یک پنجره مجهز به توری تعبیه شده تا از ورود حشرات به محوطه بازی کودک جلوگیری میکند. این محصول دارای بدنه ای با رنگ سفید بوده که بر روی ان کاکتوس های انیمیشنی با رنگ های شاد به چشم می خورد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس میتوانید این محصول را تهیه نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
 وزن4 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح کاکتوس

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح کاکتوس کالایی با ظاهر زیبا و شکیل بوده که در سال جدی میلادی توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و با بالاترین کیفیت ساختار بدنه به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای بدنه با طول عمر بالا و وزن کم و همچنین امکان ننصب اسان می باشد. به همین دلیل شما می توانید از ان در تمامی فضاهای سرپوشیده و یا باز با اسودگی خاطر استفاده نمایید. در این قسمت می خواهیم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این کالای متفاوت و خرید چادر بازی مناسب توصیه می کنیم تا انتها همراه با باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در تولید محصولات مورد استفاده کودکان طراحی بدنه از اهمیت بسیار بالایی بخوردار است. زیرا نیاز به تولید بدنه ای شاد و منطبق با روحیات کودکانه وجود دارد. از سوی دیگر محصول ارائه شده باید تضمینی بر حفظ ایمنی کودک در زمان استفاده باشد. بر همین اساس چادر بازی کودک سرخپوستی طرح کاکتوس یک کالا موفق در میان نمونه های مشابه در بازار به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساختی با نشمینگاه مربع شکل بوده و بدنه ای مخروطی دارد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ و مثلثی برای رفت و امد اسان کودک تعبیه شده است. این درب از طریق دو عدد بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. در بخش انتهای محصول یک عد پنجره بزرگ مجهز به توری وجود دارد. این توری از نفوذ حشرات به محوطه بازی کودک اجتناب می کند. این ساختار موجب شده تا فضای بازی کودک نورکیری کافی داشته و تهویه هوای داخلی به سادگی انجام شود. بدنه این محصول کاملا سفید رنگ بوده که برروی ان تصاویر زیبا و انیمیشنی از کاکتوس های رنگی به چشم می خورد. محصول دارای ساختاری استاندارد برای استفاده کودکان 2 الی 16 سال است.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید انتظار در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت کالایی با دوام بالا را داشته تا دچار افت کیفیت نشود. زیرا در صورت مرغوبیت جنس بدنه بوده که طول عمر محصول تضمین خواهد شد. بر همین اساس این محصول با بدنه ای از نوع فایبرگلاس تولید شده که دوام بالا و وزن کمی داشته و ساختاری ضداب دارد. سازه های این محصول نیز از مرغوبترین نوع فایبرگلاس بوده که از وزن کم و طول عمر بسیار زیادی برخوردار می باشد. بر همین اساس شما می توانید از این محصول زیبا در سفر و فضای باز با اسودگی خاطر استفاده نمایید. توجه داشته باشید قرار داشتن در معرض تابش مستقم نور خورشید و یا تغییرات اب و هوایی اسیبی به بدنه محصول وارد نخواهد کرد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت نشمینگاه مربعی خود دارای طول و عرضی یکسان و معادل 120 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 137 سانتی متر است. شما می توانید از این محصول به عنوان چادر مسافرتی کودک نیز استفاده نمایید. زیرا حمل این محصول 3.5 کیلوگرمی به سادگی انجام می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. سپس سازه های ان را مطابق با دفترچه راهنمای محصول به یکدیگر متصل سازید. در مرحله اخر پوشش بدنه محصول را بر روی ان قرار داده تا کودک تفریح خود را اغاز کند. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به پوشش بدنه ان بپرهیزید. همچنین از وارد کردن فشار و ضربه سنگین به سازه های محصول جدا خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارئه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح کاکتوس محصولی زیبا و استثنایی برای کودکان بوده و از طول عمر بالایی برخودار است. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا در سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...