چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی یکی دیگر از انواع چادر های بازی کودک در بالاترین سطح کیفیت و زیبایی بوده که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ساختاری مستطیل شکل طراحی شده که دارای سقفی شیبدار و زیبا می باشد. بدنه اصلی محصول ابی رنگ بوده که برای رضایت مصرف کنندگان و توجه به روحیات کودکان طرح خایی از انیمیشن محبوب باب اسفنجی بر روی ان نقش بسته است. این محصول در بخش ابتدایی دارای یک درب بزرگ برای ورود و خروج و در بخش انتهایی بر روی دیواره دارای یک پنجره بوده که موجب گردش ازادانه هوا در فضای داخلی خواهد شد. این چادر دارای جنس بدنه ای از نوع PVC وینیل داشته که تا حدودی نیز در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. محصولی که از پایه های فایبرگلاس برخوردار بوده و به صورت عصایی قابل نصب خواهد بود. این چادر بازی به دلیل داشتن وزن و حجم بسیار مناسب خود به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. همچنین از این چادر می توان در مسافرت ها نیز به دلیل حمل و جا به جایی آسوده تر استفاده نمود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 95 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
 ساختار بدنه عصایی
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده

چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی یکی از جذاب ترین انواع چادر های بازی کودک بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ساختار طراحی جذاب و شادی داشته که توانسته در کمترین زمان ممکن در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست یابد. از این محصول می توانید به عنوان چادر مسافرتی کودک نیز استفاده نمود زیرا ساختاری زیبا و بدنه ای مقاوم و استاندارد دارد. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس اگر قصد خرید چادر بازی کودک را دارید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول با یک طراحی زیبا به بازار عرضه شده که ساختاری مانند کلبه دارد. این ساختار از دو بخش تشکیل می شود. قسمت اول ان شامل بدنه محصول بوده که کاملا مستطیل شکل بوده و بخش دوم ان قسمت مثلثی و شیروانی کالا بوده که سقف ان را تشکیل می دهد. توجه داشته باشید این دو بخش کاملا یه یکدیگر متصل بوده اما به دلیل نحوه اتصال سازه ها به دو بخش تقسیم می شوند. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای ورود و خروج طراحی شده که توسط دو بند از طرفین باز می شود. در قسمت شیروانی محصول یک پتجره مجهز به توری قرار داده شده که موجب گردش ازادانه هوا در داخل فضای بازی کودکان و همچنین باتوجه به تجهیز این بخش به توری از وورد حشرات به محیط داخلی اجتناب خواهد شد. توجه داشته باشید ساختار محصول به نوعی بوده که محل بازی کودکان را کاملا نورگیر خواد نمود. رنگ بدنه اصلی محصول ابی است. بر روی بدنه ان طرح های شادی از انیمیشن محبوب باب اسفنجی به چشم می خورد که موجب ارتباط برقرار نمودن با روحیات کودکانه خواهد شد.

جنس بدنه

در مورد جنس بدنه این محصول لازم به شرح بوده که کالا از بدنه ای با جنس PVC وینیل است. این نوع پوشش به دلیل مرغوبیت بالا از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و همچنین کاملا ضداب با وزن بسیار کمی می باشد. برای تولید سازه های محصول از جنس فایبرگلاس استفاده شده که از وزن کم و انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به طول عمر بالای محصول کمک شایانی می کند. توجه داشته باشید کف محصول از نوع پارچه شمعی تک لایه بوده به همین دلیل از محصول می توانید در فضای باز نیز استفاده کنید.

ابعاد و وزن

از جمله نکات مثبت این محصول جذاب سهولت حمل ان عنوان می شود. زیرا بدنه ابن کالا تنها دارای وزنی بالغ بر 1.3 کیلوگرم بوده که با جمع شدن فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. این محصول بدنه ای مستطیل شکل داشته که طول ان بالغ بر 95 سانتی متر و عرض ان 75 سانتی متر است. لازم به ذکر بوده ارتفاع محصول تا بالاترین نقطه سقف ان در حدود 110 سانتی متر می باشد. این فضای استاندارد مکان مناسبی برای بازی کودکان و خردسالان بوده و شما می توانید به عنوان فضای خواب کودک نیز از ان بهره برداری نمایید.

راه اندازی و نصب و خدمات پس از فروش

نصب و راه اندازی این محصول نیز مشابه اکثر چادر های بازی کودک در کمتریت زمان ممکن امکان پذیر است. برای همین منظور ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی سطح زمین قرار دهید. سازه های محصول از نوع عصایی بوده پس در اولین گام ابتدا ان را به یکدیگر متصل کرده تا اسکلت چادر بازی ایجاد شود. در گام اخر پارچه اصلی بدنه را بر روی سازه های پهن کرده و از بخش داخلی بست های ان را متصل نمایید. برای مراقبت از این محصول لازم بوده از وارد کردن فشار و ضربه سنگین به سازه های ان اجتناب کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا خودداری نمایید. در صورت پارگی پوشش بدنه و در راستای خدمات پس از فروش می توانید ان را برای انجام تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی محصولی زیبا و بادوام بوده که محیطی استاندارد برای بازی کودکان و خردسالان مهیا می سازد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...