چادر بازی کودک طرح تاج بنفش

intex 4568

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح تاج بنفش یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس در زمینه چادر های بازی کودک بوده که از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول با وزن سبک و  ساختار پرتابل خود یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر و فضای باز به شمار می رود. بدنه زیبای ان با رنگبندی شادی طراحی شده که مورد استقبال کودکان قرار گرفته است. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید چادر بازی کودک متناسب با نیاز و سلیقه خود توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در مراحل تولید محصولات مرتبط با کودکان نیاز به دقت ویژه ای در زمینه طراحی بدنه وجود دارد. زیرا نیاز بوده تا محصولی منطبق با روحیات و علایق کودکان با نواوری زیبایی طراحی شده که در عین حال استفاده از ان امنیت و سلامت کودک را حفظ نماید. این محصول نیز بر اساس اصول استاندارد موجود طراحی و به بازار عرضه شده است. بدنه این محصول ساختاری استوانه ای شکل داشته و سقف ان کاملا مخروطی می باشد. توجه داشته باشید این دو بخش به یکدگیر کاملا متصل بوده و دلیل این نوع تفکیک حالت سازه ها است. رنگ بدنه این محصول یاسی بوده که سقف و کف ان کاملا بنفش است. بر روی بدنه محصول طرح های زیبایی با رنگ بنفش به چشم خورده که به جذابیت کالا می افزاید. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای تردد اسان کودکان به محوطه بازی طراحی شده که توسط یک بند به سمت بالا جمع خواهد شد. در دو سمت این درب دو عدد پنجره مجهز به توری تعبیه شده است. به همین دلیل فضای داخلی هوای مطبوعی داشته و کاملا نورگیر می باشد. توری پنجره ها از وزود حشرات به محوطه بازی کودک اجتناب خواهد کرد.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان و اعتماد ان ها نیاز به تولید محصولی با طول عمر بالا وجود داشته که این امر وابسته به مرغوبیت بالای جنس بدنه ان دارد. این محصول با بدنه ای از نوع پلی استر تولید شده که ساختاری حالت پذیر با وزن کمی دارد. این نوع جنس بدنه ضداب بوده و دارای دوام بالایی می باشد. کف این محصول نیز تولید شده از نوع پارچه شمعی ضداب است. برای تولید سازه های محصول از فایبرگلاس با مرغوبیت بالا و وزن کم استفاده می شود. به همین دلیل از این محصول می توانید در تمامی فضاها از جمله سرپوشیده و یا محیط باز مانند سفر با اسودگی خاطر استفاده کنید. زیرا بدنه محصول با تغییرات اب و هوا کاملا سازگاز است.

ابعاد و وزن

این چادر بازی کودک تنها 1.5 کیلو گرم وزن دارد که این عامل باعث شده تا بتوانید به سادگی ان را با خود حمل و جا به جا کنید. هم چنین در رابطه با ابعاد این کالا هم باید عنوان کرد که قطر این چادر 105 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 135 سانتی متر می باشد. تمام این موارد طبق استاندارد ساخته شده که کودک شما بتواند به سادگی در داخل ان بازی کرده و عبور و مرور کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول به صورت فنری طراحی گردیده است که شما برای نصب ان تنها چند دقیقه وقت نیاز دارید. در همین خصوص باید عنوان کرد که در ابتدا باید سعی کنید تا این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی پایه های اصلی این کالا را هم در داخل هم قرار داده و شکل کامل و ایستاده را به ان ها ببخشید. پس از نصب کردن پایه ها شما در اخرین قدم باید پارچه و رویه اصلی این محصول را نصب کنید که کاری فوق العاده ساده و اسان است. پس از قرار دادن این پارچه شما می توانید به سادگی از این چادر بازی استفاده کرده و لحظات شادی را برای کودک خود بسازید. برای مراقبت از این محصول هم باید از ضربه زدن ، پریدن ، جامپینگ و هم چنین وارد کردن فشار به بدنه اصلی این محصول و پایه های ان خودداری کنید. هم چنین وسایل داغ و اتش زا و هم چنین وسایل نوک تیز را هم از کنار این کالا دور کنید تا اسیب نبیند. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح تاج بنفش محصولی استثنایی با ارگونومی ساخت ذاب و استاندارد بوده که برای کودکان بالاتر از دو سال تولید می شود. برای خرید این محصول با کیفیت و قیمتی مناسب می توانی به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید.

نوع خانگی ، سفری
 قطر 105 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
بدنه فنری
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه پلی اتیلن
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی کودک طرح تاج بنفش یک محصول بادوام و زیبا بوده که برای استفاده کودکان و خردسالان به عنوان محوطه بازی و یا محل خواب طراحی و در سال جدید توسط شرکت اینتکس به بازار عرضه شده است. این محصول دارای رنگ بدنه ای در طیف یاسی و بنفش بوده که حس ارامش را به کودکان در زمان بازی منتقل می سازد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوبتریننوع پلی استر استفاده شده که دوام بالایی داشته و ساختاری کاملا ضداب دارد. کف محصول از نوع پلی اتیلن بوده که نرمی بالا و طول عمر زیادی داشته و از نفوذ اب جلوگیری می کند. سازه های محصول از نوع فنر طراحی شده به همین جهت اقلام اضافی برای راه اندازی ان نیاز نخواهید داشت. این سازه های از جنس فایبرگلاس با وزن کم و طول عمر بالا می باشند. این محصول دارای ارگونومی ساخت استوانه ای بوده که در بخش ابتدایی ان یک درب بزرگ برای ورود و خروج تعبیه شده است. این درب از طریق یک بند قابل جمع اوری و یا باز شدن می باشد. در دو سمت دیواره محصول دو عدد پنجره مجهز به توری تعبیه شده تا ضمن تهویه مطبوع هوای داخلی محصول از ورود حشرات به محوطه بازی کودکان جلوگیری شود. این محصول برای بازی رده های سنی بالاتر از دو سال توصیه شده که ساختاری ایمن و استاندارد دارد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...