چادر بازی کودک طرح خانه جدید

4784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح خانه جدید یکی از جدید ترین چادر های بازی موجود در بازار است که با خلاقیت زیاد و با بهره گیری از هوش و ذکاوت شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شده است. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که شکل و ظاهر کلی این محصول برگرفته شده از نمای خانه بوده که می توانید بر روی بدنه اصلی این کالا طرح های اجر و هم چنین نمای ابی رنگ این محصول را هم مشاهده نمایید. هم چنین سقف این محصول نیز به صورت شیربانی و با رنگی فوق العاده خاص تولید گردیده است که در کنار پیاده سازی نمای در و پنجره های این محصول باعث شده تا کودک شما به صورت دقیق تجسم کند که در داخل یک خانه شخصی قرار گرفته است. هم چنین طرح چند درخت پاییزی هم بر روی بدنه این کالا باعث زیباتر دیده شدن این محصول شده است. در خصوص بدنه این کالا نیز باید عنوان کرد که این محصول بدنه ای از نوع پارچه پلی استر دارد که مقاومت فوق العاده ای داشته و در هر شرایط جوی و اب و هوایی می توانید از این کالا استفاده نمایید. این چادر بازی کودک هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس قابل خرید می باشد.

نوع خانگی ، سفری
 طول 100 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
 بدنه عصایی
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پلی استر
 پنجره 
تعداد پنجره 1
 شرکت سازنده Leader Amusment Facility
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 طراحی و رنگ بسیار زیبا
 راه اندازی آسوده
 دارای چند توپ رنگی
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل

چادر بازی کودک طرح خانه جدید

یکی از موارد مهمی که باعث می شود تا یک محصول از محبوبیت زیاد برخوردار شود و فروش بالایی را هم به خود اختصاص دهد نوع طراحی و ظاهر و هم چنین خصوصیاتی است که ان محصول در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که چادر بازی کودک طرح خانه جدید یک محصول بسیار شکیل و کامل است که تمام نیاز های شما از بابت داشتن یک چادر بازی بی نظیر را بر طرف کرده است. در همین رابطه نیز ما قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا اگر بخواهیم به بحث طراحی و ظاهر این محصول بپردازیم باید عنوان کرد که این کالا با بهره گیری از طراحی شبیه به خانه سبب شده تا کودک شما اذعان کند که یک خانه مجزا را در اختیار دارد و به همین دلیل هم قطعا در روحیه و شادابی او تاثیر بسزایی خواهد داشت. در کنار این موارد باید به بخش طراحی این محصول و رنگ های استفاده شده در ان بپردازیم که در همین خصوص باید گفت که سقف این کالا رنگ بادمجانی داشته و بر روی ان نیز خطوط سفید و راه راه دیده می شود. هم چنین در قسمت جلویی این محصول درب ورودی ان به صورت مستطیلی شکل قرار گرفته شده است که به زیباییهر چه تمام تر می توانید ساختار درب را مشاهده کنید. هم چنین بر روی این کالا نیز طرح دیوار و همین طور دو عدد درخت پاییزی هم به چشم می خورد که باعث چشم نواز تر شدن این کالا گردیده است. تمام این موارد در کنار دارا بودن پنجره های کوچک و زیبا سبب شده تا یک چادر بازی لوکس را شاهد باشیم.

جنس بدنه

زیبایی در کنار مقاومت و استحکام معنا پیدا می کند و به همین دلیل نیز باید عنوان کرد که این محصول یکی از مقاوم ترین چادر های بازی موجود در بازار خواهد بود. در همین راستا باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع پلی استر را دارا می باشد که کف این محصول نیز دقیقا از همین جنس طراحی و تولید شده است. هم چنین پایه های این محصول را هم فایبرگلاس تشکیل داده است که مقاومت بالایی داشته و انعطاف پذیری خوبی را هم دارا خواهد بود.

ابعاد و وزن

در کنار ویژگی هایی که به ان ها اشاره کردیم باید به این مسئله نیز اشاره کردکه این چادر بازی در طول 100 سانتی متر ، عرض 70 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 110 سانتی متر طراحی و به بازار عرضه شده است. علاوه بر این ها این محصول تنها 3 کیلو گرم وزن دارد که همین امر هم سبب شده تا حمل و نقل و همین طور راه اندازی این کالا کاری ساده و اسان شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این چادر بازی بچه گانه کاری ساده و اسان است و همان طور که در جدول خصوصیات این محصول نشوته شده است این چادر بازی به صورت عصایی راه اندازی خواهد شد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا را شما تنها کافی است از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی اقدام به نصب و راه اندازی پایه های این محصول کرده و پس از ان نیز می بایست سعی کنید تا چادر اصلی این محصول را بر روی این پایه ها قرار دهید. تمامی این فرایند در کمتر از پنج دقیقه صورت خواهد گرفت. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که شما پس از راه اندازی این محصول حال می بایست به راهکار های مراقبتی از ان توجه کنید و سعی کنید تا با رعایت یک سری نکات ساده نظیر عدم وارد کردن اشیا نوک تیز و هم چنین عدم نردیک کردن وسایل داغ به این محصول از اسیب دیدن ان جلوگیری نمایید.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح خانه جدید یک محصول بسیار شگفت انگیز و جذاب است که تولید جدید بوده و به صورت کاملا نورگیر و زیبا طراحی و تولید شده است. این محصول دارای یک عدد درب ورود و هم چنین یک عدد پنجره می باشد که هوا به صورت کامل در داخل ان به جریان خواهد افتاد. شما نیز اگر قصد خرید یک چادر بازی با کیفیت را دارید می توانید هم اکنون ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...