چادر بازی کودک طرح دار آبی

15652521

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح دار آبی یک محصول خلاقانه و جذاب است که خصوصیات فوق العاده ای دارد. شما می توانید مشاهده کنید که این کالا دارای یک بدنه فوق العاده مقاوم از جنس پارچه پلی استر می باشد که این نوع جنس باعث شده تا استحکام و طول عمر این محصول افزایش یابد. هم چنین بهره مندی از ظرفیت یک الی دو نفره نیز از دیگر خصوصیات این چادر است که دو کودک به صورت هم زمان هم می توانند به داخل این محصول رفته و به بازی بپردازند. هم چنین این محصول تنها دارای یک عدد درب بزرگ می باشد که به صورت رول به سمت بالا باز می شود و می توان از این طریق به داخل این چادر رفت و آمد کرد. عدم بهره مندی از هواکش و پنجره نیز از معایب اصلی این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین این چادر بازی تنها دارای وزن 1300 گرم می باشد که حمل و جا به جایی این محصول را آسان تر کرده است. علاوه بر این ها از این محصول هم در داخل منزل و هم در دیگر فضاها می توان به ساده ترین شکل ممکن استفاده کرد که دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود. این محصول همراه با کاور مخصوص به دست شما خواهد رسید که می توانید آن را جمع آوری نموده و در زمان مورد نیاز اقدام به راه اندازی آسان این محصول نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 110 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فلزی
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده تهران اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
رده سنی ۳ تا ۶ سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما

چادر بازی کودکان طرح دار آبی یک چادر بازی کودک می باشد که خصوصیات طراحی و ساختاری این محصول در کنار ویژگی های فوق العاده این کالا باعث شده تا خیلی از خانواده هایی که قصد خرید یک چادر بازی و فراهم کردن شرایط تفریح کودک را در داخل منزل دارند بتوانند به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنند. با این تفاسیر در این مطلب سعی داریم تا به صورت کامل خصوصیات این محصول را برای شما بازگو کنیم تا به بهترین شکل ممکن و با آگاهی از ویژگی های این محصول سعی کنید تا خرید خود را برگزینید.....

شیوه طراحی و ساختاری محصول

در نخستین بخش از این مطلب باید اشاره کنیم که طراحی این چادر بازی کودک یکی از مهم ترین نقاط قوت این کالا به شمار می رود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که رویه اصلی این چادر بازی به صورت کاملا طرح دار طراحی و تولید گردیده است که نکته ای مهم در خصوص این محصول به شمار خواهد رفت. در همین راستا ساختار و نوع بدنه این چادر بازی هم یکی دیگر از مزیت های مهم این محصول به شمار می رود که باید توجه ویژه ای به ان داشته باشید. در نتیجه باید در گام نخست به نوع ساختاری این چادر بازی کودک اشاره کنیم.

ساختار این محصول یک ساختار مستطیلی شکل از نظر طراحی و در حالت ایستاده و یک ساختار مربعی شکل در بخش زیرین و کف این محصول می باشد که باید در هنگام خرید و خصوصا در تصاویر این محصول به این نوع ساختار به بهترین شکل ممکن پی ببرید. اگر نگاهی دقیق به این ساختار داشته باشید می توانید متوجه شوید که بر روی بدنه اصلی این محصول طرح انواع انیمیشن های جذاب هالیوودی نقش بسته است. در واقع شخصیت محبوب میکی موس بر روی این محصول نقش بسزایی دارد و شرکت سازنده سعی کرده تا با رسم و قرار دادن این شخصیت ها بر روی این چادر بازی سعی کند تا به بهترین شکل ممکن دل کودک را به دست آورده و کاری کند که فرزند شما مجذوب این محصول شود.

نکته دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم کنار هم قرار گرفتن دو رنگ اصلی آبی و سفید است. شما می توانید مشاهده کنید که ناحیه بالایی این محصول سفید رنگ بوده و بخش های اصلی بدنه این کالا هم آبی رنگ می باشد. هم چنین سقف این چادر بازی هم به صورت یکدست آبی شکل گرفته که از دیگر مزایای طراحی این چادر بازی به شمار خواهد رفت. در کنار این موارد شما می توانید به این نکته هم دقت کنید که درب ورود اصلی این چادر دقیقا ساختاری شبیه به مستطیل را دارد با این تفاسیر که برای ورود و خروج کودک بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود. این محصول بر روی خود هیچ گونه پنجره ای را نمی بیند و شاید این یکی از دلایل و ضعف های بزرگ این چادر بازی کودک به شمار رود.

علاوه بر این ها ساختار درب ورود این محصول نیز به گونه ای شکل گرفته که برای باز کردن ان شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن آن را به سمت بالا روی کرده و با توجه به دارا بودن یک عدد بند در این قسمت اقدام به بستن ان کنید. هم چنین شیوه راه اندازی این محصول هم کاملا ساده و آسان خواهد بود به این صورت که شما قادر خواهید بود تا به ساده ترین شکل ممکن و پس از خارج کردن این محصول از داخل ساک حمل موجود در کنار بسته بندی این کالا سعی کنید تا به ساده ترین شکل ممکن این چادر را باز کرده و سپس آن را در فضای مربوطه قرار دهید تا کودک بتواند به راحتی با این چادر به بازی و تفریح بپردازد.

شیوه های استفاده

شما باید به این مسئله دقت کنید که شیوه استفاده از این محصول هم به چند بخش مختلف تقسیم می شود. در واقع این مزیت برای شما فراهم خواهد بود که به شیوه های گوناگون و با کاربرد های مختلف از این محصول استفاده نمایید که در این بخش سعی خواهیم کرد تا به این موارد بپردازیم. در همین راستا باید عنوان کنیم که این چادر تنها برای بازی و تفریح کودک شما ساخته نشده است و چندین مزیت دیگر را هم داراست. برای مثال این ویژگی برای شما فراهم شده است که بتوانید داخل این چادر را از توپ های بادی پر کرده و سعی کنید تا از این محصول به عنوان یک چادر توپ بهره مند شوید. هم چنین می توانید با راه اندازی این محصول به ساده ترین شکل ممکن از این کالا به عنوان یک فضای برای استراحت و خواب کودک نیز بهره مند شوید. در واقع این چادر می تواند به عنوان یک چادر مسافرتی هم برای شما کار کند که یکی دیگر از مزایای این محصول به شمار خواهد رفت.

شیوه مراقبت و نگهداری از محصول

شما باید به این مسئله دقت کنید که یک سری آموزش مهم در خصوص نحوه صحیح استفاده از این چادر را به کودک خود بیاموزید تا با توجه به این نکات سعی کند تا به راحتی از این چادر بازی استفاده نموده و هیچ گونه آسیبی را به این محصول وارد نکند. در واقع باید به این نکته بسیار توجه کنید که بدنه این محصول مقاومت لازم را دارد اما اگر کودک شما به شیوه صحیح از این محصول استفاده نکند ممکن است این چادر دچار آسیب شود. در همین رابطه پیشنهاد می کنیم تا به کودک خود پس از راه اندازی کامل این چادر بازی بیاموزید که از ضربه زدن به این چادر خودداری کند. هم چنین سعی کنید تا به او یاد دهید از سوراخ کردن بدنه این چادر و هم چنین وارد کردن اشیا نوک تیز به این محصول به صورت جدی دوری کند چون این کار ها ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به این چادر بازی وارد کند.

در کنار این موارد پیشنهاد می کنیم تا عموما این چادر را در فضاهایی استفاده کنید که شرایط آب و هوایی خوبی داشته باشد. در واقع باید سعی کنید که در آب و هوای بارانی شدید اقدام به راه اندازی و استفاده از این چادر نکنید زیرا ممکن است که این محصول توان لازم برای قرار گیری در این فضاها را نداشته باشد و همین امر باعث شود تا این چادر دچار آسیب شود. هم چنین باید به این مسئله هم دقت کنید که در هنگام راه اندازی و باز و بسته کردن این چادر سعی کنید تا فشار زیادی به پایه ها و ستون های این محصول وارد نکنید چون این کار باعث می شود تا این محصول دچار آسیب دیدگی شود.

در کل اگر شما به کودک خود بیاموزید که از این محصول به شیوه صحیح و با ملایمت استفاده کند به هیچ عنوان این محصول دچار آسیب نخواهد شد و همین امر نیز باعث می شود تا سلامت چادر بازی کودک شما تضمین شود. هم چنین اگر این خصوصیات در خصوص طراحی و کیفیت این کالا باعث شده تا از این محصول رضایت داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم که این محصول را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس با قیمت عالی خریداری نموده و از داشتن این محصول لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...