چادر بازی کودک طرح درخت

4774

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک برای کودکان وسیله ای بسیار مهم و سرگرم کننده میباشند و میتوانند تا ساعت های طولانی آن ها را سرگرم نگه دارند.چادر بازی طرح درخت از محصولات خلاقانه شرکت اینتکس میباشد که در طراحی آن بسیار توجه شده است که محصولی جدید به بازار عرضه شود.این چادر بازی با طراحی منحصر به فرد و زیبایی که دارد یکی از انتخاب های اصلی والدین برای فرزندان است.زیرا با طرح جالبی که دارد مورد توجه کودکان قرار میگیرد.علاوه بر طراحی زیبا جنس به کار رفته در ساخت آن از نوع پلی استر بوده و بسیار محکم میباشد.ابعاد این محصول برای استفاده در منزل و ظرفیت یک نفر طراحی شده است و میتوانید در هر قسمت از منزل که تمایل داشتید آن را برپا کنید. فضای داخلی این محصول برای استفاده یک نفر در نظر گرفته شده ولی ظرفیت آن به سه نفر نیز میرسد بدون اینکه مشکلی در آن به وجود بیاید.رفت و آمد به این چادر به سادگی صورت میگیرد و با کمک زیپ خودکاری که وجود دارد در این مورد مشکلی به وجود نخواهد آمد.علاوه بر این ویژگی ها پایه های آلومینیومی این چادر بازی که وظیفه ی محکم نگه داشتن چادر روی زمین را دارند و در صورت استفاده صحیح از آن مشکلی برای آنها به وجود نخواهد آمد.همچنین به دلیل اینکه کف آن بسیار نرم و راحت میباشد، شما میتوانید  از این چادر بازی به عنوان محل خواب کودکتان استفاده کنید و با وجود قسمت های توری شکل حشرات مزاحم کودکان نخواهند شد و جریان هوا نیز به راحتی داخل چادر به گردش در میاید.

نوع خانگی ، سفری
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
بدنه فنری، عصایی
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده مای کیز
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل

چادر بازی کودک طرح درخت

یکی دیگر از خلاقانه ترین محصولات موجود در بازار چادر بازی کودک طرح درخت می باشد. این کالا با بهره گیری از شکل و شمایل جذابی که دارد باعث شده تا فضای زیبایی را خلق کرده و شبیه سازی کلبه های جنگلی برای کودک شما باشد. در این خصوص باید عنوان نمود که این کالا در دسته پر فروش ترین محصولات موجود در بازار هم قرار دارد که در ادامه سعی میکنیم دلایل این امر را به صورت کامل برای شما شرح دهیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در خصوص طراحی این محصول باید گفت که این کالا به صورت استوانه ای طراحی شده است که دقیقا با بهره گیری از شکل تنه درخت و با دقت فراوان صورت پذیرفته است. در این خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا به صورت یکدست قهوه ای رنگ بوده و بر روی ان خطوطکرم رنگی هم دیده می شود که دقیقا شبیه سازی تنه درخت خواهد بود. هم چنین قسمت درب این محصول هم شبیه به درب های کلبه های جنگلی بوده و به سمت چپ محصول باز می شود که در هنگامی که کودک قصد دارد درب را ببندد هم به راحتی می تواند از داخل چادر این کار را انجام دهد. علاوه بر این ها قسمت بالایی این محصول هم دقیقا به رنگ سبز بوده و شبیه سازی برگ درختان خواهد بود که بسیار طبیعی و زیباست. قرار گیری چندین حیوان نظیر مار ، جغد و .... نیز بر روی این درخت هم باعث هر چه زیبا تر شدن این محصول شده است. البته به این موارد باید کف این محصول را هم اشاره کرد که به صورت گرد طراحی شده و بدنه اصلی این محصول به درستی بر روی ان قرار گرفته است.

جنس بدنه :

رویه اصلی این محصول ساخته شده از نوع پلی استر می باشد. این جنس بیشتر در بین چادر های مسافرتی هم کاربرد دارد و از مقاوم ترین پارچه های موجود در بازار در این حوزه خواهد بود. این محصول هم چنین به صورت عصایی و فنری بوده و پایه های ان هم از نوع فایبرگلاس ساخته شده است که مقاومت و انعطاف پذیری بالایی را هم در بر گرفته است.

ابعاد و وزن :

در ابتدا باید به وزن این چادربازی اشاره نمود که تنها 1.5 کیلو گرم سنگینی داشته و به همین دلیل شما قادر خواهید بود که به راحتی هر چه تمام تر این محصول را چه در حالت جمع شده و بسته بندی و چه در حالت راه اندازی شده حمل و جا به جا نمایید. هم چنین قطر این چادر 100 سانتی متر و ارتفاع این کالا هم 130 سانتی متر است که کودک شما به صورت ایستاده هم می تواند به سادگی و در داخل این چادر به بازی و تفریح بپردازد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی شکل خواهد گرفت. شما باید در ابتدا سعی کنید پایه ها و ستون های این محصول را به درستی در داخل هم قرار دهید تا بتوانید شکل کلی این محصول را شکل دهید. هم چنین پس از انجام درست این کار شما می بایست سعی کنید تا رویه و پارچه اصلی این محصول را هم بر روی ان پهن کنید تا بتوانید به راحتی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که حیوانات و طرح های موجود بر روی این محصول را باید به صورت جداگانه و در مکان دلخواه خود بر روی بدنه این محصول بچسبانید تا بتوانید به زیباترین شکل ممکن از این محصول استفاده نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول هم نحوه مراقبت از ان است که باید سعی کنید تا از وارد کردن اشیا نوک تیز و هر وسیله دیگری که می تواند به این چادر بازی و رویه ان اسیب جدی وارد کنید نیز بپرهیزید. هم چنین باید از ضربه زدن و خم کردن زیاد پایه ها هم خودداری کرده و در هنگام نصب این محصول هم با ارامش این کار را انجام دهید.

جمع بندی : چادر بازی کودک طرح درخت یکی دیگر از خلاقانه ترین محصولاتی است که شرکت مای کیز ان را روانه بازار کرده است. این کالا مناسب برای کودکان بوده و با ابعادی استاندارد و به صورت کاملا نورگیر طراحی و تولید شده است. هم چنین برای حمل راحت این محصول ساک حمل هم قرار داده شده است که با خیال راحت می توانید این محصول را حمل و نقل نمایید. هم اکنون این محصول از طریق نمایندگی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت قابل سفارش می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...