چادر بازی کودک طرح سرخپوستی ساده

۸۵۴۶۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح سرخپوستی ساده از جمله زیباترین نمونه های این گروه از چادر های بازی کودک بوده که باتوجه به ارگونومی ساخت متفاوت و کیفیت بالای بدنه مورد استقبال مصرف کنندگان مخصوصا کودکان دختر قرار گرفته است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مخروطی شکل بوده که بخش کف ان مربع شکل طراحی شده و هرچه به بخش بالایی نزدیک می شویم شاهد کاهش عرض ان خواهیم بود. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ تعبیه شده تا کودک با استفاده از ان تردد اسانی به محوطه بازی خود داشته باشد. این درب توسط دو بند از دو سمت جمع خواهد شد. بر روی بدنه محصول در دو طرف ان پنجره هایی تعبیه شده که موجب نورگیر شدن محوطه داخلی این چادر بازی و تهویه مطبوع هوا خواهند شد. این پنجره ها مجهز به توری بوده تا حشرات نتوانند به این محوطه نزدیک شوند. بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی تولید شده که ساختاری نرم و ضداب داشته و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. جنس کف محصول از مرغوب ترین نوع پلی استر انتخاب می شود. سازه های اینچادر زیبا از نوع فایبرگلاس بوده که وزن کم و طول عمر و دوام بسیار بالایی دارد. این چادر با ساختاری استاندارد محصول مناسبی برای بازی کودکان و یا محل خواب خردسالان خواهد بود. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 122 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 183 سانتی متر
 وزن 2.5 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک طرح سرخپوستی ساده محصول استثنایی با ظاهری شکیل بوده که از سوی شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به جنس بدنه بادوامو ساختاری پرتابل در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندکان محترم دست یابد. شما می توایند از این کالای متفاوت در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده با اسودگی خاطر استفاده نمایید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی جامعی از ان دست یابیم. پس برای اشنای با این کالا و خرید چادر بازی مناسب نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید به دنبال کالایی با ظاهری جدی هستند و از کلیشه دوری می کنند. به همین دلیل توجه به نوع ارگونومی ساخت و زیبایی ظاهری محصول اهمیت بسیار بالایی دارد. محصولات مرتبط با کودکان علاوه بر نیاز به نواوری در نهایت باید کالایی طراحی شود که ایمنی کودک را در زمان استفاده مهیا سازد. چادر بازی کودک طرح سرخپوستی ساده یک نمونه موفق در این زمینه به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت هرمی شکل با ظاهری دقیقا برابر چادر های سرخپوستی به بازار عرضه می شود. رنگ بدنه صورتی این محصول مطابق سلیقه دخترانه می باشد. در بخش ابتدایی این کالا یک درب بزرگ مثلثی برای ورود و خروج کودکان تعبیه شده که از طریق دو بند به طرفین جمع اوری می شود. بر روی دیواره های محصول تعداد 2 عدد پنجره مجهز به توری تعبیه شده است. این توری ها از ورود حشرات به محوطه داخلی اجتناب می کند. این ساختار بدنه موجب شده تا فضای بازی کودک کاملا نورگیر بوده و همچنین تهویه هوابه راحتی انجام شود.

جنس بدنه

توجه به نوع جنس بدنه برای حفظ اعتماد مشتریان و طول عمر محصول از اهمیت بسیار بالایی بخوردار می باشد. زیرا در صورت کیفیت بالای ساختار بدنه بوده که افراد دغدغه ای باید اسیب های احتمالی نخواهد داشت. به همین دلیل این محصول با بدنه از نوع پارچه شمعی برزنتی تولید می شود. این ساختار ضداب بوده و از دوام بسیار بالایی برخوردار است. کف این محصول از نوع پلی استر تولید شده تا از نفو اب به فضای داخلی جلوگیری شود. برای تولید سازه های این محصول از فایبرگلاس با وزن کم و استحکام بالا استفاده شده است. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در سفر و فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و همچنین تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول به راحتی حمل شده و وزن بدنه 2.5 کیلوگرمی ان دلیلی بر ساختار پرتابل بدنه این کالا می باشد. این محصول با ساختاری مخروطی تولید شده و نشیمنگاه مربعی ان از طول و عرض یکسان که بالغ بر 122 سانتی متر بوده تولید می شود. ارتفاع این محصول تا بالاترین سطح ان برابر 183 سانتی متر است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول با امکان راه اندازی سریع و اسان طراحی شده و ساختاری پرتابل دارد. برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. سپس طبق دفترچه راهنمای محصول سازه ها و پایه های نگهدارنده را به یکدیگر متصل نمایید. در مرحله اخر روکش بدنه را بر روی ان قرار دهید. برای مراقبت از این محصول استثنایی از فروکردن اجسام نوک تیز به پوشش بدنه خودداری نمایید. این محصول دارای بدنه ای قابل اشتعال بوده پس اجسام با حرارت بالا را به ساختار نزدیک نکنید. از پرش و یا وارد کردن فشار و ضربه سنگین به این پایه ها جددا پرهیز نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح سرخپوستی ساده محصولی استثنایی با بدنه ای مقاوم و قیمتی مقرون به صرفهبوده که می توانید از ان به عنوان محل خواب کودک استفاده نمایید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...