چادر بازی کودک طرح قلعه آجری

5441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح قلعه آجری از سری چادر های بازی کودکانه با طراحی بسیار عالی می باشد که به صورت استوانه ای طراحی شده است ، البته قسمت دیواره های این چادر بازی استوانه ای و سقف آن مخروطی ساخته شده است . یک درب بزرگ در قسمت جلو این چادر بازی قرار گرفته است که کودکان می توانند از آن طریق وارد چادر شوند . نورگیری این چادر بازی بسیار عالی بوده و همچنین تهویه هوا نیز در داخل آن به خوبی انجام می گیرد . طرح رویه این قلعه یا چادر بازی به صورت آجری طراحی شده است که جذابیت آن را دو چندان کرده است . این چادر بازی برای جنسیت خاصی طراحی نشده و هر دختر یا پسری می تواند از آن استفاده نماید زیرا طبق سلیقه هر دو جنس ساخته شده است .

بدنه چادر بازی از جنس پلی استر ساخته شده است ، پلی استر پارچه ای شمعی با الیاف ضخیم می باشد که در برابر رطوبت مقاوم است ، همچنین کف محصول نیز ضد آب است ، از این رو در صورت خیس شدن چادر آسیبی به چادر وارد نخواهد شد . با توجه به ضد آب بودن چادر حتی می توان از آن در شرایط بارانی نیز استفاده نمایید . پلی استر در واقع در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است ، بنابراین اشعه های خورشیدی به پارچه آسیب وارد نمی کند . ابعاد بزرگ این چادر به کودک اجازه می دهد تا دوستان خود را به داخل چادر بازی دعوت کند و در کنار آن ها به بازی کردن بپردازد . برای خرید چادر بازی با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

  • قطر : 100 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • وزن : 1.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پلی استر
  • جنس پایه : فایبرگلاس
  • کاملا نور گیر
  • قابل استفاده در سفر
  • نوع سازه : عصایی
  • راه اندازی سریع و ساده
  • کد محصول : child tent2

چادر بازی کودک طرح قلعه آجری از سری چادر های بازی کودک جدید با طراحی قلعه پادشاهی می باشد که به صورت بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است ، این چادر بازی به دلیل طراحی ظاهری آجری مانندی که دارد با نام چادر بازی کودک طرح قلعه آجری شناخته می شود . استفاده از این چادر بازی برای دختران و پسران طراحی و مختص به جنسیت خاصی نمی باشد . چادر های بازی وسیله های بسیار جذاب و دوست داشتنی برای کودکان هستند که می توانید آن را به کودک هدیه کنید . در قسمت توضیحات به صورت مختصر با چادر بازی کودک طرح قلعه آجری آشنا شدید اما در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل تر محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات کامل تر محصول آشنا کنیم پس در ادامه همراه ما باشید .


با توجه به طراحی چادر بازی کودک طرح قلعه آجری می بینیم که ساختار آن برگرفته از نحوه ساخت چادر های مسافرتی می باشد . این چادر بازی از دو قسمت بدنه و پایه ساخته شده است که در کنار هم تشکیل چادر کودک را داده اند . وظیفه پایه ها و فریم چادر این است که بتواند بدنه را بر روی خود نگه داشته و باعث راه اندازی چادر بازی گردد . برای استفاده از چادر بازی در ابتدا می بایست آن را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود ، یعنی محصول در حالت جمع شده و در داخل ساک حمل برای شما ارسال می شود . ساک حمل چادر نیز به صورت کیف طراحی گردیده است تا کودک بتواند به راحتی محصول را حمل و جابجا کند .

برای راه اندازی چادر بازی در ابتدا می بایست بدنه و پایه ها را از داخل ساک خارج کرده و سپس میله ها را بر اساس الگو و مراحلی که در دفترچه راهنما آورده شده است راه اندازی کنید ، پس از نصب پایه ها ، بدنه پارچه ای چادر را خارج کرده و بر روی پایه ها پهن کنید ، سپس با محکم کردن پایه ها به بدنه ، چادر بازی راه اندازی می شود . شما می توانید برای جمع کردن چادر بازی حتی میله های گرد چادر را باز نکنید تنها ستون های عمودی را باز کنید تا چادر جمع شود . راه اندازی چادر زمانبر نبوده و حتی کودک می تواند با چند بار راه اندازی ، به تنهایی از چادر بازی استفاده کند . 

چادر بازی کودک طرح قلعه آجری دارای یک درب و یک پنجره در قسمت جلو و پشت می باشد که می تواند باعث دید کودک به اطراف شود ، وجود پنجره در چادر می تواند باعث تهویه و گردش هوا در داخل چادر شود ، لذا در نبود پنجره باد جریان نداشته و ممکن دمای چادر افزایش یافته و کودک اذیت شود . اما با وجود پنجره تهویه به خوبی انجام شده و حتی نورگیری چادر نیز بهتر می شود . لازم به ذکر است که قسمت پنجره چادر مجهز به توری می باشد ، این امر می تواند از ورود حشرات به داخل چادر ممانعت کند . با توجه به این موضوع استفاده از چادر بازی در محیط های خارج از خانه و در فضای باز نیز میسر خواهد بود .


برای ساخت بدنه چادر بازی کودک طرح قلعه آجری از پارچه شمعی پلی استر استفاده شده است ، پلی استر ها از سری پارچه های بسیار مقاوم و ضد آبی هستند که برای ساخت اغلب محصولات ضد آب مانند چادر مسافرتی ، انواع کیف ، ساک و ... استفاده می شود ، از این رو استفاده از پلی استر برای ساخت چادر بازی نیز باعث شده تا محصول در برابر رطوبت و حتی باران مقاوم باشد . قسمت کف چادر ینز ضد آب بوده و هیچگاه آب به داخل چادر نفوذ نخواهد کرد . و اما بدنه این چادر از فایبرگلاس ساخته شده است ، فایبرگلاس ها انواع مختلفی دارند اما برای ساخت چادر بازی کودک از فایبرگلاس منعطف استفاده شده است تا چادر در برابر ضربه و فشار مقاومت بهتر و بیشتری داشته باشد . از ویژگی های بسیار خوب فایبرگلاس می توان به وزن بسیار کم و سبک آن اشاره کرد ، این ویژگی باعث شده تا شرکت های سازنده چادر بازی کودک اصل ، از فایبرگلاس استفاده کنند تا چادر وزن کمتری داشته باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...