چادر بازی کودک طرح قلعه شاهزاده

8484

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح قلعه شاهزاده یکی از شیک ترین و سبک ترین چادر های بازی تولید شده با طراحی زیبا که بیشتر برای دختران تولید شده است. این کالا بدنه ای از جنس پارچه پلی استر داشته که تا مقداری نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. این محصول دارای یک درب با روکش و همچنین دو پنجره تور دار بوده که به زیبایی بیشتر این محصول کمک زیادی کرده است. چادری که به وسیله فریم های مجزا به صورت عصایی راه اندازی شده و به دلیل کم حجم بودن خود زمان کمی صرف خواهد شد. این کالا به دلیل داشتن حجم و وزن بسیار کم به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده خواهد بود.

 نوع خانگی ، سفری
 قطر 101 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه پلی استر
 شرکت سازنده SueSport
 سایر ویژگی ها مناسب سنین کودکان
 دارای بدنه نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای دو پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی کودک طرح قلعه شاهزاده یکی دیگر از چادرهای بازی کودک می باشد که در سال جاری توسط شرکت suesport روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار می باشد . این چادر بازی کودک دارای بدنه ای جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد آب بودن است و علاوه بر آن دارای بدنه ای مقاوم در برابر فشار و ضربه است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر بازی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر بازی کودک طرح قلعه شاهزاده همراه ما باشید .


در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ظاهر این محصول نماییم . ساختار این چادر بازی به صورت استوانه ای شکل می باشد که از ارتفاع ایده آلی برخوردار است کودک به راحتی می تواند درون آن بایستد . همچنین دوخت های موجود در بدنه این چادر بازی به صورت الماسی می باشد که یکی از بهترین نوع دوخت ها است و خیال شما را از بابت کیفیت ساخت این حصول راحت می کند . علاوه بر آن به همراه این چادر بازی کودک یک عدد ساک حمل نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید و ظان را حتی در سفرهای خود به همراه داشته باشید . 

جنس بدنه : جنس بدنه این چادر بازی همانند اغلب چادرهای بازی کودک از نوع پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین از جمله ویژگی های کلیدی آن می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که از همین رو می توانید از این محصول در محیط های باز نیز استفاده نمایید . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر بازی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است .

ابعاد و وزن چادر بازی کودک :

ابعاد این چادر بازی کودک به اندازه های ( قطر : 101 سانتی متر و ارتفاع : 135 سانتی متر ) می باشد که نشان از ابعاد ایده ل به وجود آمده برای کودک دارد و در مقایسه با سایر چادرهای بازی تولیدی از فضای بیشتری برخوردار است . همچنین وزن این چادر بازی 1.3 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . همچنین این چادر بازی کودک در ابعاد بسته و جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند .

جمع بندی : این چادر بازی کودک از سری چادرهای بازی تولیدی در سال جاری می باشد که با توجه به شکل ظاهری زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . چادر بازی کودک طرح قلعه شاهزاده با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروشگاه محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...