چادر بازی کودک طرح چادر سرخپوستی

intex 48629

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح چادر سرخپوستی یکی دیگر از چادر های تولید شده تا به امروز می باشد که دارای کیفیت فوق العاده بالایی بوده و طراحی آن با تمامی چادر های امروزی متفاوت است که نشان از خلاقیت بالای شرکت اینتکس در تولید محصولات خود می باشد. بخش اصلی بدنه این محصول دارای بدنه ضخیمی بوده که باعث می شود بتوان از آن در شرایط مختلفی همچون مسافرت و یا برای استفاده تفریحی به همراه خانواده استفاده کرد چادر بازی شکل هرمی داشته و برای بازی کودکان کاملا مناسب است. رنگ بندی بدنه شامل نارنجی، قرمز، آبی و سبز می باشد که با اشکال هندسی منظمی در بخش های مختلف به هم متصل شده اند. این چادر بازی دارای چهار پایه فایبرگلاس می باشد و قسمت پشتی نیز یک پنجره گرد دارد، تنها درب بر روی بدنه نیز مثلثی بوده و از دو طرف باز می شود. ابعاد این چادر برابر با 122×122 در ارتفاع 157 سانتی متر بوده که برای بازی و تفریحات چند کودک به صورت همزمان کاملا مناسب است.

چادر بازی کودک طرح چادر سرخپوستی

اگر شما هم به دنبال خرید یک چادر بازی برای کودک خود هستید و قصد دارید تا لحظات شاد و مفرحی را برای او به ارمغان اورید پیشنهاد می کنیم چادر بازی کودک طرح چادر سرخپوستی را مشاهده کنید. این محصول به صورت فوق العاده زیبا و چشم نواز طراحی و تولید شده است که همین امر باعث شده تا جزو محصولات پر فروش بازار قرار بگیرد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم پس ما را تا انتها دنبال نمایید....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نقاط قوت این محصول نوع ساخت و ظاهرش می باشد که باعث شده تا نسبت به دیگر چادر های بازی کودک متفاوت به نظر بیاید. در همین خصوص باید عنوان کرد که این چادر ظاهری سرخپوستی دارد که به صورت ایستا و با ظاهری مستطیلی شکل طراحی گردیده است. از پایین هر چه به سمت بالا نگاه می کنیم این محصول باریک تر می شود. هم چنین تکیه گاه و ستون اصلی این محصول هم در قسمت بالایی ان قابل رویت است که به صورت مقاوم از این محصول نگهداری می کند. نکته دیگر در خصوص این محصول درب ورود ان است که در قسمت پایین بخش جلویی این چادر تعبیه شده و از وسط به دو سمت باز می شود. هم چنین بخش داخلی و کف این محصول هم به صورت ساده و یکدست سفید طراحی و تولید شده است. علاوه بر ان رویه اصلی این چادر هم از طرح ها و اشکال مختلف به وجود امده است که در کنار یکدیگر و در جهات مختلف بر روی این محصول نقش بسته اند که به زیبایی این محصول کمک شایانی کرده است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

جنس بدنه

یکی دیگر از عوامل مهم در خصوص این محصول جنس بدنه ان است که باعث می شود تا خریدار بتواند با خیال راحت به ان اطمینان کرده و این محصول را خریداری نماید. در همین خصوص باید گفت که بدنه اصلی این محصول از جنس پلی استر طراحی شده است که یکی از مقاوم ترین پارچه های موجود در بازار است. هم چنین پایه های تشکیل دهنده اصلی این چادر هم همگی از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند که انعطاف پذیری قابل قبولی دارد.


ابعاد و وزن : در رابطه با ابعاد و وزن این محصول باید به این نکته اشاره نمود که این کالا دارای طول 122 سانتی متر و هم چنین عرض مشابه 122 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 157 سانتی متر است. نکته مهم دیگر در خصوص این چادر وزن ان است که تنها 2.7 کیلو گرم وزن دارد و بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری : برای راه اندازی این محصول شما در ابتدا باید تمام تجهیزات این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی در مرحله اول اقدام به سر هم کردن ستون ها و پایه های این چادر بازی کنید که این کار در عمل مدت زمان بسیار کمی را می خواهد. پس از اتصال ستون ها و پایه های این محصول شما باید در گام دوم پارچه و رویه اصلی این محصول را بر روی ان قرار دهید. در انتها نیز سعی کنید این چادر را صاف و مرتب کنید تا جلوه زیبایی به خود ببخشد. پس از ان نیز می توانید ان را در منزل و یا اتاق خواب کودک خود قرار داده و لحظات شادی را برای او خلق کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم شما می توانید به سادگی از ضربه زدن و همین طور سوراخ کردن پارچه اصلی این محصول خودداری نمایید. هم چنین سعی کنید وسایل مشتعل زا و داغ را هم از کنار این محصول دور کنید.

جمع بندی : چادر بازی کودک طرح چادر سرخپوستی یک محصول بسیار شکیل و زیبا دارای درب مثلثی می باشد که مناسب برای استفاده کودکان است. این محصول به صورت کاملا نورگیر طراحی و تولید شده است که نشان از کیفیت بالای ساخت این کالا دارد. از این محصول می توانید در هر مکانی استفاده کرده و دل کودک خود را شاد کنید. هم اکنون این چادر بازی کودک را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 122 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 157 سانتی متر
 وزن 2.7 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...