چادر بازی کودک عصایی با طرح سنجاب

474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک عصایی با طرح سنجاب یکی از محصولات زیبا و دوام شرکت بزرگ بست وی بوده که با طراحی بدنه ای استاندارد قابل استفاده برای کودکان بلاتر از 2 سال در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل بوده گه دیواره های ان در بخش سقف یک شیب زیبا دارد. بدنه این محصول قرمز رنگ بوده که بر روی ان تصاویر فانتزی و رنگارنگی از یک سنجان انیمیشنی بر اساس علایق کودکانه به چشم می خورد. کف محصول زرد رنگ بده که دارای تصاویر رنگارنگی بوده که به زیبایی محصول می افزاید. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای تردد اسان کودکان و بر روی دیواره های ان تعداد 2 عدد پنجره تعبیه شده است. این نوع طراحی بدنه موجب گردش ازادانه هوا در بخش داخلی و نورگیری کافی این بخش می شود. این محصول از وزن بسیار کمی برخوردار بوده که ب توجه به سازه های عصایی در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. پس می توانید از این محصول به عنوان چادر مسافرتی کودک نیز استفاده نمایید. بدنه این محصول ساختاری مقاوم و ضداب داشته پس قابل استفاده در تمامی محیط های باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 2+
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی کودک عصایی با طرح سنجاب

چادر بازی کودک عصایی با طرح سنجاب یک ممحصول متفاوت و زیبا از شرکت بزرگ بست وی بوده که برای کودکان بالاتر از 2 سال به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای شاد و کودکانه بوده که طول عمری فوق العاده بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محترم دست یابد. در ادامه این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید چادر بازی کودک بر اساس نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده لازم بوده بر اساس استاندارد های موجود طراحی شود تا ایمنی کودک را در زمان استفاده مهیا کند. از سوی دیگر محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای شاد بر اساس علایق کودکانه دارد. کمپانی بست وی با اتکا به این موارد چادر بازی کودک عصایی با طرح سنجاب را به بازار معرفی می کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مربع شکل بوده که هرچه از بخش کف به سمت سقف پیش برویم شاهد انحنایی زیبا در بخش دیواره خواهیم بود. در بخش ابتدایی محصول یک درب استاندارد و بزرگ برای تردد راحت کودکان تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. بر روی بدنه محصول تعداد 2 عدد پنجره طراحی شده که مجهز به توری هستند. این توری از ورود حشرات به فضای بازی کودک جلوگیری خواهد کرد. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا فضای داخلی محصول از نور کافی برخوردار بوده و گردش هوا در این بخش به راحتی انجام شود. به طوری که می توانید از این محصول برای محل خواب فرزند خود نیز استفاده نمایید. این محصول دارای بدنه ای قرمز رنگ بوده که بر روی ان تصاویر رنگارنگ و زیبا از یک سنجان انیمیشنی طراحی شده که به محبوبیت این محصول می افزاید.

جنس بدنه

برای ارائه محصولی با طول عمری بالا و احترام به اعتماد مصرف کنندگان شرکت بست وی بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پلی استر که نرمی و کیفیت بسیار بالایی داشته تولید می کند. کف محصول از نوع پارچه شمعی تک لایه بوده تا از ورد اب به فضای داخلی اجتناب شود. برای تولید سازه های محصول از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس با طول عمری بسیار بالا و وزن کم استفاده شده است. پس شما می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در تمامی شرایط اب و هوایی استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

ارگونومی ساخت بدنه محصول مربع شکل بوده که طول و عرضی همسان و برابر 120 سانتی متر دارد. ارتفاع محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره ان بالغ بر 110 سانتی متر است. این محصول ساختاری پرتابل و وزن بدنه 1.3 کیلوگرمی داشته به همین دلیل به سادگی حمل شده و یک گزینه مناسب برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سازه های محصول از نوع عصایی بوده پس تنها کافی ست این سازه ها را کامل باز کرده و در محل مناسب به روکش بدنه متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از ردن ضربه به سازه ها بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر نیز می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک عصایی با طرح سنجاب یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر و فضای باز بوده و دوام بالای بدنه و طراحی زیبایی دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...