چادر مسافرتی دو نفره امریکایی

67171 Bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره : قابلیت باز و بسته شدن به صورت عصایی ، برپایی چادر در کوتاهترین زمان ( کمتر از 4 دقیقه) دارای طول 240 سانتیمتر و عرض 210 سانتیمتر پنجره توری جهت تهویه مطبوع با امکان باز و بسته شدن از داخل ، اتصالات مستحکم با طراحی زیبا و جنس مقاوم و ضدآب ، دو لایه ، دارای کیف کم حجم جهت سهولت در جابجایی و مسافرت ( 15 × 15 × 90 سانتیمتر ) این چادر مسافرتی از معدود محصولات دو نفره و دو لایه بازار است می تواند به خوبی نیاز های شما را بر آورده کند. در درون آن به سادگی دو نفر برای خوابیدن جای می گیرند که به توجه به قیمت آن به نظر گزینه مناسبی به حساب می آید. از سایر مشخصات این چادر می توان به کیفیت فوق العاده بالای آن اشاره کرد که دلایل آن علاوه بر استفاده دو لایه کیفیت پارچه هایی است که در ساخت آن استفاده شده است. برای خرید این محصول تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و این چادر با کیفیت را برایتان ارسال کنند.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد ساک حمل: 90*15*15 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی دو نفره

چادر مسافرتی دو نفره خارجی محصولی تولید شده از شرکت بست وی برای سفر های مختلف و کمپ بوده که از طراحی و ارگونومی متفاوتی بهره می برد. این کالا در واقع از کیفیت بدنه و همچنین مقاومت خوبی برخوردار بوده که قابلیت استفاده در هر سفری را به مصرف کننده ها می دهد. این چادر بیشتر برای سفر های طولانی و همچنین کوهستانی طراحی شده به همین دلیل طراحی بدنه متفاوت تری نسبت به سایر چادر های مسافرتی معمولی دارد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که اشاره کردیم طراحی و ارگونومی ساخت این چادر با چادر های دیگر تفاوت دارد. تفاوت آن نیز در ارتفاع بدنه، نداشتن پنجره و تعبیه یک درب کوچک در آن، وجود یک بادگیر و سایه بان و ... می باشد. این تفاوت ها سبب شده تا یک چادری متفاوت برای استفاده در سفر های حرفه ای تر فراهم سازد. اما یکی از ویژگی های این چادر مسافرتی داشتن دو درب ورود و خروج مقابل هم بوده که درب اولی بر روی بدنه اصلی و درب دومی نیز توسط یک پوشش اضافی تعبیه شده است. این پوشش اضافی در مقابل درب اصلی چادر هم به عنوان بادگیر و هم به عنوان جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل استفاده می شود. این قسمت توسط میخ های مخصوص همراه این چادر به زمین وصل شده و حالت اصلی خود را می گیرد. نوع راه اندازی این چادر نیز به صورت عصایی بوده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ابعاد و وزن

ابعادی که این چادر سفری داشته معادل (طول: 240 سانتی متر ، عرض: 210 سانتی متر ، ارتفاع: 160 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای نشستن و یا خوابیدن دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع کم آن نیز به دلیل داشتن حالت کمپ آن می باشد تا باد را به خوبی از خود عبور داده و موجب واژگونی چادر نشود. وزن این محصول نیز به نسبت جنس بدنه و ابعاد خود به 4 کیلوگرم رسده که وزنی بسیار مناسب برای آن خواهد بود. از انجایی که این چادر به همراه خود یک ساک حمل نیز داشته، جا به جایی و حمل و نقل این کالا را بیش از پیش آسوده تر می کند.

جنس بدنه

جنس بدنه که از آیتم های مهم برای خرید و استفاده از هر چادر محسوب شده در این کالا نیز به خوبی این امر مورد توجه قرار گرفته است. بدنه این چادر نیز همانند بسیاری از چادر های سفری ساخته شده از پارچه شمعی با رویه برزنتی بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار است. این بدنه قادر است در برابر نور و گرمای آفتاب و همچنین بارش باران مقاومت لازم را از خود نشان دهد. علاوه بر این تا حدودی نیز می تواند دمای داخل چادر را ثابت و تنظیم نگه دارد. قسمت کف چادر از نوع پارچه شمعی ساده بوده و هنگام استفاده بر روی سطوح سفت و سخت بهتر است از زیرانداز های مختلفی برای آن به کار ببرید. همچنین پوشش اضافی قرار داده شده بر روی بدنه این محصول نیز از جنس بدنه اصلی چادر می باشد. اما فریم های نگهدارنده چادر نیز از نوع پلاستیک ضد آب و منعطف بوده که هنگام نصب به خوبی بدنه اصلی چادر را سر پا نگه می دارد. مقاومت آنها در برابر ضربه های عادی نیز قابل قبول می باشد.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی چادر های عصایی کمی زمانبر تر از چادر های اتوماتیک یا فنری بوده اما این زمانبر بودن باعث شده تا مزیتی را به همراه خود داشته باشد. مزیتی همچون جمع شدن چادر تا حدود زیادی برای جایگیری کمتر و کم شدن حجم آن برای حمل آسوده تر. اما برای راه اندازی آن کافیست ابتدا بدنه چادر را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و در انتها فریم هایی که توسط بند کشی به هم متصل هستند را تک تک وارد دریچه مخصوص قرار داده شده بر روی چادر نماییم. توجه داشته باشید که هر فریم را به انتهای فریم قرار داده شده در بدنه چادر کاملا وصل کنیم و سپس اقدام به فشار دادن آن به داخل بدنه نماییم. این کار را باید تا زمانی ادامه داد که از سوی دیگر چادر این فریم ها به بیرون زده شوند. در هر گوشه بدنه این کالا نیز اهرم های پلاستیکی به منظور قفل کردن ابتدا و انتهای هر فریم قرار داده شده است. برای مستحکم کردن فریم ها نیز بهتر است از طناب و میخ مخصوص همراه چادر برای اتصال آنها بر روی زمین استفاده نمایید. برای جمع کردن چادر کافیست عکس مراحل نصب را انجام دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین چادر های سفری کمپ و کوهستانی بست وی بوده که از فروش مناسبی بخصوص برای ورزشکاران برخوردار بوده است. اینگونه چادر ها با توجه به نوع کاربری خود و وزن کم و همچنین آسودگی حمل بالا می توانند در سفر های طولانی و کم جمعیت مورد استفاده قرار گیرند. محصولی که توسط شرکت اینتکس در ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...