چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Ocean

Easy Camp Ocean

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Ocean از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و ایده آل برای استفاده در سواحل و یا باغ و پیکنیک ها می باشد که توسط برند محبوب ایزی کمپ روانه بازارهای جهانی شده است و با استقبال همگان رو به رو شده است . این چادر مسافرتی از سه طرف به صورت کامل بسته می باشد و در بخش جلویی آن هیچ گونه محافظی وجود ندارد . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که کیفیت و دوام بالایی را از خود به نمایش می گذارد و همچنین یکی از ویژگی های کلیدی آن ضد آب بودن و همچنین مقاومت بالا در برابر گرمای شدید می باشد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که این محصول را در برابر بادهای نه چندان شدید مستحکم کرده است . وزن این چادر مسافرتی ۹۰۰ گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Ocean با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خرید کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به  صورت حضوری تحیول بگیرید .

نوع تفریحی - ساحلی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 ظرفیت 2 الی 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت ایزی کمپ
 وزن: 900 گرم
 ظرفیت 2 تا 3 نفر
 اقلام همراهساک حمل ، میخ نصب

چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Ocean

چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Ocean یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی است که مناسب برای استفاده در کمپینگ ها و در هر مناطقی می باشد. این محصول با بهره گیری از اخرین تکنولوژی موجود در دنیا به بازار عرضه شده است که با خیال راحت می توانید به ان اطمینان نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی کامل این محصول بپردازیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت این چادر مسافرتی به صورت بیضی شکل و تقریبا گرد می باشد که از این حیث با چادر های مسافرتی موجود در بازار بسیار متفاوت می باشد. این محصول به گونه ای ساخته شده است که شما می توانید به راحتی از ان در هر مکانی استفاده نمایید. در جلوی این محصول درب ورود این چادر مسافرتی تعبیه شده است که به راحتی عبور و مرور از طریق ان انجام می شود. هم چنین هر چه به سمت مرکز و سقف این محصول پیش می رویم ارتفاع این کالا بیشتر می شود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ های استفاده شده در این چادر مسافرتی است که از دو رنگ نارنجی و زرد در طراحی بدنه این چادر استفاده شده است. هم چنین کف این محصول هم به صورت یکدست قهوه ای طراحی و پیاده سازی شده است. تمام این موارد نشان از زیبایی و خاص بودن این چادر مسافرتی دارد.

جنس بدنه

این محصول مناسب براس استفاده در کمپینگ و همین طور مناطق ساحلی است به همین دلیل از جنس بدنه فوق العاده ای طراحی و تولید گردیده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای از جنس پلی استر دارد که فوق العاده مستحکم است. هم چنین پایه های این محصول هم از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید گردیده است که بسیار مقاوم و همین طور انعطاف پذیر می باشد.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد و وزن این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که این کالا در طول 200 سانتی متر ، عرض 130 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 90 سانتی متر طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها این محصول تنها 900 گرم وزن دارد که به راحتی می توان ان را حمل و نقل نمود. نکته مهم دیگر در خصوص ظرفیت این چادر است که 2 الی 3 نفر به راحتی در داخل ان می توانند قرار بگیرند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص نوه مراقبت و هم چنین راه اندازی این محصول باید به این نکته اشاره کرد که این کالا به سادگی هر چه تمام تر و در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی می شود. در همین خصوص باید عنوان نمود که این محصول را پس از خارج کردن از داخل بسته بندی بر روی زمین قرار داده و سپس به ارامی ان را باز کنید. پس از انجام این کار باید اقدام به نصب و بستن میخ خای این محصول و همین طور عبور دادن طناب اصلی این چادر از روی ان کنید تا این کالا به صورت مقاوم بر روی زمین قرار بگیرد. سپس مشاهده می کنید که به راحتی این محصول نصب و راه اندازی شده است. هم چنین باید از ضربه زدن ، پرت کردن ، سوراخ کردن و هم چنین وارد کردن فشار زیاد به بدنه این کالا بپرهیزید تا دچار اسیب جدی نشود با رعایت همین نکات ساده می توانید سلامت این محصول را حفظ کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Ocean یک محصول فوق العاده مقاوم و با کیفیت است که می توانید از ان در هر مکانی استفاده کرده و لذت داشتن یک چادر با قابلیت نصب سریع و همین چنین مقاومت بالا را تجربه کنید. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...