چادر مسافرتی دو نفره برند بارک

Barak 16031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره برند بارک برای یک سفر آخر هفته شاد و مفرح با همسر و یا خانواده های کم جمعیت که وزن زیاد چادر را نمی توانند در مسیر سفر و یا کوهنوردی تحمل کنند و به دنبال یک چادر سبک ، شیک و با کیفیت می باشند بسیار مناسب به حساب می آید . این چادر از ترکیب رنگ لیمویی و سبز کم رنگ تشکیل شده است که جذابیت خاص و منحصربفردی را به آن داده است و مشتریان خاص خود را دارد . جنس پارچه ی این محصول از صددرصد پلی استر می باشد که کیفیت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و یا سایش در شرایط بد جوی دارد و گزینه بسیار مناسبی برای خانواده هایی که به فکر استفاده از چادر هایشان در طولانی مدت هستند به حساب می آید . همچنین ستون های تشکیل دهنده ی این چادر از فایبرگلاس با مقاومت قابل قبولی در شرایط نا مساعد جوی می باشد که خیال شما را از بابت استحکام چادر در باد و طوفان راحت می کند . این محصول دارای یک کیف نگهدارنده گرد می باشد که به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها و یا مسیرهای طولانی حمل کرده و دچار خستگی نشوید زیرا این چادر مسافرتی فقط 1.1 کیلوگرم وزن دارد . 4 گیره فلزی نیز به همراه این چادر برای شما ارسال می شود .

 نوع مسافرتی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 66 در 66 در 15 سانتی متر
 دارای پشه بند و قدرت تهویه هوا
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی دو نفره برند بارک از سری چادر های مسافرتی زیبا و سبک می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای مقومت در برابر نفوذ آب و پوسیدگی می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی دو نفره برند بارک همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که به صورت درازکش دو نفر به راحتی درون آن جا می شوند و مناسب برای یک آخر هفته ی شاد به همراه خانواده برای خانواده های کم جمعیت می باشد . در بخش جلویی این چادر مسافرتی از یک در ورودی استفاده شده است که توسط پشه بند محافظت می شود تا علاوه بر تهویه ی مساعد هوا از ورود حیوانات موذی به داخل این محصول نیز جلوگیری به عمل آورد . این چادر مسافرتی دارای رنگبندی زیبا و جذابی می باشد که در این بخش برای شما ترکیب رنگی سبز و لیمویی را فراهم آورده ایم که دارای طرفداران بسیاری می باشد و یکی از پر فروش ترین رنگ های این محصول به شمار  می آید . به همراه این محصول یک عدد ساک حمل و نقل برای شما عزیزان ارسال می شود که می تواند نقش بسزایی در سهولت خمل و نقل آن داشته باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت ساخت بالا و مقاومت فوق العاده در برابر ضربه و سایش از ویژگی کلیدی ضد آب بودن نیز برخوردار می باشد . پلی استر از جنس های رایج استفاده شده در تولید چادرهای مسافرتی با کیفیت می باشد که به خوبی توانسته جای خود را در میان هواداران لوازم کمپینگ باز کند . همچنین پایه های استفاده شده در این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و از همین رو می توانید از این محصول در شرایط نا مساعد جوی  و باد نیز استفاده کنید .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

چادر های مسافرتی دارای ابعاد استانداردی می باشد تا بتوانند بنابر اندازه های تعیین شده برای آن ها فضای ایده آلی را برای استفاده شما فراهم بیاورند . اندازه های چادر مسافرتی دو نفره برند بارک به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 150سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر چادرهای مسافرتی  از فضای ایده آلی برخوردار می باشد . همچنین از دیگر ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید چادر های مسافرتی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، وزن محصول می باشد که تاثیر بسزایی در حمل و نقل آن دارد . این چادر مسافرتی دارای وزن 1.1 کیلو گرمی می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . جنس بدنه این محصول از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و سایش برخوردار است و همچنین یکی از ویژگی های کلیدی آن ضد آب بودن می باشد . چادر مسافرتی دو نفره برند بارک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...