چادر مسافرتی دو نفره عصایی

SportZ 2345

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,880,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره عصایی محصولی فوق العاده جذاب و کاربردی جهت استفاده در ماشین های باری بوده که به تازگی طراحی و از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس به بازار عرضه شده است. این محصول با گنجایش محل خواب دو نفره برای افرادی که با این دسته از ماشین ها به کمپینگ و یا مسافرت های خارج از شهر می روند طراحی شده تا امکان اسکان در فضای باز در تمامی شرایط جوی اب و هوایی برایشان ممکن باشد. این محصول تمامی بخش های داخلی قسمت بار را پوشش داده و درب اصلی اب مجهز به یک سایبان زیبا است.

این محصول با بدنه ای از جنس پلی استر انتخاب شده که کاملا ضداب بوده و قابل استفاده در تمامی دماها و شرایط مختلف از جمله بارش برف و باران را دارد. سازه های عصایی محصول از نوع فایبرگلاس انتخاب شده که از طول عمر بالا و وزن بسیار کمی برخوردار هستند. این محصول دارای چهار عدد هواکش در بخش بالایی دیواره و تعداد سه عدد پنجره بزرگ بوده برای جلوگیری از ورود حشرات به محوطه داخلی مجهز به توری شده اند. برای عدم نفوذ اب به داخل چادر مسافرتی در زمان بارندگی این محصول دارای یک پوشش دوم می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 نوع مسافرتی
 طول 125 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوشبله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره سه
 سایر ویژگی ها  ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای کیسه حمل
 وزن : 1.3 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، ساک حمل

 

چادر مسافرتی دو نفره عصایی محصولی متفاوت و جذاب برای سفر های طولانی خارج شهر بوده که در بخش کابین ماشین های باری نصب می شود. این محصول با طراحی بدنه متفاوت و ظرفیت خواب برای دو نفر در زمان کوتاهی توانست در میان علاقمندان به سفر به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول مناسب استفاده در تمامی نقاط جغرافیایی طراحی شده و از هواکش و پنجره هایی استاندارد برخوردار می باشد. در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی جامعی برای خرید چادر مسافرتی بپردازیم. پس برای یک انتخاب مناسب برای تهیه چادری مناسب جهت استفاده در سفرهای گوناگون توصیه می کنیم همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

تفاوت اساسی چادر های مسافرتی اغلب بر اساس ارگونومی ساخت و ظاهر ان ها مشخص می شود. اغلب افرادی که دارای ماشین های کابین هستند برای سفر های خارج از شهر ترجیح می دهند از ماشین شخصی خود استفاده نمایند. این محصول با ارگونومی ساختی متفاوت برای این منظور طراحی شده که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. ساختار مستطیل شکل محصول به طور کامل فضای کابین را در برگرفته و کاملا استاندارد است.

 

 

جنس بدنه

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا و مرغوبیت متعادل دارند. این امر تنها با توجه به کیفیت بالای جنس بدنه محصول در پروسه تولید ممکن است. به همین دلیل این محصول از بدنه با جنس پلی استر ساخته شده که کف ان از نوع پلی اورتان می باشد. بدنه این محصول به گونه ای ساخته شده که تمام درز های ان اب بندی شده است تا از نفوذ اب باران به داخل چادر جلوگیری شود. هم چنین سر تا سر بدنه این محصول نیز به صورت ضد اب طراحی و تولید گردیده است. برای تولید سازه های محصول از جنس فایبرگلاس استفاده می شود. این پایه های ضد زنگ ان است که در شرایط جوی گوناگون می توانید از ان استفاده کرده و با خیال راحت این محصول را راه اندازی نمایید. با توجه به ساختار بیان شده شما می توانید از این محصول در تمامی شرایط اب و هوایی و در معرض بارش برف و باران و یا حتی تابش مستقیم نور خورشید با اسودگی خاطر استفاده کنید.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان ابعاد و وزن ان است. در ابتدا باید گفت که این محصول مناسب برای استفاده 2 نفر می باشد. بر همین اساس طول این چادر مسافرتی 125  سانتی متر ، عرض ان 110 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 145 سانتی متر می باشد. وزن این چادر مسافرتی هم تنها 1.3  کیلو گرم است. با همین دلیل حمل اسان این محصول یکی از ویژگی های مثبت ان به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

راه اندازی این محصول پروسه ای کاملا ساده و راحت بوده و وقت شما هم برای انجام این کار خیلی تلف نخواهد شد. برای همین منظور شما می توانید قبل از اقدام به نصب و راه اندازی این کالا به دفترچه راهنمای موجود در داخل بسته بندی این کالا مراجعه نمایید تا بتوانید به سادگی با نحوه راه اندازی ان اشنا شوید. هم چنین برای انجام این کار در ابتدا باید این چادر را باز کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از طناب ها و میخ های نصب موجود در داخل بسته بندی این محصول اقدام به متصل کرده ان ها بر روی بخش کابین ماشین کرده و این محصول را به صورت مقاوم به خودرو متصل نمایید. رای مراقبت از این کالا هم باید یک سری اصول ساده را رعایت نمایید. برای انجام این کار شما می بایست از ضربه زدن به بدنه اصلی این محصول خودداری کرده تا پارچه اصلی و بدنه این چادر دچار اسیب نشود. هم چنین باید از پریدن و جامیپنگ بر روی سازه های این محصول هم جدا بپرهیزید.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره عصایی یک محصول فوق العاده جاب با رنگبندی زیبا بوده و امکان راه اندازی بسیار اسان و وزن کمی دارد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت تهران اینتکس خریداری کرده و یا به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...