چادر مسافرتی دو نفره فرینو sintesi بنفش

Ferrino SINTESI 2 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره فرینو sintesi بنفش از جمله برترین چادر های مسافرتی کمپانی فرینو می باشد که یکی از مهم ترین ویژگی های آن قابلیت ضد اشتعال آن می باشد که از همین رو به خوبی توانسته است به محبوبیت بالایی در میان هواداران چادر های مسافرتی پیشتاز دست پیدا کند . جنس رویه این چادر مسافرتی از نایلون مقاوم D20 می باشد که با لایه ای از پلی یورتان پوشش داده شده است و خیال شما را از بابت کیفیت و مقاومت این چادر مسافرتی به طور کلی راحت کرده است . درز های چادر مسافرتی فرینو مدل sintesi به خوبی آب بندی شده است که از همین جهت می تواند از نفوذ آب به داخل این چادر به خوبی جلوگیری کند . پایه های این چادر مسافرتی از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که مقاومت بسیار بالایی را از خود در برابر فشار و ضربه نشان داده است و از همین رو می تواند مورد استفاده در شرایط مختلف جوی نیز قرار بگیرد . چادر مسافرتی دو نفره فرینو sintesi بنفش با برترین کیفیتو قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع عصایی
 طول 150 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 205 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه نایلون مقاوم D20
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی دو نفره فرینو sintesi بنفش از سری محصولات با کیفیت و پر فروش کمپانی معتبر و مطرح فرینو می باشد که در هنگام ابتدای ورود خود به بازار های جهانی توانست محبوبیت زیادی در بین هوارداران چادر های مسافرتی پیدا کند و به فروش بالا دست یابد . بی دلیل نیست که این مدل یکی از برترین های پادر مسافرتی می باشد چرا که کیفیت بالای ساختی دارد و با طراحی زیبا ، ابعاد ، مقاومت بالا و دیگر ویژگی هایی که در ادامه نیز به آن ها خواهیم پرداخت موجب جایگاه والای آن شده است . در همین راستا قصد داریم در این مطلب با نقد و بررسی بیشتر مدل فوق ، شما را در امر خرید چادر مسافرتی محبوبتان راهنمایی کنیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به این کار کنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی بسیار شیک و مدرن می باشد که در رنگ های بنفش و طوسی تولید شده است . شکل هندسی آن به صورت مستطیلی می باشد که سقف آن نیز حالت گرد دارد . آرگونومی ساخت بی نظیر سقف آن باعث شده تا آب باران به اطراف چادر منتقل شود و از راکد ماندن آب بر روی سقف جلوگیری کند . این محصول فاقد پنجره است و تنها یک درب بزرگ در قسمت جلویی آن به منظور رفت و آمد به داخل چادر تعبیه شده است . دوخت بسیار عالی بدنه ی آن نیز به بهترین شکل اب بندی شده است و خیالتان را در برابر ورود مایعات به داخل راحت می کند . تهویه ی هوا به خوبی درون چادر صورت می گیرید و در مناطق سردسیر بخوبی جلوی ورود سرما به داخل را میگیرد .

جنس بدنه

یکی از مهم ترین نکاتی که همواره می بایست در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه داشت ، جنس بدنه ی آن هاست ، چرا که هرچقدر جنس بدنه مرغوب تر و با کیفیت تر باشد می تواند کارایی بهتری را از خود نشان دهد و طول عمر بالاتری داشته باشد . جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از نایلون مقاوم D20  با روکش پلی اورتان تولید شده است که مقاومتی مانند پلی استر و حتی بهتر از آن را دارد . این نایلون خاصیت ضد آبی دارد و به راحتی پوسیده نمی شود و در شرایط مختلف آب و هوایی کارایی خیلی خوبی را از خود نشان می دهد . جنس ستون ها و پایه های این مدل نیز آلومینیوم ضد زنگ می باشد . همانطور که می دانید آلومینیوم یکی از مقاوم ترین فلز ها در برابر فشار و ضربه می باشد که علاوه بر آن بسیار سبک می باشد . سبکی قابل ملاحظه ی ستون های آلومینیومی این چادر باعث شده تا وزن کلی محصول نیز به مراتب کاهش یابد .

ابعاد و وزن 

این چادر مسافرتی در ابعاد ( طول : 150 سانتی متر ، عرض : 105 سانتی متر و ارتفاع : 205 سانتی متر  ) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرار گیری نفر تولید شده است . این ابعاد فضای کافی و خوبی را برای افراد حتی به صورت دراز کش به ارمغان آورده است و شما عزیزان می توانید به راحتی در این چادر قرار گیرید و لحظات خوشی را در کنار دوستانتان رقم بزنید . حجم بسته بندی این چادر مسافرتی بسیار کوچک است ، همچنین وزن کلی آن به 2 کیلوگرم می رسد که با توجه به ابعاد بزرگ باز شده ی چادر وزن بسیار کمی را دارد . علت آن را نیز می توان وجود پایه های آلومینیومی چادر دانست .

راه اندازی و مراقبت

سازه ی این چادر مسافرتی به صورت عصایی می باشد و به دلیل متصل بودن و خاصیت اتوماتیکی بدنه ی آن به راحتی و در صرف زمان کمی قابل راه اندازی می باشد چرا که دیگر نیازی نیست به صورت دستی پایه ها را متصل کنید و چادر را علم کنید . برای راه اندازی بهتر و راهنمایی های بیشتر می توانید از دفترچه ی راهنمای موجود در کنار محصول استفاده کنید . همچنین در کنار این محصول اقلامی مانند میخ و طناب جود دارد که با استفاده از آن ها  می توانید چادر خود را به بهترین شکل به زمین متصل کنید و از جابجا شدن آن هنگام وزش باد شدید جلوگیری کنید . در حفظ و نگهداری چادر خود نیز کوشا باشید ، بهتر است محل مناسب و همواری را برای قرار گیری چادر انتخاب کنید و از ضربه زدن با اجسام تیز به بدنه ی چادر و نیز نزدیک کردن وسایل داغ و پر حرارت به آن خود داری کنید تا طول عمر محصولتان را به مراتب افزایش دهید .

جمع بندی

با مطالب گفته شده در متن فوق به کاربردی بودن چادر های مسافرتی در سفر ها و کمپ های تفریحی پی بردیم . این چادر های مسافرتی می توانند محیطی امن و آرام را برای افراد در طول سفر به ارمغان بیاورند . و هر چه چادر با کیفیت تر باشد می تواند کارایی خوبی را از خود نشان دهد ، چادر مسافرتی دو نفره فرینو sintesi بنفش یکی از چادر های مسافرتی با کیفیت و بی نظیر شرکت فرینو می باشد که به خوبی توانسته انتظارات مشتریان را برآورده کند ، در همین راستا شرکت intex نیز لازم دانست این چادر با کیفیت و بی نظیر را به لیست محصولات خود اضافه کند تا شما مشتریان عزیز به سهولت آن را از طریق سایت و یا به صورت حضوری با قیمیتی بسیار ارزان خریداری کنید .

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...