چادر مسافرتی دو نفره فنری بست وی

bestway 68004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره فنری بست وی در نوع فنری یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین چادر های مسافرتی این شرکت بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با روکش ضد آب می باشد. محصولی که در برابر شرایط جوی مختلف و نور افتاب مقاوم بوده که قابلیت استفاده در هر مکانی را به مصرف کننده می دهد. این چادر کوچکترین نوع چادر های فنری بست وی از لحاظ ظرفیت و ابعاد بوده که در قسمت در و پنجره از پشه بند بهره می برد. به دلیل فنری بودن بدنه این چادر می توان آن را به صورت اتوماتیک در مدت زمان چند ثانیه راه اندازی نمود . ویژگی ای که از مزیت های بسیار مهم و کاربردی این کالا محسوب خواهد شد. اما طراحی در نظر گرفته شده برای این چادر به صورت بیضی بوده به همین دلیل به راحتی دو نفر را در خود جای می دهد. از دیگر ویژگی های این چادر می توان به داشتن روکش زیپ دار بر روی درب و پنجره ها اشاره کرد.

 نوع اتوماتیک (فنری)
 طول 235 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.1 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت بست وی از تولیدکنندگان برتر در زمینه محصولات بادی و همچنین چادر های مسافرتی می باشد که می توانید با خیال راحت محصولات این شرکت را خریداری کنید و از آن استفاده کنید . در ادامه به توضیح درباره چادر مسافرتی دو نفره بست وی خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی بسیار متفاوت بوده و بسیار زیبا می باشد . ترکیب رنگ نارجی و آبی این محصول را به یک محصول جذاب و دوست داشتنی تبدیل نموده است . در قسمت جلویی این محصول یک درب ورودی بزرگ مشاهده می شود که دارای یک پشنه بند و توری مخصوص می باشد که می توانید از آن برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک استفاده کنید تا استراحت لذت بخشی برای شما به ارمغان بیاورد .همچنین در سمت راست این درب ورودی لوگوی شرکت را مشاهده می کنید . میله هایی در اطراف این چادر مشاهده می کنید که سرتاسر چادر کشیده شده است تا مقاومت چادر را در برابر بادهای شدید حفظ می کند . سقف این چادر نیز به گونه ای می باشد که می توان به طور کامل باز نمود و از نور خورشید استفاده کرد .این چادر مخصوص سفرهای طولانی مدت در کوهستان نیز می باشد و در قسمت پایین این محصول قسمت مخصوصی برای قرار دادن میخ تعبیه شده است که می توانید به کمک آن چادر را به زمین متصل کنید تا در هنگام وزش باد مشکلی برای چادر به وجود نیاید . قسمت بالای این چادر نیز به گونه ای طراحی شده است تا در هنگام بارش باران ، آب بروی چادر جمع نشود و به سمت پایین سرازیر شود .

جنس بدنه

بدنه ی این چادر بست وی از پارچه شمعی برزنتی می باشد . دلیل استفاده از این نوع پارچه مقاومت آن در برابر فشار زیاد و همچنین ضربه می باشد . البته باید به ضدآب بودن بدنه ی این چادر نیز اشاره کرد . بدنه ی این چادر مسافرتی کاملا ضدآب می باشد و می توانید در کوهستان و در مواقعی که باران در حال باریدن است با خیال راحت از آن استفاده کنید و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد .  پایه های آلومینیومی که سرتاسر چادر کشیده شده است به مقاومت و استحکام آن و همچنین به زیبایی چادر کمک بسزایی کرده است . استفاده از پارچه شمعی در اکثر چادر های مسافرتی مرسوم می باشد .

ابعاد و ظرفیت 

این چادر مسافرتی بست وی دارای 235 سانتی متر طول ، 145 سانتی مترعرض و همچنین 100 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی سه نفره می باشد . ارتفاع آن نیز مناسب می باشد و می توانید به صورت نیمه ایستاده در آن حرکت کنید . وزن 2.1 کیلوگرمی این محصول نیز کمک بسزایی به جابجایی و حمل و نقل این چادر نموده است و می توانید آن را به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . وزن کم باعث این می شود تا در هنگام سفر به محل های مرتفع همانند کوه ، سنگینی چادر بر روی بدن شما حس نشود و بتوانید آن را به بالا ببرید و از آن استفاده کنید . ظرفیت این چادر مسافرتی بست وی 2 نفره می باشد که البته با کمی مدیریت فضا می توان این فضا را به صورت 3 و یا 4 نفر تغییر داد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

چادر مسافرتی دو نفره بست وی به صورت اتوماتیک می باشد و راه اندازی آن در کمتر از 1 دقیقه ممکن خواهد بود و نیاز به اطلاعات خاصی ندارد . جمع کردن آن نیز در همین زمان ممکن خواهد بود البته برای راهنمایی می توانید از دفترچه ی راهنمایی که همراه محصول وجود دارد استفاده کنید تا به مشکل برنخورید . چادر های مسافرتی عموما دارای بدنه های حساس به فشار بیش از حد و همچنین اشیاء نوک تیز می باشند . در صورت برخورد این اشیاء و یا وارد شدن فشار غیرمعمول ممکن است چادر سوراخ و یا پاره شود و مشکل ساز شود . البته با رعایت کردن موارد ایمنی این اتفاق رخ نخواهد داد و الته در صورت بروز این مشکل نیز می توانید آنها را تعمیر کرده و دوباره از آن ها استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره بست وی محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد . بدنه ی ضدآب و میله های آلومینیومی از ویژگی های این محصول به حساب می آید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر میتوانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...