چادر مسافرتی دو نفره کووآ

KN8TE0303

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره کووآ محصولی ایده آل و مناسب برای استفاده در انواع محیط های گرم و خشک و حتی بارانی می باشد . جنس پلی اورتان و روکش سیلیکونی این چادر موجب این شده است که مقاومت بالایی در برابر آب و باران داشته باشد . همچنین به موجب جنس رویه ی این چادر ، اشعه ی ماورابنفش به داخل چادر نفوذ نمیکند و سلامت پوست شما را تضمین می کند .
استحکام و تحمل بالای این چادر در برابر ضربه ، ساییدگی و پارگی موجب این شده است که این چادر به یکی از مدل های محبوب تبدیل شود .

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کووآ
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی دو نفره کووآ

چادر مسافرتی کووآ یکی از چادر های مسافرتی حرفه ای تولید شده کره ای بوده که با سایر چادر های سفری موجود در شرکت اینتکس تفاوت های زیادی دارد. این چادر از بهترین های تولید شده در بازار ایران بوده که از ویژگی و امکانات بسیار مهم و کاربردی بهره مند است. محصولی با کیفیت عالی که امکان استفاده در سفر های مختلفی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. در برخی از سفر ها شرایط آب و هوایی وخیم تر بوده و مدت زمانی که سفر می کنیم بیشتر از حالت معمولی بوده که این نوع سفر ها نیازمند چادر هایی هستند که به خوبی در برابر چنین شرایطی مقاومت لازم را داشته باشند. این کالا نیز به عنوان محصولی حرفه ای برای رفع نیاز سفر های حرفه ای ما پاسخگوی مناسبی خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این چادر سفری بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر به صورت چند قسمتی یا چند تکه ای بوده که توسط دوخت های محکم و مطمئن به یکدیگر وصل شده اند. چادری که بدنه ای شیبدار داشته تا زمان بارش باران، آب باران را به سوی زمین جاری کند. از آنجایی که این کالا بیشتر برای سفر های کوهستانی استفاده شده هیچ پنجره ای در خود نداشته تا در برابر سرما و ورود هوای بسیار سرد مقاوم باشد. اما یک درب بزرگ برای آن تعبیه شده تا به راحتی از آن رفت و آمد کنید. این درب بر روی خود زیپ سرخود داشته که می توان به وسیله آن به خوبی و بدون اینکه درزی برای آن باز باشد بسته و یا باز کرد. یکی دیگر از قابلیت های درب این چادر این است که به وسیله فریم های موجود آن را به یک نور گیر (آفتاب گیر) تبدیل کنید. به جای قرار دادن پنجره ها یک هواکش سرخود در این کالا تعبیه شده که به عنوان تهویه هوا کار کند. ویژگی دیگر طراحی بدنه این کالا فریم های مخصوص راه اندازی این چادر بوده که مثل فریم های فنری از انعطاف و مقاومت بالایی برخوردار است. این فریم ها همانند چادر های عصایی برای راه اندازی چادر استفاده می شوند. 

ابعاد و ظرفیت

ابعاد در نظر گرفته شده برای این چادر ابعادی معادل (طول: 210 سانتی متر ، عرض: 130 سانتی متر ، ارتفاع: 105 سانتی متر) بوده که قادر است تا 3 نفر را به صورت نشسته و یا درازکش در خود جای دهد. این ظرفیت در واقع ظرفیتی استاندارد برای چنین چادر سفری بوده که حتی می توان تا یک الی دو نفر نیز به این ویژگی افزود. اما این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و به دلیل داشتن ارتفاع کم در برابر باد های شدید مقاوم خواهد بود، زیرا کمتر با فشار باد در تماس خواهد بود. اما از ویژگی های خوب این چادر قابلیت افزایش فضا بوده که این امر توسط فریم های مجزا و درب این چادر صورت می گیرد. ابعاد ذکر شده نیز برای خود چادر بوده و در صورت افزایش فضا این ابعاد هم افزایش خواهد یافت. اما طبق جنس و ابعاد بدنه وزن این محصول 3.16 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب با توجه به کیفیت و ضخامت بدنه خواهد بود. سبک بودن آن باعث شده تا در جا به جایی و حمل این چادر هیچ گونه فشاری به مصرف کننده وارد نشود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه که از مهمترین آیتم های خرید و استفاده از چادر های مسافرتی محسوب شده در این کالا نیز مانور زیادی به این قسمت داده شده است. از آنجایی که چادر های حرفه ای باید توان مقاومت بالا در برابر بارش باران، برف، نفوذ گرما و سرمای زیاد و ... را داشته باشند، جنس بدنه این کالا هم به گونه ای طراحی شده تا این قابلیت ها را داشته باشد. بدنه ای که از پارچه شمعی و پلی اورتان ساخته شده و به دلیل داشتن روکش سیلیکونی علاوه بر افزایش ضخامت بدنه توان زیادی نیز به این چادر داده است. این بدنه خاصیت های کششی و مقاومت در برابر پارگی داشته و در برابر سایش ناچیز هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. در صورت بارش باران بر روی این چادر می تواند تا 3000 میلی لیتر که معادل 3 لیتر آب بوده را در خود نگه داشته بدون اینکه حتی یک قطره از آن آب به داخل اتاقک نفوذ کند. چنین مقاومتی در برابر آب می تواند خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده از این محصول در شرایط بد آب و هوایی راحت کند. اما قابلیت دیگر این جنس بدنه مقاوم بودن آن در برابر اشعه فرابنفش خورشید است. از آنجایی که در برخی مواقه اشعه آفتاب برای بسیاری از افراد مفید نبوده این چادر می تواند سد خوبی در برابر چنین اتفاقی باشد. همین جنس بدنه خود می تواند تا حدود زیادی دمالی درون چادر را تنظیم نگه دارد. اما جنس فریم ها از نوع آلومینیومی بوده که علاوه بر مقاوم بودن در براب برخورد آب و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف از انعطاف بالایی هم برخوردار است. این انعطاف باعث می شود تا از شکستن و خم شدن این فریم ها جلوگیری لازم را داشته باشد.

سایر ویژگی ها

چادر مسافرتی 2 نفره کووآ دارای ویژگی ها و امکانات بسیار خوبی در خود بوده که همگی سبب می شوند تا نیازهای مصرف کنندگان در هر نوع سفری را بر طرف سازند. امکاناتی مانند داشتن هواکش برای تهویه هوای داخل چادر، داشتن یک جیب در داخل اتاقک چادر برای قرار دادن اشیای کوچک و مهم، افزایش فضای چادر و ایجاد یک آفتابگیر، بدنه ای مقاوم، ضد آب و همچنین ضد فرابنفش و ... اشاره نمود. تمامی این موارد باعث می شوند تا هر چادر سفری را کامل تر کرده و آماده استفاده در هر نوع سفری کند. این کالا به همراه خود از طناب و میخ های مخصوص بهره مند بوده که می توان به وسیله آنها این چادر را به خومبی بر روی زمین ثابت و مستحکم کند. به همراه داشتن یک ساک حمل سبک و جادار نیز وسیله ای برای حمل آسوده این کالا خواهد بود. این امکانات و ویژگی ها همگی به عنوان مزیت بر شمرده شده تا هیچ گونه مشکلی از بابت استفاده از این محصول حرفه ای نداشته باشید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره کووآ در مدل Alpine M2 از بهترین چادر های مسافرتی کم ظرفیت و حرفه ای کره ای بوده که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. محصولی که بیشتر قابل استفاده در فضای کوهستانی بوده و گزینه ای خوبی برای استفاده ورزشکاران خواهد بود. این کالا با ضمانت و تست کالا توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...