چادر مسافرتی شنگيوآن 2 نفره

SY-002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی شنگيوآن 2 نفره یک محصول زیبا و منحصر به فرد بوده که مناسب برای طبیعت گردی و مناطق گرمسیر می باشد. این چادر دارای یک درب خروج بوده که در مواقع سرما می توانید به طور کامل ان را بسته و در مواقع گرما نیز ان را باز کرده تا هوا در داخل جریان پیدا کند. هم چنین درب این چادر به دلیل داشتن توری مانع از ورود حشرات به داخل چادر می شود. این محصول ضد اب بوده و در برابر نفوذ اب تا 1000 میلی متر مقاوم می باشد و در مواقع بارانی با خیال راحت می توانید از ان استفاده کرده و نگران ورود اب به داخل چادر نباشید. از این محصول در حالت دراز کش هم زمان 2 الی 3 نفر می توانند استفاده کنند. جنس بدنه این محصول نیز از نوع پلی استر بوده که مقاومت بالایی دارد و به راحتی اسیب نمی بیند. طرح این محصول هم از نوع چیریکی و ارتشی بوده که زیبایی ان را دو چندان کرده است. این چادر مسافرتی را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 54 در 10 در 10 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

 

چادر مسافرتی شنگيوآن 2 نفره

چادر مسافرتی شنگيوآن 2 نفره محصولی فوق العاده جذاب و شیک ساحت این شرکت می باشد که برگرفته از طرح ارتشی و چیریکی بوده که بسیار زیبا و چشم نواز است. این محصول دارای پشه بند و هواکش می باشد که از خصوصیات خوب این چادر به حساب می اید. در ادامخ این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این چادر پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین بخش های این محصول نوع طراحی و ارگونومی ساخت این چادر است. در ابتدا باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این محصول مانند اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد که حالتی هلالی و نیم دایره دارند. در بخش پایینی این محصول قسمتی مشکی رنگ قرار گرفته است که هم رنگ با کف و داخل این چادر می باشد که باعث شده تا این محصول از یکنواختی خارج شده باشد. هم چنین بر روی سقف این محصول هم قسمتی تعبیه شده است که از ان به عنوان هواکش هم یاد می شود و از بارش باران هم به داخل چادر جلوگیری می کند. علاوه بر این ها بدنه این محصول از طرح چیریکی ساخته شده است که در ان از رنگ های سبز یشمی ، فسفری و قهوه ای استفاده شده است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در جلوی این محصول هم درب ورود ان به صورت نیم دایره ای طراحی گردیده است که عبور و مرور به داخل چادر از طریق ان انجام می گیرد. بر روی این درب هم یک عدد پشه بند با رنگ سفید قرار گرفته است که در هنگام استراحت در داخل چادر با بستن ان می توانید از ورود حشرات مضر به داخل جلوگیری کنید. تمام این موارد باعث شده تا یک چادر فوق العاده زیبا و جذاب را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از دیگر نکات مهمی که باید در ارتباط با این محصول به ان پرداخت جنس بدنه این چادر است. پایه های این چادر همگی از نوع فایبر گلاس ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم و مستحکم بوده و انعطاف پذیری بالایی هم دارند. هم چنین بدنه خود چادر هم از نوع پارچه شمعی پلی استر طراحی گردیده است که به راحتی اسیب نمی بیند. هم چنین این محصول به صورت ضد اب طراحی شده که از ورود اب باران به داخل هم جلوگیری می کند.

ابعاد و وزن

این چادر دارای طول 200 سانتی متر و هم چنین عرض 150 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این چادر هم 110 سانتی متر می باشد. از دیگر نکاتی که باید به ان اشاره کرد این است که این چادر مناسب برای استفاده 2 الی 3 نفر به صورت دراز کش می باشد. هم چنین ابعاد بسته بندی این کالا 54 در 10 در 10 سانتی متر است. وزن این چادر مسافرتی هم تنها 1.4 کیلو گرم است که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این گونه چادر های مسافرتی کاری فوق العاده ساده و اسان است. در ابتدا کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با توجه به محل قرار گیری پایه ها و ستون های این چادر اقدام به برپایی این محصول در مدت زمان چند ثانیه کنید. پس از راه اندازی هم بهتر است طناب ها را محکم کنید که به راحتی تکان نخورد. برای جمع اوری این چادر هم مجدد با استفاده از نوع قرار گیری پایه ها می توانید به سادگی ان را جمع کرده و در داخل بسته بندی خود قرار دهید. علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول هم بهتر است از ضربه زدن به بدنه و همین طور پایه های این چادر جدا خودداری کنید. هم چنین اشیا نوک تیز را به داخل این محصول وارد نکنید چون این کار باعث سوراخ شدن این محصول می شود. با رعایت این نکات می توانید سالیان سال از این محصول با کیفیت بالا استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی شنگيوآن 2 نفره محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که دارای پشه بند ، هوا کش ، ساک حمل ، میخ و طناب نصب و همین طور دفترچه راهنما می باشد. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این کالا را از سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...