چادر مسافرتی فنری دو نفره نوجوان

javan Tent1414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری دو نفره نوجوان از سری چادر های مسافرتی ایرانی برای سفرهای آخر هفته به همراه شریک زندگی می باشد که ظرفیت آن همانطور که از نامش پیداست 2 نفر می باشد . جنس پارچه تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که مقاومت ایده آلی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این محصول از فلز می باشد که استحکام این چادر مسافرتی را بیش از پیش افزایش داده است و با خیالی راحت می توانید از این چادر مسافرتی در کمپینگ های خود استفاده نمایید اما لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی قابل استفاده در شرایط طوفانی و یا بادهای شدید نیست . وزن این محصول 1.4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد به همین خاطر این چادر مسافرتی می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما باشد که نیاز به پیاده روی طولانی دارد . همچنین این چادر مسافرتی دارای یک عدد پنجره و یک عدد درب می باشد که مجهز به پشه بند بوده و علاوه بر تهویه هوا از ورود حیوانات موذی به داخل چادر جلوگیری می کند . چادر مسافرتی فنری دو نفره نوجوان در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید .

 نوع فنری
 طول 150 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیکبله
 دوپوشخیر
 ضد آبخیر
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی هاظرفیت دراز کش 1 الی 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 50 در 50 در 8 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

 

چادر مسافرتی فنری دو نفره نوجوان

چادر مسافرتی فنری دو نفره نوجوان از محصولات ساده و در عین حال با کیفیتی است که مناسب برای تفریح و استراحت در همه روز ها بوده و از ان می توانید در هر مکانی به راحتی استفاده کرده و به استراحت بپردازید. این محصول ساختاری فوق العاده زیبا و دیدنی دارد و به دلیل راحتی در نصب و راه اندازی به سادگی می توانید از ان استفاده کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم........................

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مطلب باید به رنگ بندی این چادر اشاره کنیم که ساخته شده از دو رنگ زرشکی و هم چنین کرم می باشد. لبه های کناری و دور تا دور درب این محصول و هم چنین سقف این کالا همگی از رنگ کرم ساخته شده اند. هم چنین بدنه اصلی این محصول هم از رنگ یکدست زرشکی طراحی و تولید شده است که این تضاد رنگی باعث زیباتر شدن این کالا گردیده است. علاوه براین ها این محصول ساختاری مربعی شکل دارد و شاید از نظر شکل و شمایل بی شباهت به اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار نباشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول درب اصلی ان است کهبه راحتی در جلوی ان قرار گرفته و می توانید از طریق ان عبور و مرور نمایید. هم چنین این درب خود دارای یک عدد توری هم می باشد که در فصول گرم سال به شما بسیار کمک می کند تا از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند.

جنس بدنه

این چادر مسافرتی دو نفره بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد که از جنس پارچه شمعی پلی استر طراحی و تولید شده است. هم چنین این کالا پایه هایی از نوع فلزی هم بر روی خود می بیند که این پایه ها انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی خم می شوند. هم چنین از این ها می توانید بدون هیچ گونه افت کیفیتی در تمام شرایط جوی استفاده کرده و لذت ببرید.

ابعاد و وزن

همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره شد این محصول ظاهری مربعی شکل دارد به همین دلیل است که طول و عرض این کالا به صورت مشابه و هر دو 150 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 140 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به ظرفیت این کالا نیز اشاره نمود که مناسب برای استفاده 2 نفر است. این محصول در بسته بندی با ابعاد 50 در 50 در 8 سانتی متر به بازار عرضه شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص نحوه راه اندازی این محصول باید به این نکته اشاره نمود که این کالا قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را دارا می باشد. این بدین معناست که شما می توانید به سادگی این محصول را بر روی زمین قرار داده و سپس به صورت خودکار باز شده و شکل کامل را به خود می گیرد. هم چنین این محصول برای جمع کردن نیز دست شما را باز گذاشته است و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید ان را جمع اوری نمایید. هم چنین برای مراقبت از این کالا شما باید چند نکته را توجه کنید. در ابتدا باید از ضربه زدن و هم چنین سوراخ کردن بدنه اصلی این محصول بپرهیزید. هم چنین باید سعی کنید در هنگام نصب کردن این چادر مراقب پایه های این محصول باشید تا فشار زیادی به ان وارد نشده و اسیب نبیند.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری دو نفره نوجوان یک محصول فوق العاده دیدنی و با کیفیت است که دارای یک عدد درب بزرگ بوده و یک عدد پنجره نیز دارد که هر دوی این ها خود دارای توری می باشند. هم چنین این محصول قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را هم دارا است. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...