چادر مسافرتی 2 نفره

094

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره با کیفیتی مناسب برای سفر های معمولی، محصولی ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی که از قابلیت ضد آب بودن بهره می برد. این چادر ساخت چین بوده و قابل استفاده برای دو نفر هم به صورت نشسته و هم به صورت دراز کش خواهد بود. این کالا به دلیل داشتن وزن مناسب به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. چادر مسافرتی با نصب بسیار آسان با رنگ بندی های مختلف در ابعاد 2 متر در 180 سانتی متر و ارتفاع 160 سانتی متر ، دارای یک درب ورودی و یک پنجره همره با تور پشه بند. بسیار مقاوم در برابر سرما و رطوبت ، مناسب برای 4 نفر و 2 نفره به صورت درازکش ، دارای ساک حمل ، محصول چین ، با قیمت ارزان این محصول یکی از بهترین محصولات برای حمل و نقل است و مهمترین دلیل آن هم جمع شدن و کوچک شدن بیش از حد آن است. به طوری که با دستان خود و بدون اتومبیل و یا موارد مشابه نیز می توانید آن را برای مسافت طولانی حمل کنید. از سایر موارد قابل ذکر در مورد این چادر می توان به کیفیت فوق العاده و زیبایی و شیکی آن اشاره نمود که باعث فروش خوب آن شده است. برای خرید تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و این محصول را برایتان ارسال نمایند.

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 160 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت چین
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای وزن مناسب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 2 نفره

چادر مسافرتی 2 نفره از سری چادر های سفری سبک و ارزان قیمت بوده که برای بسیاری از سفر های تفریحی و حتی سفر به نقاط دور استفاده می شود. این کالا ساخت کشور چین بوده و بر خلاف بسیاری از چادر های چینی از کیفیت قابل قبولی نسبت به قسمت و ظاهر خود بهره مند است. همانطور که می دانید هر نوع مسافرتی چادر خاص خود را نیاز دارد به همین دلیل تمام چادر های مسافرتی مانند هم نبوده و هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت هایی در خود هستند. این محصول 2 نفره نیز می تواند جوابگوی نیاز های شما در سفر هایی که کمتر در شرایط جوی بد قرار می گیرد باشد. در ادامه به توضیحات بیشتر این کالا خواهیک پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت چادر مسافرتی 2 نفره همانند دیگر چادر ها بوده که از حالت مستطیلی برخوردار می باشد. بدنه ای که دارای یک پنجره و یک درب بزرگ نیم دایره ای شکل می باشد. این درب و پنجره دارای یک روکش از جنس بدنه اصلی بوده و توسط زیپ سرخودی که روی آن تعبیه شده باز و بسته می شوند. یکی دیگر از ویژگی هایی که در این چادر سفری و بسیاری از چادر های دیگر مشاده می کنیم طراحی شیبدار بدنه می باشد. این طراحی باعث می شود تا هنگام بارش باران های خفیف بر روی سقف جمع نشده و به سمت زمین جاری شود. روش راه اندازی این محصول به صورت عصایی بوده و توسط فریم های همراه خود صورت می گیرد. در رابط راه اندازی و نصب چادر در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد...

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از پارچه شمعی برزنتی می باشد. بدنه ای با انعطاف بالا که می توان به راحتی آن را در حجم بسیار کمی جمع کرده تا جای گیری بسیار کمی داشته باشد. گرچه یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده تا آسوده تر آن را حمل کنید. اما این بدنه در برابر نور و حرارت مستقیم آفتاب مقاوم بود و تا حدود کمی نیز می تواند از ورود بارش باران به داخل بدنه جلوگیری کند ولی این مسئله باعث نمی شود که این چادر را یک چادر مسافرتی ضد آب بنامیم. فریم های راه اندازی این چادر نیز از نوع آلومینیوم منعطف بوده که در برابر زنگ زدگی یا برخورد نور و آب به آن مقاوم خواهد بود. این فریم ها به اندازه ای مقاوم بوده که می تواند به راحتی بدنه اصلی را سرپا نگه دارد. گرچه می توان برای مستحکم تر کردن چادر بر روی زمین از میخ و طناب مخصوصی که در کنار این چادر قرار داده شده نیز استفاده کرد.

ابعاد، وزن و ظرفیت

ابعاد این چادر مسافرتی معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 180 سانتی متر ، ارتفاع: 160 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای نشستن 4 نفر و خوابیدن 2 نفر خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین قسمت بدنه یعنی سقف می باشد. اتاقک این چادر بسیار جادار بوده به همین دلیل می توان علاوه بر دو نفر وسیله های مختلفی را در آن جای دهید. اما وزن این چادر حدود 3 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این کالا می باشد. از آنجایی که این کالا از ساک حمل نیز برخوردار است به راحتی می توان آن را در هر مکانی حمل و نقل نمود. 

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی چادر های مسافرتی عصایی کمی بیشتر از چادر های اتوماتیک و فنری زمانبر هستند اما در صورتی که چند بار این عمل راه اندازی را تکرار کنید می توانید سریع تر این کار را انجام دهید. برای راه اندازی کافیست یک محل مناسب و مسطح برای چادر پیدا کرده و سپس آن را در آن محل پهن کنید پس از آن باید فریم هایی که به صورت تکه تکه هستند را تک تک وارد دریچه های مخصوصی که بر روی بدنه تعبیه شده اند وارد کرده و فریم بعدی را به انتهای فریم داخلی وصل کرد. این کار را باید تا زمانی ادامه دهید که نوک هر فریم از سمت دیگر این دریچه ها به بیرون بیاید. در انتها باید نوک هر فریمی را به آهرم هایی که در هر گوشه چادر تعبیه شده وصل کرد تا از حرکت اضافی به دور باشد. پس از انجام این کار چادر شما شکل کامل را به خود خواهد گرفت. برای جمع کردن آن نیز باید مراحل راه اندازی را برعکس انجام داده و در نهایت با جمع کردن صحیح آنها را در ساک حمل برای مراقبت بیشتر قرار دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره چینی از سری محصولات مقرون به صرفه و سبک برای هر سفر تفریحی و معمولی بوده که به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون وزن سبک و حمل آسوده می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان در سفر باشد. محصولی که از فروش خوبی تا کنون برخوردار بوده و توسط نمایندگی اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...