چادر مسافرتی 2 نفره جادار MSR

MSR Elixir 2 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره جادار MSR از سری محصولات این شرکت بوده که به خاطر طراحی حرفه ای و جذابش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول از نظر کیفیت و کارایی تمامی استاندارد های ممکن را دارا بوده و جزو محصولات بادی پر فروش و پر طرفدار بازار به حساب می اید. این چادر مناسب برای استفاده دو نفر بوده و تمام نیاز های لازم و ضروری برای استراحت را پوشش می دهد. جنس این چادر متشکل از نایلون مقاوم بوده و میله های ان الومینیومی می باشند که به راحتی می توانید از ان در شرایط سخت و کوهستانی و همین طور طبیعت گردی و کمپینگ استفاده کنید. این محصول به خاطر داشتن وزن و حجم بسیار کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و در مدت زمان کوتاهی قابلیت نصب و راه اندازی را دارا می باشد. در کنار بسته بندی این محصول هم چنین کیت تعمیرات هم قرار دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از ان استفاده کرده و ان را به سادگی رفع کنید. هم چنین زیر انداز و کف این محصول به گونه ای طراحی شده که به راحتی دچار فرسایش یا اسیب نمی شود. این محصول مقاوم و زیبا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 213 سانتی متر
 عرض 279 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه نایلون مقاوم
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای ساک حمل
 
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

چادر مسافرتی 2 نفره جادار MSR

چادر مسافرتی 2 نفره جادار MSR از محصولات حرفه ای و جذاب این شرکت می باشد که در بدو ورود به بازار چشم ها را به خود خیره کرد. این کالا دارای ظاهری فوق العاده زیبا و در عین حال شگفت انگیز بوده که باعث شده تا این محصول از سایر چادر های مسافرتی حداقل از نظر ظاهر بسیار متفاوت باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به طور کامل این محصول را بررسی کرده و جزئیات کاملی را از ان بازگو کنیم پس ما را تا انتها دنبال کنید....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با ظاهر این محصول نکات زیادی را می توان بازگو کرد چون به جرات می توان گفت یکی از نقاط قوت این محصول که باعث شده به یکی از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار تبدیل گردد نوع طراحی ان است. این چادر ظاهری ایستاده دارد که قسمت های مختلف ان با ستون ها و طناب هایی محکم قرار گرفته شده است. قسمت پایینی و نیمه ای که بر روی زمین قرار می گیرد ساخته شده از رنگ قرمز می باشد که در جلوی ان نیز نام تجاری کارخانه تولید کننده این چادر یعنی MSR همراه با لوگو ان با رنگ مشکی قرار گرفته شده است که نشان از کیفیت بالای این کالا دارد. هم چنین سقف این محصول هم ساخته شده از رنگ مشکی می باشد. بخش های میانی این چادر نیز  از رنگ سفید ساخته شده اند که باعث شده تا این سه رنگ در کنار هم این چادر را فوق العاده زیبا و چشم نواز کند. علاوه بر این ها پایه های اصلی این چادر نیز همگی از رنگ مشکی ساخته شده اند. تمام این موارد باعث شده تا یک چادر فوق العاده زیبا و با کیفیت را مشاهده کنیم.

جنس بدنه

از دیگر نقاط قوت این محصول می توان به جنس بدنه ان اشاره کرد که باعث شده تا مشتریان در هنگام خرید به ان توجه ویژه ای کنند. این محصول رویه ای از جنس نایلون مقاوم دارد که به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین پایه های این محصول هم همگی از نوع الومینیومی ساخته شده اند که در کنار انعطاف پذیری بالا ، مقاومت فوق العاده ای هم دارند. تمام این موارد طبق استاندارد های بین المللی طراحی و ساخته شده است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این چادر هم در ابتدا باید عنوان کرد که این چادر دارای طول 213 سانتی متر و عرض 279 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 102 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که این چادر مناسب برای استفاده دو نفر به صورت دراز کش می باشد. هم چنین به دلیل داشتن وزن بسیار کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی است که از خصوصیات خوب این چادر به حساب می اید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول در ابتدا کافی است که تمام وسایل از قبیل طناب و میخ های نصب را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین بگذارید. سپس با توجه به محل قرار گیری پایه ها اقدام به رد کردن ان از داخل چادر نمایید. این کار در عرض چند دقیقه انجام می گیرد. پس از ان نیز طناب ها را محکم با میخ ها به زمین متصل نمایید تا چادر به راحتی تکان نخورد. برای جمع اوری این محصول هم می توانید ابتدا میخ ها را از داخل زمین خارج کرده و سپس هر یک از طناب ها و پایه ها را به ترتیب جدا نمایید. برای مراقبت از این محصول هم بهتر است که از وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل پارچه این محصول جدا خودداری نمایید. هم چنین از ضربه زدن به پایه ها و بدنه این محصول نیز اجتناب کنید چون این کار ها باعث افت کیفیت و اسیب دیدن این چادر می گردد. با رعایت این نکات می توانید از این چادر سال ها استفاده نمایید. گفتنی است که در کنار این محصول کیت تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره جادار MSR محصولی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار به حساب می اید. از خصوصیات خوب این چادر می توان به وزن کم و مقاومت بالای ان اشاره کرد. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی فوق العاده را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی چادر مسافرتی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...