چادر مسافرتی 2 نفره ساحلی

bestway 68044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره از سری چادر های سبک و مناسب استفاده در فصول غیر سرما بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی معمولی و با کیفیت می باشد. چادری که بیشتر به عنوان ساه بان و نور گیر در منناطقی مانند سواحل استفاده می شود. این چادر در برابر نور خورشید بسیار مقاوم بوده و نحوه راه اندازی آن توسط فریم های فایبرگلاسی خواهد بود. این چادر به دلیل این نوع راه اندازی به چادر های عصایی معروف می باشد. اما این کالا یک درب بزرگ در یک سمت خود داشته و هیچ پنجره ای ندارد. در حالت استاندارد برای دو نفرمناسب بوده ولی می توان تا چهار نفر نیز استفاده کرد. شاید این چادر مسافرتی نور گیر ساحلی بست وی از سبک ترین چادر های مسافرتی این شرکت باشد. چادری که می تواند با ساک حمل مخصوص خود حمل و نقل بسیار آسوده ای را برای 

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی
 جنس پایه ها فایبرگلاس منعطف
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 900 گرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیا
 سایه بانی بزرگ برای سواحل
 فریم های منعطف
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

داشتن یک چادر مسافرتی کم حجم و کوچک هنگام سفر های تابستانی و به خصوص سفر هایی در انها مقصد ساحل میباشد یک گزینه ی اختیاری میباشد.زیرا عده ای از شن های ساحل و آفتاب لذت میبرند.اما در شرایطی که قادر نباشید روی ساحل دراز بکشید یا نور آفتاب به شدت زیاد باشد،این محصول به کمک خواهد آمد.این چادر مسافرتی مخصوص ساحل ساخته شده و طراحی آن بسیار زیبا و با رنگ روشن میباشد.همچنین به دلیل ظرفیت کمی که دارد بسیار کوچک و کم حجم بوده و حمل و نقل آن به سادگی صورت میگیرد و در کنار این مزیت ها دارای کیفیت فوق در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های مختلف این محصول بپردازیم.با ما همراه باشید.

 

ابعاد و وزن :

در طراحی ابعاد این چادر مسافرتی بیشتر به  موقعیت های استفاده این چادر که معمولا سواحل مختلف میباشد و ظرفیت آن توجه شده که دارای ابعاد 200 سانتی متر طول 130 سانتی متر عرض  و همچنین ارتفاع 90 سانتی متری میباشد.این ابعاد شاید در نگاه اول کم به نظر برسد اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصول برای درازکشیدن و ظرفیت دونفر طراحی شده است که بسیار مناسب میباشد. در کنار این ابعاد وزن کم 900 گرمی این محصول باعث شده که حمل و نقل آن به سادگی صورت گیرد.همچنین ابعاد کوچک آن ویژگی ای است که به شما این امکان را میدهد که به راحتی آن را حمل کنید.

طراحی :

اولین چیزی که در طراحی این این محصول به چشم خواهد آمد رنگ بسیار زیبا و روشن آن میباشد که مخصوص ساحل میباشد.دلیل این رنگ هم جذب بیشتر نور میباشد که در سواحل آفتابی لذت بخش خواهد بود.همچنین این چادر برای دراز کشیدن و حداقل دو نفر طراحی شده است و برای نشستن  اصلا مناسب نخواهد بود.بدنه این محصول از جنس نوعی ماده ی ترکیبی به نام پارچه ی شمعی میباشد که مقاومت فوق العاده ای در مقابل فشار و عوامل محیطی دارد اما بهتر است آن را در شرایط نامساعد استفاده نکنید.استفاده از این جنس باعث شده که این چادر در مقابل آب و هوا های مختلف و دوام بالایی داشته باشد و همچنان کارکرد خود را حفظ کند.این چادر داری پایه هایی است که چادر را روی زمین محکم خواهد کرد و این پایه ها به کمک طناب و میخ هایی که در اطراف ان تعبیه شده اند تعادل آن حفظ خواهد شد.

جنس بدنه :

جنسی که در ساخت این محصول به کار گرفته شده از نوعی پارچه شمعی میباشد که که در مقابل آب وهوا های مختلف دوام فوق العاده ای داشته و همچنین ضد آب است و لازم نیز که نگران چیزی باشید و میتوانید در آب و هوای بارانی نیز از آن استفاده کنید.درب ورودی این چادر به صورتی طراحی شده است که روی زمین قرار دارد و ورود و خروج به آن بدون مشکل انجام میشود.همچنین جنس پایه های این چادر از فایبرگلس بوده که بسیار مقاوم بوده و در عین حال انعطاف فوق العاده ای داشته که این ویژگی باعث شده که حمل و نقل آن  بسیار ساده باشد.

نحوه ی راه اندازی:

برای راه اندازی این چادر مسافرتی دو نفره هیچ گونه نیازی به آموزش نخواهی داشت و پس از چند بار تمرین قادر خواهی بود که به تنهایی و کمتر از 5 دقیقه آن را برای استفاده آماده کنید.اولین مرحله این است که زمین مناسب و همواری برای آن پیدا کنید که به دور از سنگ ریزه ها باشد.پس از این مرحله باید پایه های چادر را توسط میخ و طناب های موجود در کناره های آن به زمین محکم کنید.به همین سادگی راه انداری چادر به پایان رسیده و میتوانید از آن استفاده کنید.در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...