چادر مسافرتی 2 نفره سبز کینگ کمپ

KT3016-G

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره سبز کینگ کمپ یکی از سبک ترین و کمجا ترین چادر های مسافرتی دو نفره عصایی بوده که از کیفیت و طراحی مناسبی برخوردار است. این چادر سفری ساخته شده از جنس پلی استر بوده و از فریم های فایبرگلاس بهره مند می باشد. محصولی که دارای حجم و اندازه بسیار کوچکی در حالت جمع شده خود داشته که به راحتی توسط انواع کوله های پشتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. این چادر دارای رنگ بسیار مناسبی بوده که زیبایی خاصی را به این کالا بخشیده است. این محصول دارای کف ضد آب بوده که امکان استفاده در هر محلی را به مصرف کنندگان می دهد. این چادر می تواند گزینه بسیار مناسبی برای طبیعت گردی و حتی استفاده در سفر های کوهنوردی باشد. این چادر همچنین از یک درب زیپدار برخوردار بوده که از یک پشه بند بر روی خود برخوردار می باشد. علاوه بر این یک هواکش برای بدنه این محصول تعبیه شده تا عمل تهویه هوا بهتر انجام شود. این کالا دارای رنگبندی بوده و به عنوان یکی از پر فروش ترین چادر های دو نفره به بازار ایران عرضه می شود.

 نوع عصایی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 50 در 11 در 11 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 2 نفره سبز کینگ کمپ

چادر مسافرتی 2 نفره کمپینگ یکی از سبک ترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی 2 نفره شرکت کینگ کمپ بوده که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این محصول از مناسب ترین گزینه های استفاده در مسافرت های مختلف از جمله سفر های کوهستانی بوده که از بدنه ای ضد آب برخوردار می باشد. محصولی که دارای حجم و وزن بسیار مناسبی بوده و امکان حمل به وسیله هر نوع وسیله نقلیه و یا کوله پشتی وجود خواهد داشت. برای آشنایی با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت چادر

طراحی و ساخت بدنه این چادر بسیار کمجا بوده و از حالت مربعی بهره می برد. این چادر از روش راه اندازی عصایی برخوردار بوده و دارای فریم های مجزا می باشد. این چادر دارای یک درب بزرگ بوده که از یک پوشش توری زیپدار نیز برای تهویه بهتر هوا و جلوگیری از ورود حشرات موزی برخوردار می باشد. این محصول دارای یک جیب داخلی متصل به بدنه بوده که برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی استفاده می شود. چادر 2 نفره کینگ کمپ دارای یک ساک حمل بوده که امکان حمل آسوده این کالا را از حجم و اندازه کمی فراهم خواهد کرد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این کالا از نوع پلی استر سبک بوده که در برابر بارش عادی باران مقاوم خواهد بود. این چادر در دو رنگ تولید شده و بدنه آن از انعطاف بالایی برخوردار می باشد. انعطاف بالایی که می تواند باعث جمع کردن این کالا در حجم و اندازه بسیار کوچکتری شود. البته جنس کف این کالا کاملا ضد آب بوده و در صورت استفاده در سطوح مرطوب به داخل بدنه نفوذ نخواهد کرد. از این چادر به دلیل داشتن کیفیت خوب جنس بدنه می توان در سفر های کوهستانی نیز استفاده کرد. جنس فریم یا پایه های همراه این کالا نیز فایبرگلاس بوده که از وزن کمی برخوردار می باشند و به راحتی در ساک حمل خود جمع می شود. این فریم ها در برابر شرایط جوی مختلف به خوبی از مقاومت بالایی برخوردار خواهند بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد و سایز حالت راه اندازی شده چادر 2 نفره کینگ کمپ برابر (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 150 سانتی متر ، ارتفاع: 120 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت دو نفر حتی به صورت درازکش خوهد بود. ابعادی که به راحتی قابلیت جای دادن تا سه نفر را نیز در خود خواهد داشت. ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی سقف می باشد. این کالا در حالت جمع شده ابعادی معادل 50 در 11 در 11 سانتی متر داشته که امکان جای دادن در داخل کوله های پشتی نیز فراهم خواهد بود. وزن بسته بندی آن 1.8 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب و سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی چادر

برای راه اندازی چادر باید از فریم های جداگانه ای که در کنار بدنه اصلی قرار گرفته برای نصب استفاده نمود. برای این کار باید تک تک فریم ها در داخل دریچه های تعبیه شده روی بدنه قرار گرفته تا زمانی که چادر شکل کامل را به خود بگیرد. در انتها باید نوک هر فریم به گوشه های چادر وصل شده تا از حرکت اضافی دور بماند. برای اینکه این چادر در شرایط جوی نا مطلوب از استحکام کافی برخوردار باشد میتوان از میخ و طناب مخصوص نیز استفاده کرد. برای جمع کردن چادر نیز می بایست عکس عمل راه اندازی را انجام داده و در نهایت در ساک حمل خود قرار داد.

جمع بدی

چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ یکی از سبک ترین و کمجا ترین چادر های مسافرتی دو نفره برای استفاده در سفر های مختلف کمپینگ بوده که از قیمتی بسیار مقرون به صرفه نیز برخوردار می باشد. این کالا دارای کیفیت بدنه مناسبی بوده که می تواند در سفر های مختلف طبیعت گردی و کمپینگ مورد استفاده قرار گیرد. این کالا توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...