چادر مسافرتی 2 نفره سبک فرینو

FERRINO ATOM 2 TENT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره سبک فرینو از چادر های با کیفیت این شرکت بوده که به خاطر داشتن جنسی فوق العاده در دسته مقاوم ترین محصولات قرار گرفته است. این محصول امکانات کاملی را برای استراحت فرد فراهم کرده است. پوشش بیرونی این محصول ساخته شده از جنس نایلون مقاوم بوده که روی ان نیز یک لایه پلی اورتان می باشد که تا 3000 میلی متر اب را می تواند تحمل کند و از ورود ان به داخل به طور کامل جلوگیری کند. پوشش داخلی این محصول نیز از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم است. این محصول به صورت کامل ضد اب می باشد. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به داشتن دو ورودی با پشه بند ان اشاره کرد که از ورود حشرات مضر به داخل چادر نیز جلوگیری می کنند. هم چنین این محصول دارای سیستم تهویه Air camera می باشد که باعث شده تا به خوبی هوا در ان جریان پیدا کند. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم می توان به سادگی ان را حمل و جا به جا کرد. در کنار این محصول کیسه حمل و کیت تعمیرات نیز قرار دارد. این محصول را می توانید از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 213 سانتی متر
 عرض 279 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه نایلون مقاوم
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای ساک حمل
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

 

چادر مسافرتی 2 نفره سبک فرینو

چادر مسافرتی 2 نفره سبک فرینو یک محصول فوق العاده زیبا و مقاوم بوده که وزن بسیار کمی دارد. این محصول را می توانید به سادگی با خود حمل و نقل کرده و در مکان مناسب اقدام به نصب این محصول کنید. در ادامه این محصول قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی و ارگونومی ساخت فوق العاده زیبا و شکیل می باشد. این چادر به صورت هلالی طراحی شده که این نوع ساخت باعث شده تا این چادر چشم نواز تر به نظر بیاید. در همین ارتباط باید عنوان کرد که رنگ اصلی بدنه این محصول به صورت یکدست قرمز می باشد که باعث از فواصل دور به سادگی می توانید ان را مشاهده کرده و چادر را گم نکنید. هم چنین قسمت های داخلی وو لبه پایینی این محصول هم به صورت خاکستری رنگ طراحی و تولید شده است که باعث شده تا این محصول از حالت یکدستی و سادگی خارج شود. بر روی لبه پایینی و جلویی این محصول نیز نام سازنده این کالا و لوگو ان حک شده است که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید به این محصول اطمینان کنید. هم چنین درب اصلی این محصول در جلوی ان قرار گرفته است که از وسط به دو طرف جمع شده و به راحتی می توان به داخل ان عبور و مرور نمود. هم چنین طناب های نصب این محصول هم در کناره های ان قرار گرفته است.

جنس بدنه

در ابتدا در رابطه با جنس بدنه این محصول باید عنوان نمود که رویه اصلی این چادر ساخته شده از نوع نایلون مقاوم بوده که فوق العاده مستحکم و قوی تهیه و تولید شده است. هم چنین پایه های این محصول به صورت فوق العاده قوی و از نوع الومینیومی ساخته شده اند که انعطاف پذیری قابل قبولی هم دارند. هم چنین این محصول به صورت ضد اب بوده که از بارش باران و نفوذ ان به داخل چادر جلوگیری می کند.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که این چادر تنها 2 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را حمل و نقل کرده و در مکان مناسب از ان استفاده کنید. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و به صورت درازکش می توانند در داخل ان به استراحت بپردازند. علاوه بر این ها طول این محصول 213 سانتی متر و عرض ان نیز 279 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 102 سانتی متر است. تمام این موارد طبق استاندارد های جهانی تولید شده اند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای نصب این چادر در وهله اول باید تمام تجهعیزات مورد نیاز برای نصب این چادر را که در داخل بسته بندی ان قرار دارد بر روی زمین قرار داده و سپس اقدام به نصب ان کنید. برای این کار باید به این نکته اشاره کرد که در ابتدا بدنه اصلی و پایه های این محصول را از داخل بدنه اصلی چادر عبور دهید. سپس پارچه اصلی را اقدام به سر پا کردن کرده و پایه ها و ستون های اصلی چادر را هم بنا کنید. در انتها نیز باید میخ ها و طناب های نصب این محصول هم نصب کرده تا این چادر به صورت مقاوم بر پا شود. هم چنین برای مراقبت بیشتر از این محصول در هنگام نصب با ملایمت با قطعات این محصول برخورد کنید. هم چنین از فرو کردن اشیا نوک تیز و همین طور وسایل مشتعل زا به داخل این چادر خودداری نمایید. با رعایت این نکات تا سالیان سال می توانید از این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره سبک فرینو یک محصول فوق العاده زیبا می باشد که ساخت شرکت فرینو بوده و مناسب سفرهای مختلف می باشد. هم چنین این محصول دارای ساک حمل می باشد که جا به جایی ان فوق العاده اسان است. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...