چادر مسافرتی 2 نفره سرمه ای برند کچوا

QUECHUA 2 SECONDS TENT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره سرمه ای برند کچوا یکی از با کیفیت ترین چادر های تولیدی در سال جاری می باشد که علاوه بر استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، در برابر بادهای تند نیز کیفیت بسیار قابل قبولی را نیز از خود نشان داده است و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای شما عزیزان در شرایط مختلف جوی به حساب بیاید . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که یکی از ویژگی های مهم آن مقاومت در برابر اشعه ی نور خورشید نیز می باشد و از همین رو می توانید از این محصول در کویر نیز استفاده کنید و روز زیبایی را برای خود و خانواده فراهم نمایید . پایه های این محصول از فایبرگلاس می باشد که استحکام مثال زدنی ا از خود نشان داده است . همچنین سقف این چادر مسافرتی به صورت دو لایه تعبیه شده است تا خیال شما را از بابت نفوذ آب به داخل این چادر به طور کلی راحت نماید .  چادر مسافرتی 2 نفره سرمه ای برند کچوا با برترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 98 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کچوا
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای ساک حمل
 وزن : 2.9 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، کیت تعمیرات

چادر مسافرتی 2 نفره سرمه ای برند کچوا از سری چادر های مسافرتی جدید شرکت کچوا می باشد که پیش تر روانه ی بازار های جهانی شد و توانست در همان ابتدا محبوبیت زیادی را کسب کند و علاقه مندان زیادی را به سوی خود بکشاند . این چادر مسافرتی با طراحی و آرگونومی ساخت بسیار مدرنش قابلیت های زیادی را به استفاده کننده می دهد و محیطی ایمن را برایشان رقم میزند . این چادر مسافرتی بسیار مقاوم بوده و از آن در کمپینگ های مسافرتی و نیز در سفر های دشوار مانند کوهنوردی استفاده می شود چرا که بسیار سازگار می باشد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در انتخاب صحیح چادر مسافرتی های کمپینگی راهنمایی کنیم تا شما عزیزان با با اطلاعات کاملتر از این محصول ، خرید چادر مسافرتی محبوبتان را انجام دهید . پس در ادامه برای کسب اطلاع بیشتر از این محصول همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

این چادر مسافرتی با طراحی خاصی که بر روی آن پیاده شده است باعث شده این محصول از سری محصول های بسیار ایمن در شرایط سخت آب و هوایی بشود . وجود سقف کوتاه و شیب دار آن می تواند به خوبی شدت جریان باد را از خود عبور دهد و نگذارد فشار زیاد باد روی تعادل آن اثر بگذارد و بتواند آنرا تکان دهد . یک درب در قسمت جلویی آن طراحی شده است که ورود و خروج افراد به داخل چادر را میسر می کند . این درب به خوبی آب بندی شده است و با بسته شدن آن به خوبی از ورود مایعات مانند باران یا برف به داخل جلوگیری می کند و می تواند بستری گرم را در شرایط سرد آب و هوایی برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. پایه های قدرت مند و مستحکم آن هنگام باز شدن می توانند به خوبی تعادل چادر را حفظ کنند و امنیت کامل چادر را تضمین کنند. این چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک را اندازی می شود و با توجه به سازه ی فنری آن سریع می توان آنرا راه اندازی کرد. وجود طناب هایی که در چادر مسافرتی کار گذاشته شذه است این امکان را به شما می دهد که با بستن آن به زمین مقاومت بیشتری را به چادر بدهید و اجازه ندهید حتی باد های بسیار پر سرعت نیز چادر را جابجا کند . 

جنس بدنه

یکی از مهم ترین نکاتی که همواره باید هنگام خرید چادر های مسافرتی به خصوص چادر های مسافرتی کمپینگی باید به آن توجه داشت جنس بدنه و جنس پایه های چادر می باشد . چرا که باید در برابر شرایط نامساعد جوی چه در سرما و باران ، چه در گرما و بیابان ، قابلیت های خاصی داشته باشد و بتواند ایمنی افراد را به خوبی تضمین کند . جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از پلی استر ضخیم ساخته شده است . پلی استر از سری مواد مقاوم در برابر انواع شرایط بد آب و هوایی و نیز حرارت های بالا می باشد که به دلیل ضد اب بودنش ، بسیار مناسب برای بهره بردن در ساخت چادر مسافرتی شده است . اغلب تولید کنندگان چادر های مسافرتی از این جنس در تولیدات خود بهره می برند تا رضایت مشریان را جلب کنند . جنس پایه های این چادر از فایبرگلاس می باشد که لازم به ذکز است که فایبرگلاس از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد که علاوه بر این ویژگی ، بسیار سبک است و کار حمل و نقل را بسیار راحت تر کرده است .

ابعاد و وزن 

ابعاد این محصول (طول : 210 سانتی متر ، عرض : 120 سانتی متر و ارتفاع : 98 سانتی متر) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرارگیری افراد ، تولید شده است . این ابعاد به راحتی می تواند دو فرد بالغ را به صورت دراز کش نیز درون خود جای دهد . با این تفاسیر می توانیم به ابعاد بزرگ و استاندارد آن پی ببریم .  ارتفاع 98 سانتی متری این چادر علاوه بر این که اجازه ی نشستن راحت را بدون برخورد سر با سقف می دهد ، با ارتفاع کمی که به نسبت دیگر چادر های مافرتی کمپینگی دارد می تواند به خوبی در برابر فشار های باد مقاومت کند و جریان هوا به عبور دهد . وزن کلی این محصول 2.9 کیلوگرم می باشد که با بسته بندی های کوچک و شیک آن و نیز وجود ساک حمل ، کار جابجایی و حمل آنرا به راحتی میسر کرده است و می توان آنرا با خود حتی در کوهنوردی نیز به همراه داشت و از وجود آن بهره کافی را برد.

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی به دلیل اتوماتیک بودن آن بسیار راحت است . برای این کار ابتدا چادر را از داخل ساک خارج کنید و لایه هایش را از هم جدا کنید تا به صورت اتوماتیک راه اندازی شود . بهتر است هنگام باز کردن محصول مجل قرار گیری چادر را مشخص کنید و محل را از هرگونه کثیفی و اجسام تیز و برنده به دور کنید تا به چادر آسیبی وارد نشود . بنابراین باید در حفظ چادر مسافرتی خود کوشا باشید . از نزدیک کردن وسایل گرمایشی به بدنه ی چادر نیز خودداری کنید.

جمع بندی

با توجه به صحبت هایی که در مطالب بالا گفته شد به محبوبیت و ویژگی های منحصر به فرد این چادر پی می بریم . ابعاد بزرگ این چادر می تواند به خوبی دو نفر را درون خود جای دهد و شرایط ایده آلی را برای افراد فراهم کند . طراحی منحصر به فرد آن و بدنه ی ضد آب و درب های آب بندی شده ی این محصول این قابلیت را به چادر داده است که در برابر شرایط بد آب و هوایی کارایی لازم را داشته باشد . بدنه ی پلی استر آن و نیز پایه های فایبر گلاس ، خبر از مقاوم بودن این چادر مسافرتی دو نفره می دهد . ویژگی های ممتاز این محصول باعث شده است که شرکت intex ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی چادر های مسافرتی ، چادر مسافرتی 2 نفره سرمه ای برند کچوا را در لیست محصولات خود اضافه کند تا شما عزیزان این محصول را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...