چادر مسافرتی 2 نفره شنگيوآن دو رنگ

SY-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره شنگيوآن دو رنگ یک محصول زیبا تشکیل شده از دو مدل آبی ، سبز و قرمز ، ابی می باشد. جنس بدنه این محصول از نوع پلی استر بوده و پایه های ان نیز از نوع فایبر گلاس می باشد که مقاومت بالایی دارند. از این چادر مسافرتی می توانید برای کوه نوردی ، طبیعت گردی و کمپینگ استفاده کرده و به راحتی به استراحت بپردازید. این چادر ضد اب بوده به گونه ای که می توان از ان در شرایط بارانی نیز استفاده کرده و نگران ورود اب به داخل چادر نباشید. هم چنین این محصول دوپوش بوده که باعث می شود تا در مواقع سرما دمای داخل بیشتر شده و گرم تر شود. هم چنین در مواقعی که هوا گرم است می توانید با باز کردن یکی از پوش های این محصول هوای داخل را خنک تر کنید. این محصول دارای یک عدد درب و پنجره بوده که هر دو دارای پشه بند می باشد و با باز کردن ان علاوه بر جریان پیدا کردن هوا در داخل چادر ، نگران ورود حشرات به داخل نیز نمی باشید. به دلیل سبک بودن این محصول نیز می توانید به راحتی ان را حمل و جا به جا کنید. برای خرید این چادر زیبا می توانید اکنون از سایت فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

نوع مسافرتی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 54 در 10 در 10 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 2 نفره شنگيوآن دو رنگ

چادر مسافرتی 2 نفره شنگيوآن دو رنگ یکی دیگر از محصولات جدیدی است که با کیفیت بالا و ساختاری شکیل تولید و روانه بازار شذه است. این محصول به گونه ای طراحی شده که بدنه ان به صورت ضد اب بوده و از ورود اب باران به داخل چادر تا حدود زیادی جلوگیری می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نقد و بررسی کامل این محصول شما را در خریدی مظمئن یاری کنیم.......

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی و ارگونومی این محصول به گونه ای است که از چهار ضلع هم اندازه تشکیل شده است. این محصول تقریبا مربعی شکل می باشد که قسمت های بالایی ان هم دارای لبه های گرد است که به سمت داخل سوق داده شده است.در قسمت بالایی این محصول و در درب جلوی این کالا قسمتی وجود دارد که از ان به عنوان هوا کش این چادر یاد می شود که باعث شده تا جریان هوا در داخل چادر به خوبی برقرار شود. هم چنین دو طرف از این محصول به صورت یکدست قرمز رنگ بوده و دو طرف دیگر ان هم دارای رنگ یکدست ابی می باشد. در کنار این موارد باید به درب ورود این کالا هم اشاره نمود که در جلوی این چادر تعبیه شده و از وسط به سمت دو طرف باز خواهد شد که می توانید با کش ان را محکم بسته و نگه دارید. علاوه بر این ها این کالا دارای پشه بند هم می باشد که باعث شده تا در فصول گرم سال از ورود حشرات به داخل این چادر جلوگیری شود.

جنس بدنه

یکی از خصوصیات خوب این کالا جنس بدنه مقاوم ان است که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به ان اطمینان کنید. در همین خصوص باید گفت که پایه های این محصول همگی از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند که فوق العاده انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین بدنه و رویه اصلی این کالا هم از نوع پارچه شمعی پلی استر طراحی گردیده که بسیار با کیفیت است.

ابعاد و وزن

این چادر سفری دارای طول 200 سانتی متر ، عرض 150 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر می باشد. هم چنین ظرفیت این چادر مناسب برای استفاده دو نفر بوده که به سادگی در داخل ان می توانند استراحت کنند. علاوه بر این ها این محصول تنها 1.8 کیلو گرم وزن دارد که حمل و نقل ان هم بسیار ساده و اسان می باشد. این چادر هم چنین در بسته بندی با ابعاد 54 در 10 در 10 سانتی متر میز تولید گردیده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت فنری طراخی گردیده است که نصب ان به سادگی و در عرض چند دقیقه انجام می شود. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما پس از خارج کردن این چادر از داخل بسته بندی باید ان را بر روی زمین قرار داده و سپس تجهیزات ان را هم خارج کنید. سپس فنر ها و پایه های موجود در داخل این محصول را به راحتی از داخل محفظه های دوخته شده بر روی این محصول رد کرده و به صورت محکم ان ها را ببندید. در انتها نیز این چادر را سرپا کرده و بر روی زمین قرار دهید. هم چنین در کنار این محصول طناب و میخ های نصب هم قرار دارد که می توانید برای استقامت این محصول می توانید ان ها را هم نصب کنید. هم چنین برای مراقبت از این کالا شما باید مراقبت پایه های این محصول باشید تا اسیب نبیند. هم چنین بهتر است وسایل نوک تیز را هم از کنار این کالا دورکنید تا بتوانید با خیال راحت سالیان سال بدون افت کیفیت از این کالا استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره شنگيوآن دو رنگ محصولی فوق العاده زیبا در دو رنگ مختلف می باشد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و می توانید از ان در تمام فصول سال با خیال راحت استفاده نمایید. این کالا به صورت ضد اب طراحی شده و بدنه ای فوق العاده مقاوم را دارا می باشد. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...