چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو

Ferrino Maverick 2P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت فرینو می باشد که به محض ورود به بازار طرفداران بسیاری پیدا کرد. این چادر مسافرتی به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته تا به یکی از پر فروش ترین چادر ها این شرکت تبدیل شود و با توجه به کیفیت خوبی که دارد رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند .

این محصول دارای بدنه ای از جنس پلی استر بوده که با روکش پلی اورتان پوشانده شده است. این روکش باعث ضد آب و ضد اشعه شدن چادر شده است و شما می توانید در هر فصلی و در هر شرایط آب و هوایی با خیال راحت درون چادر خود نشسته و از طبیعت اطرافتان لذت ببرید. یکی از نکات ریزی که می توان در طراحی این چادر به آن اشاره نمود قسمت سقف آن است. سقف این چادر به گونه ای طراحی شده است که اجازه ماندن و جمع شدن آب بر روی سقف را نمی دهد و به وسیله شیبی که دارد آب را به قسمت پایینی چادر میریزد.

همچنین قسمت کف آن نیز به صورت ضد آب می باشد که به هیچ عنوان اجازه نفوذ رطوبت را به داخل چادر نمی دهد. ستون های آن نیز از جنس آلومینیوم بوده که استحکام بسیار خوبی در برابر باد دارد و به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی شود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو یک محصول زیبا و منحصر به فرد می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این محصول به صورت ضد اب طراحی شده که این عامل خود مهم ترین خصوصیت این چادر مسافرتی است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ظرفیت چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو

از دیگر موارد مهم در انتخاب یک محصول که با توجه به قد و وزن فرد و همین طور نفراتی که قصد دارند از ان استفاده کنند باید اقدام به خرید یک محصول نمود ، ابعاد و وزن آن است . در همین ارتباط باید عنوان کرد که طول این چادر 210 سانتی متر و عرض ان نیز 175 سانتی متر است . علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 100 سانتی متر می باشد .

این عوامل باعث شده تا به سادگی بتوانید در داخل چادر عبور و مرور کنید . در کنار این موارد باید به ظرفیت این چادر هم اشاره کرد که به صورت هم زمان دو نفر می توانند از آن استفاده کنند. هم چنین وزن این چادر مسافرتی هم تنها 2.5 کیلو گرم می باشد که این عامل باعث شده تا بتوانید به سادگی آن را حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو

این محصول را به سادگی و در عرض چند دقیقه می توانید راه اندازی و نصب کنید. در ابتدا کافی است که این چادر را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید . سپس به سادگی این چادر را باز کرده به گونه ای که بتوانید به طور کامل از ان استفاده کنید . سپس اقدام به نصب ستون ها و طناب های این چادر کنید . پس از آن نیز به سادگی می توانید از این محصول استفاده کرده و به استراحت بپردازید.

مراقبت و نگهداری از چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو

علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول باید به این نکته اشاره کرد که از ضربه زدن و فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول جدا خودداری کنید چون با این کار احتمال سوراخ شدن و یا پاره شدن این چادر وجود دارد . همچنین در هنگام نصب این چادر باید با ملایمت با ستون ها و طناب های نصب این محصول برخورد کنید تا با اسیب جدی مواجه نشوند . با رعایت این نکات می توانید سالیان سال بدون افت کیفیت و یا آسیب دیدن از این چادر مسافرتی استفاده کنید .

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو محصولی فوق العاده می باشد که در برابر باران مقاوم بوده و به صورت ضد اب و همین طور ضد اشعه طراحی و تولید گردیده است . همچنین این چادر دارای جیب داخلی می باشد که می توانید وسایل خود را در داخل ان قرار دهید . همچنین لایه زیرین این محصول از نایلون با قابلیت تهویه ساخته شده که فوق العاده با کیفیت است . این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس ستون آلومینیوم
 آفتاب گیر   -
 پشه بند   -
 پنجره   -
 تعداد پنجره   -
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
دارای جیب داخلی
 ضد آب
ضد اشعه
مقاوم در برابر باران
جنس لایه زیرین از نایلون با قابلیت تهویه
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو از مدل های پر فروش در دنیا می باشد که با توجه به اینکه توسط شرکت فرینو تولید شده است می توان آن را به عنوان یک چادر مسافرتی اورجینال به شمار آورد . این چادر مسافرتی کاملا ضد آب بوده و یکی از بهترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی برای کوهنوردی و کمپ ها می باید که برای استفاده دو نفره طراحی شده است ، تولیدات چادر های مسافرتی بسیار متنوع است که بایستی به موارد مهمی همچون ضد آب بودن ، طراحی بدنه ، طراحی سازه ، جنس بدنه و فریم توجه داشته باشید .

راهنمای خرید چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی با توجه به اینکه در چه شرایطی قابل استفاده می باشند ، تفاوت دارند ، به همین دلیل نیز بایستی توجه داشته باشید که آیا قصد استفاده از چادر مسافرتی را در آب و هوای معتدل دارید یا شرایط کوهستانی و یا ساحلی . اگر قصد استفاده از چادر مسافرتی در کوهنوردی و مناطق کوهستانی دارید ، بایستی مدل های کوچک و سبک تر را انتخاب کنید که چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو دارای ویژگی های بسیار خوبی از این بابت بوده و وزن بسیار سبکی دارد .

انتخاب و خرید از یک برند معتبر نیز می تواند برای کسانی که قصد دارند چادرهای حرفه ای داشته باشند نیز بسیار مهم است . شرکت فرینو به همراه شرکت های دیگر همچون هاسکی ، کینگ کمپ و بست وی از بهترین تولید کنندگان چادر های حرفه ای هستند که بسیار مقاوم در برابر طوفان هستند که می توانید از این برند ها انتخاب کنید و با اطمینان از آن ها استفاده کنید .

طراحی چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو

نوع طراحی و ساخت این محصول به گونه ای است که آن را کاملا منحصر به فرد کرده است . در ابتدا باید عنوان کرد که در جلوی این محصول درب ورود ان قرار گرفته است که به صورت هلالی و بزرگ طراحی شده و فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد. ستون ها و طناب های قرار گرفته شده بر روی این محصول به گونه ای بر روی چادر نقش بسته اند که به زیبایی های این محصول هم افزوده است .

علاوه بر این ها بخش پایینی این محصول هم به صورت یک نوار مشکی رنگ طراحی و تولید شده که با توجه به رنگ اصلی چادر یعنی نارنجی فوق العاده زیبا و چشم نواز گردیده است به گونه ای که این چادر را از فواصل دور هم به سادگی می توان رویت نمود. علاوه بر این ها درب ورود این محصول به کناره ها باز می شود . تمام این موارد نشان از کیفیت و طراحی بی نظیر این محصول دارد که باعث شده تا این محصول در دسته چادر های مسافرتی پر فروش قرار گیرد.

جنس بدنه چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو

به جرات می توان گفت مهم ترین عامل در خرید یک محصول جنس بدنه آن است . جنس باید به گونه ای باشد که بتوان به چادر اطمینان نمود و با خیال راحت محصول را خریداری کرد . در ارتباط با این چادر هم باید عنوان نمود که بدنه این محصول ساخته شده از نوع پلی استر با روکش پلی اورتان میباشد که علاوه بر داشتن ضخامت و مقاومت قابل قبول ، به گونه ای طراحی شده که از ورود آب باران به داخل چادر جلوگیری کرده و کاملا ضد اب طراحی شده است . این طراحی در واقع طراحی دوپوش است که شما می توانید از روکش دوم برای ضخیم تر شدن بدنه استفاده کنید تا در برابر باد و همچنین رطوبت مقاوم تر شود .

همچنین ستون های این محصول هم از نوع آلومینیومی ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد و در عین حال از انعطاف پذیری بالایی هم برخوردار است . آلومینیوم از آن دسته از فلز هایی است که وزن بسیار سبک تری نسبت به آهن و ... دارد به همین دلیل نیز از آن برای تولید چادر مسافرتی استفاده می شود تا وزن چادر افزایش زیادی نداشته باشد ، به همین دلیل است که چادر مسافرتی 2 نفره ضد آب فرینو تنها 2.5 کیلوگرم وزن دارد . برای کسب اطلاع از قیمت چادر مسافرتی و همچنین پاسخگویی به سوالات و راهنمایی بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...