چادر مسافرتی 2 نفره عصایی کینگ کمپ

KT3016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی کینگ کمپ از مناسب ترین چادر های سفری برای انواع سفر های معمولی با قابلیت راه اندازی عصایی توسط فریم هایی از جنس فایبرگلاس. محصولی که بدنه ای از جنس پلی استر داشته و از قابلیت مقاوم بودن در برابر آب باران برخوردار می باشد. بدنه ای منعطف با کیفیت قابل قبول که امکان استفاده در هر مکانی را به مصرف کننده می دهد. این چادر دارای یک درب بزرگ بوده و از هواکش و همچنین پشه بند برای جلوگیری از ورود حشرات موزی و همچنین تهویه مناسب هوای داخل چادر بهره می برد. محصولی با قیمت مقرون به صرفه که می تواند گزینه مناسبی برای سفر های کوتاه مدت خانوادگی نیز باشد. این کالا دارای ساک حمل مخصوص خود بوده که از طریق آن می توانید چادر مربوطه را به راحتی در هر مکانی جای داده و حمل کنید. البته وزن این کالا نیز بسیار مناسب بوده به همین دلیل به راحتی می توان آن را جا به جا کرد.

 نوع عصایی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 50 در 11 در 11 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت کینگ کمپ را می توان یکی از بزرگترین تولید کننده های چادر های مسافرتی دانست . محصولات این شرکت دارای کیفیت های مناسبی بوده و می توان از آن برای تمام شرایط جوی استفاده نمود و مشکلی برای بدنه پیش نخواهد آمد . در ادامه به بررسی این محصول و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

این چادر مسافرتی کینگ کمپ دارای طراحی خاصی بوده و طراحی همیشگی خود را در این محصول نیز حفظ کرده است . در قسمت جلویی این محصول درب ورودی بزرگی تعبیه شده است که به کمک آن می توانید به راحتی در داخل چادر رفت و آمد کنید . همچنین این درب ورودی دارای یک توری جداگانه برای جلوگیری از ورود حشرات و همچنین گرد و خاک تعبیه شده است که می توان به کمک آن استراحت لذت بخشی را در داخل چادر تجربه نمود . سقف شیبدار این محصول نیز سبب این می شود تا در روز های بارانی مشکلی برای چادر پیش نیاید و آب از روی چادر به سمت زمین سرازیر شود . پایه های این چادر نیز به صورت عصایی تهیه شده اند و می توان به راحتی و در مدت زمان کمی چادر را برپا نمود و از آن استفاده کرد . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از پلی استر تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر آب و همچنین ضربه دارد . به کمک روکش پلی استری تعبیه شده برای چادر ، محصول خاصیت ضد آبی کامل را به خود گرفته است و می توانید به راحتی و در هر شرایط جوی از آن استفاده نمود . پایه های فایبرگلاس این محصول نیز مقاومت بالایی در برابر تغییر شکل و باد شدید داشته و می توانید از آن در فضاهای سردسیر و یا کویری نیز استفاده کنید و مشکلی برای چادر پیش نخواهد آمد و تعادل چادر نیز برهم نخواهد خورد . از ویژگی های این محصول می توان به همراه داشتن کف ضد آب اشاره نمود که به کمک آن می توانید از چادر در زمین های خیس نیز استفاده کنید و آب به داخل چادر نفوذ نخواهد کرد . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی 2 نفره عصایی دارای 205 سانتی متر طول ، 150 سانتی متر عرض و 120 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد مناسبی برای یک چادر مسافرتی 2 نفره می باشد و می توانید از این چادر مسافرتی در فضاهای کوچک استفاده کنید و با مشکل کمبود فضا مواجه نخواهید شد . ظرفیت این چادر مسافرتی توسط شرکت 2 نفر اعلام شده است . البته در بررسی های انجام شده توسط متخصصان شرکت ، این ظرفیت بیش از این بود و تا 4 نفر توانستند به راحتی از این چادر استفاده کنند . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول در مدت زمان کمی انجام خواهد شد و می توانید در زمان کمتر از 2 دقیقه این کار را انجام دهید . این چادر به صورت عصایی عرضه شده است و راه اندازی آن کمی دشوار تر از چادر های اتوماتیک و فنری می باشد . اما با چندین بار برپا کردن چادر ، این کار برای شما ساده تر خواهد شد و می توانید در مدت زمان کمی این کار را انجام دهید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه آن جلوگیری کنید . همچنین می بایست در هنگام استفاده از شکسته شدن پایه ها جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل برای محصول می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره کینگ کمپ محصولی متفاوت و جدید از این شرکت می باشد که مناسب برای استفاده های طولانی مدت در فضاهای مرطوب و یا کویرگردی می باشد . همچنین بدنه این محصول دارای استحکام بالایی بوده و می توان به راحتی و در هر شرایطی استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...