چادر مسافرتی 2 نفره فرینو

Ferrino ARDECHE 2 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره فرینو یک محصول فوق العاده زیبا و شکیل می باشد که قابلیت های فراوانی دارد و به خاطر کیفیت بالای ساخت و طراحی فوق العاده اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این چادر مناسب برای کمپینگ ، کوه نوردی و اطراق در جنگل معمولا مورد استفاده قرار می گیرد. این چادر ساخته شده از جنس پلی استر بوده و مجهز به سیستم پارچه ای تنفسی است و به گونه ای طراحی شده که کاملا ضد اب بوده و از ورود اب به داخل چادر جلوگیری می کند. این محصول هم چنین پایه هایی از جنس فایبرگلاس دارد که انعطاف بالایی داشته و بسیار مقاوم اند. یکی از خصوصیات خوب این محصول داشتن سیستم تهویه Air Camera می باشد که باعث به جریان اقتادن کامل هوا در داخل چادر می شود. این محصول هم چنین دارای کیسه حمل بوده و به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. هم چنین این محصول دارای حلقه بوده که می توان از ان جهت اویزان کردن چراغ و یا دیگر وسایل استفاده کرد. علاوه بر این ها این محصول کیت تعمیرات نیز به همراه خود دارد که باعث می شود در مواقعی که چادر به هر دلیلی اسیب می بیند بتوانید از ان استفاده کرده و ان را ترمیم کنید. اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 235 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبر گلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای ساک حمل
 وزن : 3 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

چادر مسافرتی 2 نفره فرینو

چادر مسافرتی 2 نفره فرینو یک محصول ساده و شکیل می باشد که در عین سادگی امکانات زیادی دارد. این چادر وزن بسیار کمی داشته و جمل و نقل ان بسیار راحت انجام می گیرد. هم چنین این چادر دارای کیت تعمیرات هم می باشد که در صورت اسیب دیدن به سادگی می توانید ان را ترمیم نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را بازگو کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

ظاهر این چادر به صورت برامده می باشد که تقریبا ظاهری هلالی شکل و نیم دایره ای دارد. لبه های پایینی این چادر به گونه ای طراحی شده اند که به سادگی بر روی زمین قرار می گیرند و با مقداری زاویه از سطح زمین قرار گرفته اند. علاوه بر این ها درب ورود این محصول در جلوی ان تعبیه شده است که به صورت کج قرار گرفته و به سادگی می توانید ان را به کناره ها باز کنید و از بغل با گره زدن ان را به صورت باز نگه دارید. بر روی درب این محصول نام تجاری سازنده این چادر مسافرتی و لو گو ان با رنگ زرد کشیده شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. هم چنین رنگ کل بدنه این چادر مسافرتی به صورت یکدست سبز زیتونی می باشد که بسیار زیباست. هم چنین رنگ زمینه و کف این چادر هم به صورت یکدست مشکی رنگ می باشد. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول بی نظیر را از نظر نوع طراحی شاهد باشیم.

جنس بدنه

از موارد مهمی که همیشه مصرف کنندگان به ان توجه ویژه ای دارند جنس بدنه یک محصول است. در چادر های مسافرتی باید جنس بدنه به گونه ای باشد که به سادگی اسیب نبیند و مقاومت قابل قبولی داشته باشد. در ارتباط با این محصول هم باید عنوان کرد که رویه این چادر از نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید گردیده است. هم چنین پایه های این محصول هم از نوع فایبر گلاس طراحی و تولید گشته است که بسیار مقاوم اند. این محصول به صورت کاملا ضد اب طراحی شده است که از نکات مثبت این کالا به شمار می رود.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که در ارتباط با این محصول باید به ان پرداخت ابعاد و وزن این محصول است. این کالا دارای طول 250 سانتی متر و عرض 235 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 105 سانتی متر می باشد. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده دو نفر بوده و به دلیل داشتن وزن 3 کیلو گرمی به سادگی می توان ان را حمل و جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول را به سادگی می توانید در عرض چند دقیقه به صورت کامل نصب و راه اندازی نمایید. در ابتدا کافی است تمام ابزار های موجود در بسته بندی این چادر را از داخل بسته بندی خارج نمایید. سپس با استفاده از پایه ها و طناب ها به سادگی اقدام به متصل کردن این چادر به زمین کرده و ان را محکم نمایید. این کار در عرض چند دقیقه انجام می گیرد. برای مراقبت از این کالا هم باید اشیا نوک تیز را از کنار بدنه این چادر دور کنید تا سوراخ نگردد. هم چنین از ضربه زدن به بدنه این کالا خودداری نموده و به پایه های این محصول هم فشار نیاورید. با رعایت این نکات سالیان سال می توانید از این محصول با کیفیت فوق العاده استفاده نمایید. نکته مهم این است که در کنار این محصول کیت تعمیرات هم قرار گرفته است که به سادگی در صورت اسیب دیدن می توانید ان را ترمیم نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره فرینو محصولی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر به صورت دراز کش می باشد. هم چنین از این کالا می توانید در سفر های مختلف استفاده نمایید. هم چنین این محصول دارای ساک حمل بوده که به راحتی می توانید ان را جا به جا کنید. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران خریداری نموده و ان را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...