چادر مسافرتی 2 نفره مقاوم فرینو

Ferrino EMPEROR 2 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره مقاوم فرینو از سری چادر های جذاب این شرکت بوده که دارای کیسه جمل می باشد و به سادگی می توان ان را به دلیل داشتن وزن کم حمل و جا به جا کرد. این محصول طراحی فوق العاده زیبا و رنگی چشم نواز داشته که در صورت استفاده از ان در کوهستان و یا کمپینگ های جنگلی ، از فواصل دور نیز می توانید ان را مشاهده کنید. هوا در داخل این چادر به بهترین نحو جریان پیدا می کند. این محصول دارای جیب های داخلی بوده که در هنگام استراحت وسایل کوچک خود مانند تلفن همراه یا دیگر وسایل را می توانید درون ان قرار داده و نگران گم شدن ان ها نباشید. هم چنین درب ورودی این محصول به صورت کامل باز شده و دارای پشه بند می باشد که از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند. این چادر ساخته شده از جنس پلی استر بوده که دوخت اب بندی شده ای دارد و به صورت کاملا ضد اب تولید و عرضه شده است که از ورود اب باران به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین پایه های این چادر الومینیومی و از نوع HIGH LAB می باشد که انعطاف بالایی داشته و مناسب برای استفاده دو نفر به طور هم زمان است. اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای ساک حمل
 وزن : 3.1 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

چادر مسافرتی 2 نفره مقاوم فرینو

چادر مسافرتی 2 نفره مقاوم فرینو محصولی بسیار زیبا و جذاب با رنگ شاد می باشد که توسط شرکت فرینو در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول به دلیل داشتن رنگ نارنجی از فواصل دور هم قابل رویت می باشد که از خصوصیات خوب این محصول است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و به طور کامل نقد و بررسی این چادر مسافرتی را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی و ارگونومی ساخت این محصول باید گفت که ظاهر این این چادر به صورت هلالی و نیم دایره ای شکل می باشد که از این نظر مانند اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار است. بر روی سقف این محصول طناب ها و پایه های این چادر قرار گرفته است که باعث شده تا این چادر به صورت مقاوم بر روی زمین قرار گیرد. لبه پایینی این چادر مشکی طراحی شده که در سمت راست ان و در جلوی درب ورود نام تجاری این محصول و لوگو ان با رنگ سفید و در سمت چپ این چادر نام مدل این محصول با رنگ نارنجی حک شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. بدنه اصلی این محصول هم به رنگ نارنجی ظراحی و اولید گردیده است که بسیار چشم نواز است. درب ورود این محصول هم دارای لبه های مشکی رنگ می باشد. هم چنین طناب ها و پایه های این محصول هم همگی از رنگ مشکی ساخته شده اند. تمام این موارد باعث شده تا یک چادر مسافرتی بی نظیر را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از مهم ترین دلایل انتخاب یک چادر مسافرتی توسط مشتریان ، جنس بدنه ان است. جنس بدنه یک چادر مسافرتی اگر مقاوم باشد قطعا تا سالیان سال می توان بدون افت کیفیت از ان استفاده کرد. در ارتباط با این چادر هم باید عنوان کرد که جنس بدنه ان از نوع پارچه پلی استر می باشد که فوق العاده مقاوم ومستحکم است. هم چنین پایه های این محصول هم همگی از نوع الومینیومی ساخته شده اند که در عین داشتن مقاومت بالا ، بسیار انعطاف پذیرند.

ابعاد و وزن

این چادر دارای طول 210 سانتی متر و عرض 250 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 105 سانتی متر است. هم چنین این چادر دارای ظرفیت دو نفر می باشد که به صورت هم زمان و دراز کش می توانند از ان استفاده کنند. در کنار این موارد باید به وزن خود چادر هم اشاره کرد که تنها 3.1 کیلو گرم وزن دارد و به سادگی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول باید عنوان کرد که این کار در عرض چند دقیقه انجام می گیرد. در ابتدا کافی است تمام ستون ها و پایه های این محصول را از داخل بسته بندی خارج نمایید. سپس هر یک را بر روی زمین قرار داده و اقدام به سر هم کردن ان ها کنید. پس از این کار چادر را به صورت کامل باز کرده و سر پا کنید. برای جمع اوری این محصول هم تنها کافی است که پارچه را جمع کرده و هر یک از پایه ها و طناب را به صورت جداگانه جمع اوری کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم بهتر است از ضربه زدن به ستون ها و بدنه اصلی چادر خودداری کنید. هم چنین از خم کردن بیش از اندازه ستون ها جلوگیری کنید چون این کار باعث اسیب جدی وارد شدن به این محصول می شود. با رعایت این نکات می توانید بدون افت کیفیت از این کالا استفاده نمایید. هم چنین در کنار بسته بندی این محصول کیت تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان هم استفاده کرده و مشکل را رفع کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره مقاوم فرینو محصولی فوق العاده شکیل و زیبا می باشد که ساخت شرکت فرینو بوده و دارای ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب و همین طور کیت تعمیرات می باشد. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و درب منزل در اسرع وقت ان را تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...