چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Flame

Husky 2P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Flame یکی از جدیدترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت هاسکی می باشد که به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا توجه بساری از مستریان را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ارین چادر های دو نفره این شرکت تبدیل شود. بدنه این محصول از جنس پلی استر با روکشی از پلی اورتان بوده که این روکش موجب ضد آب شدن و ضد اشعه شدن این چادر شده است ئ شما می توانید با خیال راحت در هر گونه شرایط آب هوایی از آن استفاده کنید و دیگر نگران نفوذ آب به داخل چادر نباشید. قسمت سقف این محصول به صورت کاملا شیب دار طراحی شده تا هنگامی که هوا بارانی شد آب در قسمت سقف آن جمع نشود و به وسیله شیبی که دارد آب را به قسمت پایینی چادر منتقل کند. قسمت سقف این چادر قابلیت مقاومت در برابر آب تا 1000 میلی متر و قسمت کف آن تا 6000 میلی متر را دارا می باشد. با این وجود شما می توانید بر روی زمین های مرطوب نیز چادر خود را بر پا کنید. این محصول دارای ابعادی مانند طول: 295 سانتی متر، عرض: 145 سانتی متر و ارتفاع: 110 سانتی متر می باشد. همچنین به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد، کمترین فضا را اشغال کرده و به راحتی می توان آن را با خود به سفر برد. از این محصول می توان در مسافرت ها، کمپینگ ها، کوهنوردی ها و طبیعت گردی ها استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Flame

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به دنبال خرید چادر مسافرتی های خاص می گردید پیشنهاد می کنیم چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Flame را از دست ندهید. این محصول بسیار شکیل و با ارگونومی دقیق و خاص طراحی شده است که فوق العاده چشم نواز بوده و مناسب برای استفاده تمام افراد می باشد. این مطلب را دنبال کنید تا با خصوصیات این محصول بیش از پیش اشنا شوید.........

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید راجب ارگونومی ساخت این محصول به این نکته اشاره نمود که طراحی این چادر با بسیاری از چادر های مسافرتی موجود در بازار متفاوت است. این کالا ظاهری بسیار شکیل دارد که دارای خطوط شیاردار و منحنی های بر روی بدنه است. در همین خصوص باید عنوان نمود که این محصول ساخته شده از رنگ قرمز می باشد و بر روی قسمت کناری این کالا نام تجاری ان به همراه لوگو این محصول با رنگ سفید حک شده است که با اطمینان خاطر می توانید این محصول را تشخیص دهید. قسمت سقف این محصول به صورتی طراحی شده که دارای شیب ملایمی می باشد که در صورت بارش باران در وهله اول از ماندن ان بر روی چادر جلوگیری کرده و سپس از ورود ان به داخل نیز به طور کامل جلوگیری می کند. هم چنین این محصول پایه های مشکی رنگی هم دارد که به صورت منعطف طراحی شده اند و انعطاف پذیری قابل قبولی هم دارند. هم چنین درب این محصول هم در قسمت جلویی ان و به صورت مورب طراحی شده که عبور و مرور به سادگی در داخل این چادر انجام می شود. نکته مهم این است که این محصول به صورت ضد اشعه تولید گردیده است که می توانید از ان در هر مکان و هر شرایط جوی و اب و هوایی هم استفاده نمایید. تمام این موارد نشان از کیفیت فوق العاده این محصول دارد.

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این محصول مقداری در قسمت طراحی و ارگونومی ساخت به ان اشاره کردیم. این کالا به صورت کامل ضد اشعه بوده و بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد. بدنه اصلی این محصول ساخته شده از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که بسیار مستحکم و با دوام است. هم چنین این کالا به صورت کاملا ضد اب طراحی و تولید شده است. این موارد  همگی نشان از کیفیت بالای ساخت و استاندارد بودن کامل این محصول دارد.

ابعاد و وزن

این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده دو نفر می باشد و گاها به صورت دراز کش تا 3 نفر هم می توانند از ان استفاده کنند. این محصول دارای طول 295 سانتی متر ، عرض 145 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 110 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این کالا تنها 2.8 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید این محصول را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که قطعا در تصاویر این محصول مشاهده کردید ساختار این چادر بسیار متفاوت با چادر های مسافرتی معمولی است و به همین دلیل شاید نحوه نصب ان هم با بقیه مدل ها مقداری فرق داشته باشد. در همین خصوص باید گفت که در کنار بسته بندی این محصول یک عدد دفترچه راهنما قرار داده شده است که می توانید با مطالعه ان به سادگی این محصول را راه اندازی نمایید. هم چنین در حالت کلی هم باید در ابتدا سعی کنید رویه اصلی این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید. علاوه بر این ها باید اقدام به نصب و بستن پایه های اصلی این کالا کنید که این کار مدت زمان کوتاهی به طول خواهد انجامید. پس از استقرار کامل این محصول بر روی زمین و نصب پایه ها می توانید در انتها طناب های نصب این کالا را هم به همراه میخ های ان نصب کرده تا این محصول بر روی زمین به طور محکم و مستحکم قرار بگیرد. برای مراقبت از این کالا هم می توانید به صورت کامل چند نکته مهم را رعایت کنید. در ابتدا سعی کنید وسایل داغ و اتش زا را از کنار بدنه اصلی این چادر دور کنید تا ذوب نشود. سپس از نزدیک کردن و وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این چادر نیز جدا خودداری نمایید تا اسیب جدی به ان وارد نشود. هم چنین سعی کنید از پریدن و جامپینگ بر روی بدنه اصلی این کالا هم خودداری نمایید تا بتوانید از این محصول سالیان سال استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Flame محصولی فوق العاده با کیفیت و خاص است که بسیار سبک وزن بوده و مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد که به صورت ضد اب و ضد اشعه ساخته شده و کیفیت بالایی دارد. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت استثنایی و کیفیت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...