چادر مسافرتی 2 نفره پر فروش فرینو

MANASLU

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره پر فروش فرینو محصولی زیبا و خوش ساخت بوده که شرکت معروف فرینو ان را به تازگی روانه بازار کرده است. این محصول ویژگی های فوق العاده ای را درون خود جا داده است که باعث شده تا جزو پر فروش ترین محصولات موجود در بازار قرار بگیرد. از این چادر می توانید در چهار فصل و در شرایط مختلف جوی استفاده کرده و به استراحت بپردازید. این محصول مناسب برای استفاده در کوهستان ، کمپینگ و اطراق های جنگلی می باشد. بدنه این محصول ساخته شده از جنس پلی استر بوده که ضد اب بوده و از ورود اب به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین این نوع پارچه از نوع تنفسی بوده و مقاومت بالایی دارد و به سادگی اسیب نمی بیند. پایه های این محصول نیز ساخته شده از جنس الومینیومی بوده اند که ان ها نیز انعطاف و مقاومت بالایی دارند. این محصول به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. هم چنین این محصول دارای هواکش های خارجی بوده که هوا را در داخل چادر مسافرتی به جریان میندازند. علاوه بر این ها این محصول دارای یک درب و یک پنجره ساخته شده از جنس TPU می باشد که در جلوی این چادر قرار دارد. از دیگر امکانات این چادر می توان به کیت تعمیرات و حلقه برای اتصال لامپ اشاره کرد. اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 290 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 وزن : 2.4 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

 

چادر مسافرتی 2 نفره پر فروش فرینو

چادر مسافرتی 2 نفره پر فروش فرینو یکی از چادر های مسافرتی لوکس و شکیل شرکت فرینو می باشد که به تازگی ان را تولید و به بازار عرضه کرده است. این محصول به دلیل داشتن رنگ شاد بسیار مورد توجه قرار گرفته و در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد داشت. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را نقد و بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید........

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی یک محصول یکی از دلایل مهمی است که مشتریان با توجه به ان اقدام به خرید چادر مسافرتی می کنند. در ارتباط با این چادر هم باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این محصول به صورت منحنی طراحی شده که نسبت به بسیاری از چادر های مسافرتی موجود در بازار متفاوت است. از لحاظ رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد تمام بدنه و رویه اصلی این محصول نارنجی رنگ می باشد که فوق العاده جذاب است. لایه زیرین این محصول هم از همان رنگ نارنجی تولید شده با این تفاوت که سیر تر از رنگ اصلی محصول می باشد. هم چنین در جلوی درب ورود این محصول هم هواکشی قرار دارد که گردش هوا از طریق ان صورت می گیرد. علاوه بر این ها در جلوی این محصول نام تجاری سازنده این کالا و برند ان نقش بسته است که نشان از اصالت این محصول دارد و با خیال راحت می توانید به ان اتکا کنید. علاوه بر این ها طناب های این محصول از روی ان رد شده که باعث استحکام هر چه بیشتر این کالا می شود.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد جنس بدنه یک محصول است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این چادر ساخته شده از جنس پارچه پلی استر می باشد که فوق العاده مقاوم بوده و به صورت ضد اب طراحی و تولید گردیده است که از نفوذ اب باران به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین پایه های این محصول هم از نوع الومینیومی ساخته شده اند که فوق العاده انعطاف پذیر بوده و مقاومت بالایی دارند.

ابعاد و وزن

طول این چادر مسافرتی 290 سانتی متر و عرض ان نیز 140 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 105 سانتی متر می باشد. در ارتباط با ظرفیت این چادر هم باید خاطر نشان کرد که می تواند تا دو نفر دراز کش را به سادگی درون خود جای دهد. هم چنین وزن این محصول 2.4 کیلو گرم می باشد که به سادگی می توان ان را حمل و جا به جا نمود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار این محصول یک عدد دفترچه راهنما قرار گرفته است که به سادگی می توانید با استفاده از ان و با مطالعه دقیق اقدام به نصب این محصول کنید. در ابتدا کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس اقدام به نصب چادر اصلی و بدنه کلی این چادر کرده و در انتها نیز طناب ها و میخ های نصب این محصول را نصب کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد. برای جمع کردن این محصول هم همان مقدار زمان نیاز است که به سادگی ان را جمع اوری کنید. در ارتباط با مراقبت از این محصول هم باید از ضربه زدن و فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این چادر جلوگیری کرده و سعی کنید با ملایمت خاصی اقدام به نصب این چادر کنید. با رعایت این نکات بدون افت کیفیت می توانید از این محصول استفاده کنید. در کنار این محصول کیت تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن به سادگی می توانید ان را ترمیم کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره پر فروش فرینو محصولی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد که دارای دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب و همین طور کیت تعمیرات می باشد. این محصول فوق العاده چشم نواز بوده و از قیمت مناسبی هم برخوردار است. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...