چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ

KT3015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ یک چادر خاص بوده که شکل ظاهری اش به گونه ای است که به صورت عمودی و ایستاده می باشد و به همین دلیل می توان استفاده های متعددی از ان کرد. از این محصول علاوه بر چادر مسافرتی می توان به عنوان توالت ، دوش و حتی اتاق پرو استفاده کرد. هم چنین می توانید از آن به عنوان اتاق عکاسی و هم چنین مسافرت های کوهستانی و کمپینگ نیز استفاده کنید . این محصول دارای یک درب خروج و یک عدد پنجره بوده که پنجره آن دارای پشه بند می باشد که می توانید با بازکرده آن هوای داخل را خنک تر کنید و در عین حال نگران حشرات مضر نیز نباشید .

یکی از خصوصیات مهم دیگر این محصول این است که کف آن به راحتی جدا می شود و قابل شست و شو است . هم چنین داخل این چادر یک عدد جیب برای گذاشتن وسایل شما وجود دارد . جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده که استحکام بالایی دارد . هم چنین به دلیل سبک بودن این چادر می توانید به راحتی آن را حمل کرده و در مکان مناسب در مدت زمان کوتاهی آن را راه اندازی کنید . این محصول زیبا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید .

ویژگی های چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ

از ویژگی های بسیار عالی چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ که از نام محصول نیز مشخص است به امکان استفاده از محصول به چندین روش می باشد که شما می توانید با در نظر داشتن شرایط و نیاز خود ، از این چادر مسافرتی به عنوان حمام مسافرتی ، توالت مسافرتی ، رختکن و ... استفاده کنید ، زیرا به خوبی می تواند یک حریم خصوصی را در هر مکانی ایجاد کند . از سوی دیگر داشتن چادر مسافرتی همچون چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ می تواند راحتی را به شما به همراه داشته باشد .

وزن سبک در کنار حجم بسته بندی کوچک چادر مسافرتی به شما اجازه خواهد داد تا به آسانی محصول را در سفر ها به همراه داشته باشید . از ویژگی های بسیار خوب یک وسیله سفری نیز این است که محصول قابل حمل باشد تا به آسانی بتوانید محصول را حمل کرده و در هر جایی از آن استفاده نمایید . طول عمر بسیار بالای چادر مسافرتی و همچنین ضد آب بودن محصول می تواند به شما از نظر دوام و استحکام ، اطمینان خاطر بدهد .

برند چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ

برند تولید کننده چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره شرکت بزرگ کینگ کمپ بوده که یکی از معروف ترین برند های دنیا در زمینه ساخت و تولید محصولات سفری از جمله چادر مسافرتی می باشد که می توانید با اطمینان خاطر و تضمین کیفیت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . کینگ کمپ نه تنها در ساخت چادر مسافرتی بلکه در بسیاری از وسایل و تجهیزات سفری و کمپینگ حتی کوهنوردی نیز نقش دارد که مدل های موفقی را نیز وارد بازار کرده است .

راه اندازی چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ

برای راه اندازی چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ نیاز است تا به مانند چادر های مسافرتی فنری عمل کنید ، زیرا ساختار این چادر به صورت فنری بوده و می توانید به صورت اتوماتیک آن را در کمترین زمان راه اندازی کنید . برای راه اندازی نیاز است تا چادر را از ساک حمل خارج کرده و آن را از قسمت تا شده باز کنید تا فریم فنری آن باز شود و چادر فرم بگیرد . جمع آوری آن نیز به سرعت قابل انجام است ، اما نیاز به تمرین دارد تا در هنگام جمع آوری آسیبی به بدنه و فریم چادر وارد نشود . برای جمع کردن بهتر است که درب و پنجره را باز بگذارید تا هوا در داخل آن جمع نشود .

مراقبت و نگهداری چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ

بهترین راه برای مراقبت از چادر مسافرتی نگهداری آن در برابر آسیب هایی است که از کف به آن وارد می شود ، زیرا این بخش در تماس با زمین بوده و در صورت باقی ماندن اجسام و اشیاء تیز و برنده می تواند سبب آسیب دیدن و سوراخ شدن چادر مسافرتی شود . از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که برخورد هر چیزی با بدنه به خصوص اگر نوک تیز و برنده باشد هم می تواند دیواره ها را آسیب بزند . رطوبت و آب باران صدمه ای به محصول وارد نمی کند و همچنین بدنه این چادر در برابر خورشید نیز مقاوم است .

 نوع چند منظوره
 طول 190 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 1 الی 2 نفر
 ابعاد بسته بندی: 61 در 61 در 3 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 راه اندازی اسان به دلیل قابلیت فنری بودن ان
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ از تولیدات بسیار محبوب و خوب این برند است که می توانید آن را با قیمت مناسبی از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید ، چادر های مسافرتی کینگ کمپ می توانند یک حریم خصوصی و یک سرپناه عالی برای شما در طول سفر باشند با توجه به اینکه طراحی متفاوت آن به شما استفاده چند منظوره را خواهد داد . بنابراین توصیه می کنیم که در خرید های خود حتما به برند محصولات توجه داشته باشید و در صورت خرید چادر مسافرتی خارجی برند هایی که شناخته شده هستند را استفاده کنید . در ادامه مطلب نیز با بررسی کامل چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ شما با سایر ویژگی ها و خصوصیات چادر مسافرتی فوق آشنا خواهیم نمود .

ساخت و طراحی چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ

ساخت و طراحی چادر مسافرتی دو نفره فوق به گونه ای است که از محصول یک چادر مسافرتی چند منظوره ساخته است تا بتوانید به راحتی برای چندین مصرف از آن استفاده کنید . به طور کلی وظیفه چادر مسافرتی ایجاد یک حریم خصوصی است که می توانید در آن اسکان یافته و ساعت های زیادی را در صورت نیاز در آن مانده و استراحت کنید . این در حالی است که شرکت کینگ کمپ که اغلب محصولات خود را برای کمپ های تفریحی تولید می کنند ، مدل فوق را به گونه ای طراحی کرده است که شما می توانید از محصول به عنوان یک اتاق پرو در ساحل برای تعویض لباس های خود استفاده کنید .

همچنین شما می توانید در کمپ های خود از چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ به عنوان یک چادر حمام یا توالت استفاده کنید تا با ایجاد یک حریم خصوصی بسیار عالی از محصول استفاده کنید . علت اینکه بهتر و راحت تر می توانید از چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ برای موارد دیگر استفاده کنید ، این است که ارتفاع سقف آن بیشتر از چادر های معمولی بوده و به شما اجازه می دهد تا به راحتی در داخل چادر به صورت ایستاده قرار بگیرید . چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ دارای یک درب بزرگ بوده و دو پنجره در بالا و در کناره ها دارد که می توانید با باز گداشتن آن تهویه هوای بهتری داشته باشید و همچنین نورگیری داخل چادر را بیشتر کنید .

طراحی درب و پنجره ها به صورت زیپی بوده که باز و بسته کردن درب را بسیار ساده کرده است . توجه داشته باشید که قسمت زیرین یا همان کف چادر قابلیت جدا شدن را داراست ، همچنین شما می توانید دیواره های آن را با استفاده از طناب به زمین متصل کنید تا در صورت ورزش باد شدید تر ، چادر مسافرتی دو نفره به خوبی بتواند ایستادگی کامل را داشته باشد . 

جنس بدنه و فریم چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ

لازمه چادر های مسافرتی این است که وزن بسیار سبکی داشته باشند تا بتوانید آن ها را به راحتی جابجا کنید ، همچنین حجم بسته بندی بسیار کوچک و ضد آب بودن بدنه آنها از مهم ترین ویژگی هایی است که یک چادر مناسب و استاندارد بایستی آن ها را داشته باشد ، شرکت کینگ کمپ نیز با در نظر داشتن این موارد از اجناس بسیار خوبی برای تولید بدنه و فریم چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ استفاده کرده است . برای ساخت بدنه چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ به مانند بیشتر چادر های مسافرتی سایز بزرگ و خانوادگی ضد آب خود از پلی استر استفاده کرده است .

پلی استر نوعی پارچه است ، این پارچه کاملا عایق در برابر رطوبت بوده و آب باران و ... نمی تواند از آن نفوذ کند ، به همین دلیل نیز از لایه های مقاوم پلی استر برای تولید چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ استفاده شده است . از سایر ویژگی های پلی استر می توان به مقاوم بودن در برابر اشعه های مضر و آسیب رسان خورشیدی اشاره کرد که به خوبی می تواند از افراد در برابر نور فرابنفش جلوگیری کند . همچنین برای تولید پایه های چادر مسافرتی 2 نفره چند منظوره کینگ کمپ از فایبرگلاس استفاده شده است که خاصیتی فنری و انعطاف پذیر داشته و بسیار سبک وزن است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...